Babymakende Babbelaars :) - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elf84, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Kun je m even doorsturen? Wij kunnen hem wel gebruiken bij de bbq :D

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Klinkt goed :) ik kijk ook echt uit naar onze us-time ;).

Hier wel goed, baal wel dat ik maar twee doosjes hoef te tillen en dat ik dan al weer last van mijn buik heb :( ik ben echt niet goed in stil zitten, niets doen en toekijken hoe anderen wel werken ;)

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een broek maat 44 gepast.
    En dat ging gewoon.
    Het laatst dat ik maat 44 had was ik 23 of zo...

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat balen Cosy... Ik denk dat dat toch wel slim is om te doen komende dagen! Ik zou er gewoon lekker van genieten ;) eventjes niets doen...mmm...:)

Wij hebben een heerlijk weekend: gisteravond even wat gegeten in restaurantje in de buurt en ondertussen fijn gepraat, daarna nog een stukje gewandeld. Vanochtend uitgeslapen en daarna bij BMW Backstage geweest, auto's goedgekeurd voor de zomer (gratis check). Daarna stad (delft) in: even wat gegeten, op horloge-jacht voor mij, koffie gedronken bij het leukste koffiezaakje (tevens koffiebranderij) en daarna op de fiets naar Den Haag en een pizzaatje gegeten :) Zo fijn om op zaterdag een vakantiegevoel te creëren!
    En morgen maken we er weer een leuke dag van!!

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Goed bezig!

6. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Elf, dat klinkt wel als een heel fijn weekend, zeg! <3 hebben jullie de zondag ook nog fijn doorgebracht?

Evi, gaat goed zeg!!

Hier vandaag weer gezwommen en sm is mee geweest. Was voor mij ook wel handig met omkleden na afloop (niet met kind slepen).
    Morgenochtend mamacafe, denk dat het best druk gaat worden!
    Oh en het lijkt erop dat F. z'n sprongetje over gaat! Hij is in ieder geval lang niet zo moeilijk als een week terug, en daar worden we allemaal blij van :)

7. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, vijf dagen niks!!
    Hoe is het hier meiden?
    Ik heb duidelijk m'n vruchtbare periode weer gehad, dus zit op het wachtbankje.
    Verder vandaag voor het eers een workshop gegeven en vrijdag waren we 15 jaar bij elkaa dus dat hebben we ook lekker gevierd.

8. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Nog maar 6 weken .. Gaat hard!
    Zaterdag mijn laatste werkdag

Spannend weer evi! 15 jaar alweer Hihi

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gaat het hard Joy!

10. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hey Joy!
    Jeetje nog 6 weken! Dan mag ze officieel over 4 weken komen toch? Geniet nog heeeel even van je nachtrust ;)
    Hoe voel je je verder? En kijk je tegen de bevalling op? Kan je alleen als tip geven niet in paniek raken en luister naar je lijf. Heel bijzonder een bevalling, je lichaam weet wat het moet doen :) Alsnog, elke bevalling is anders hoor! Hier hielp een warme douche goed tegen de weeën.

Verder niet echt nieuws hier, wat moeilijkere dagen, wat ok-erige dagen. VL heeft het sinds vrijdag in z'n rug, en gaat hopelijk morgen weer werken. Is onhandig met F. verzorgen, maar gelukkig helpen zijn ouders ook heel erg mee (vooral afgelopen weekend).
    Woensdagochtend weer naar CB, vrijdag jarig en zaterdag is F. z'n "onjaardag" (halfjaardag haha). Maandag t/m zondag zijn wij er trouwens niet, even een vakantietje in eigen land!

Evi, duim weer voor je!!

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

he meiden, even komen spieken hier.
    zie dat het erg stil is... ;)

succes joy met de laatste loodjes!

12. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier alles goed hoor BB, voel me nog best goed en weinig kwalen. Dacht alleen zaterdag met verlof te kunnen maar moet nu ma middag , di middag en vrijdag ook :(
    Dan kan ik met verlof en lekker gaan relaxen..

F alweer een halfjaar , het gaat snel!

13. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik zit een paar dagen voor m'nNOD.
    Geen testdrang deze keer.
    Mijn oma is vrijdag overleden.
    We zijn er op het eind bijgeweest, maar ze is ertussenuit gepiept toen er niemand bij was.
    Ik heb geholpen met afleggen, bijzonder om te doen.
    Druk bezig met het plannen van de begrafenis nu, omdat mijn moeder enig kind was.

14. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte Evi ..

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gecondoleerd evi

16. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Sterkte Evi :(

Joy, verlof heb je toch gewoon recht op? Het gaat in wanneer jij wilt hoor en dan ben je toch niet meer verplicht te werken?

Hier alles z'n gangetje. Ik vrijdag jarig, F. zaterdag z'n halfjaardag (dank voor de felicitatie :D) en morgen gaan we een weekje er tussenuit.
    Zal proberen te checken hier tussendoor voor de test van Evi (succes!!). Sorry dat ik ook zo stil ben, maar hier is iig niks te melden verder ;)

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heb t 2 weken volgehouden, de zp-break :p nu nod nadert toch best een beetje onrustig, hihi...
    ml en ik hebben afgesproken en besproken om even minder met zwanger worden bezig te zijn. Niet dat we er echt mee stoppen, maar gewoon even de druk eraf!
    We merken alleen allebei dat dat niet altijd makkelijk is, zeker omdat de wens er zo duidelijk is.
    Inmiddels ook uitslag van ml's zaadonderzoek binnen. Dat was allemaal prima! Best een opluchting en fijn idee.

Evi, wanneer is/was de uitvaart? Hoop dat het een mooie dienst is/was.
    Logisch dat de testdrang een stuk minder is daardoor.... het zou natuurlijk heel mooi en symbolisch zijn als het nu wel raak is.

18. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n NOD is donderdag, de uitvaart vrijdag.
    Test maandag was negatief.
    Zou idd wel mooi zijn.

19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    En idd, het loslaten zonder te stoppen met proberen is gewoon eigenlijk niet te doen

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Het is meer dat we nu niet meer heel gericht 'klussen', maar gewoon omdat we er zin in hebben en het leuk vinden. De actie blijft hetzelfde maar het idee erbij is anders en dat geeft wel minder druk

Deel Deze Pagina