Babymakende Babbelaars :) - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elf84, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cyclus van 24dgn
    Bizar....

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Zo dat is kort... heeft t echt doorgezet?

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en goed ook.
    Strontchagrijnig

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Balen zeg..
    Hoop echt dat de laparoscopie iets oplevert

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Cosy, heb jouw sterretjes uit je handtekening gekopieerd :)
    Hoe is het met je trouwens?

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    7-11 onder het mes

7. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    #387 BB88, 8 okt 2014
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
    Elf, hoe gaat t met jou?
    Evi, waarvoor moet je onder t mes? Heftig... Die cyclus van 24 dagen, heeft je gyn/arts daar iets over gezegd?

Wij moeten trouwens volgende week donderdag weer naar het CB. Afspraak twee keer moeten verzetten omdat er iets tussendoor kwam :)
    F. is nu druk bezig met optrekken en staan en wil niks anders meer (zit nog niet, maar dat is stilzitten dus niet interessant). Vermoeiend maar even doorbijten weer.

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL

1 korte cyclus kan een keer gebeuren, niks om me druk om te maken.
    7-11 heb ik dus m'n kijkoperatie.
    Ze vond het een verstandige keuze.
    Ze kijken of er endometriose zit.
    Zo ja dan pakken ze dat gelijk aan.
    Verder controleren ze of er geen vleesbomen in de baarmoeder zitten en of er geen verstoppingen in de eileiders zitten.

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Het gaat wel BB, bedankt voor het vragen.
    Ben net voor eerst even een wandelingetje gaan maken (buiten) en dat was wel lekker :)

Lijkt me ook wel leuk om de ontwikkeling van F te zien. Het zal voor hem ook wel vermoeiend zijn dat staan ;)

10. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Een wandeling kan zoveel goed doen he, fijn dat het bij jou ook iets geholpen heeft.

Morgen is vl ook vrij dus zal ik proberen een foto te maken voor de club (hij beweegt zo veel dat het momenteel met mijn mobiel niet lukt!). Veel bewegen is inderdaad vermoeiend, maar dat is goed! Alhoewel, afgelopen nachten is hij wel weer gekomen voor voeding...

Hij heeft vandaag van so een loopauto gehad (waar hij achter kan staan), die niet doorschiet, dus ik hoop dat dat hem gaat helpen met zijn evenwicht. Is een kwestie van heeeeel veel oefenen denk ik.

11. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden.
    Hoe is het hier?
    Morgen weer naar het zkh voor een afspraak met de anestesist

12. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier alles z'n gangetje, loopauto'tje is nog wennen. Wilde vandaag zwemmen maar de nacht was zo pittig en F. slaapt nu net weer (zwemmen is van 9-9.30) dat ik besloten heb nog maar niet te gaan.

Evi hoe gaat het met jou? Succes met je afspraak vandaag.

13. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat goed hoor, woensdag op vakantie

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Succes evi met je afspraak! Fijne vakantie alvast.
    Hier alles ok. Ben gister weer gaan werken; viel een beetje tegen (qua vermoeidheid) maar toch fijn dat het normale leven weer is gestart.

Lekker rustig aandoen hoor BB. Volgende keer beter ;)

15. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hier heerlijk meiden.

Had ik nou nog niks gezegd over de operatie?
    Ik mag 7-11 onder het mes.
    Kijkoperatie en evt weghalen van endometriose en kijken of er geen verstoppingen/verklevingen zitten.

16. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zal weer eens wat tijd nemen om hier te schrijven :)

F is al groot BB :) vergeleken met jou haha! Vanaf welke week ben jij gaan babyzwemmen? Ik wil volgende week voor het eerst proberen.
    Wanneer gaan jullie voor een tweede hahaha ?

Evi , fijn dat je geopereerd gaat worden. Misschien leeft het een oorzaak , kan het gelijk verholpen worden en hopelijk daarna meer succes, heb je wel verdiend na zoveel ronde's niets :( en lekker genieten van de vakantie nog!

Cosy, hoe is het met jou? Wanneer is je NOD?

Elf, hoe gaat het werken nu ? Voel je je langzaam aan fitter? Nod over twee weken .. Weer spannend.

Hier alles goed. Liv slaapt al 2,5 week van half 10 tot half8 / half 9 .. Heerlijk. Heel fijn ritme nu , nog meer genieten. 7 november weer beginnen bij de slager.. En nu nog even knallen voor school. Maandag weer de prikken ben benieuwd. En tja, verder niet echt iets te melden :)

17. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Joy, leuk van je te horen!

Wij zijn voor het eerst gaan zwemmen na de tweede prikjes, geloof ik. Afgelopen dinsdag is trouwens weer niet gelukt ivm slaapje van F. Zwemmen valt precies in zijn slaapje nu :) is even niet anders.

Wij willen voor een tweede gaan als we in een volgend huis wonen. Hier te veel stress door herrie van buren, plus dit is 70m2 dus niet heel erg geschikt voor twee kids. Huizen die we op het oog hebben (nu twee huizen) hebben beide een tuin, wat voor mij wel een pre is voor de kleine.

Zodra deze woning te koop staat meld ik het natuurlijk, dat wordt al een feestje op zich :p verwacht dat het rond maart zal zijn dat het in de verkoop kan...

Wat slaapt Liv al goed zeg!!! Hier sliep F. pas na 6 mnd door, en komt nu 's nachts soms weer... Maar jij geeft ook kv en geen borstvoeding toch? Hoor dat kindjes met kv vaker sneller doorslapen.
    Ik ben nu trouwens al bijna 2 weken bv-af! Helemaal zelf gedaan, want ik heb geen idee bij wie je terecht moet (mijn ervaring is dat je aan het CB niet zo heel veel hebt) voor fysieke hulp erbij. Komt vast goed. M'n boobs zijn nu wel theezakjes geworden trouwens, moet er zelf nog wel aan wennen, maar het is nu eenmaal m'n lijf en er is een gezond kindje uit gekomen, valt ook een hoop voor te zeggen.

Evi, kijk je op tegen de operatie? En hoe lang moet je dan herstellen en/of in het ziekenhuis blijven? Wens je alvast veel succes!
    Heb je nog taarten gemaakt?

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wij waren even een weekendje weg :)

Het gaat steeds beter Joy! Merk dat mijn lijf weer begint te herstellen. Dus dat is erg prettig.
    Volgende week is mijn NOD. Ben benieuwd of mijn LF nog hetzelfde is als voor de operatie. Vorige week controle gehad en had alweer een eitje op springen, dus ook dat is weer op de rit.

Fijn dat alles goed gaat met Liv!
    En met de rest alles ok?
    Het is wel erg stil hier... Ik schrijf nu ook in een ander clubje, omdat ik het hier zo enorm rustig vind ;) en daardoor mn verhaal ook niet kwijt kan.

19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB eerst maar eens ongesteld worden, geloof dat ik daar nu even meer tegenop zie.
    Het is een dagopname, dus zelfde dag nog naar huis.

Bijgevoegde bestanden:

20. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik snap je wel Elf.
    In het begin was zwanger worden prio 1 en hingen we hier veel rond.
    Nu is het vaak confronterend en voor sommigen verleden tijd.
    Times change

Deel Deze Pagina