NOD Elf, 10e ronde (na part. mola), 9 augustus Evi, 16e ronde (2e kindje), 13 augustus Mini break Cosy Zwanger Joy, meisje UD 11 augustus 2014 Geboren BB, F. geboren op 5 januari 2014
Hallo dames, terug van weggeweest hier. Ten eerste, Cosy, wow die oogst! Echt superleuk vind het gaaf dat je je tuin zo benut. Evi, rond 16 jeetje, ik heb het verder een beetje gemist vrees ik, maar hoe loopt het rond de huisarts? Sorry dat ik een beetje kwijt bent hoe het gaat met onderzoeken waarom het niet wil lukken... Elf, ook balen wens je wel alvast een fijne vakantie Joy, wat knap dat je niet bang bent voor de bevalling (hoeft trouwens ook niet, vanuit mijn ervaring gezien dan). Sowieso zeg ik altijd je bent in Nederland en de zorg bij een bevalling is altijd wel prima. Nog minder dan een maand, en lekker met verlof, bevalt het? Hier een leuke week gehad! De eerste nacht was heel lastig met F. , we hadden zelf het campingbedje met matras mee, maar hij weigerde te slapen erin. Vanaf nacht 2 dus in mijn bed (wel veilig, en hij rolt gelukkig nog niet zo, en ik slaap licht) geslapen. We wilden woensdag een leuke wandeltocht maken, maar aangezien we echte stadsmensen zijn even geen rekening gehouden met alle regen die er gevallen was, maar wel doorgezet. Uiteindelijk zo'n 3 uur gewandeld met F. in de draagdoek door bezopen weilanden en paadjes. Had wel wat, bij terugkomst lekker gedoucht. Verder nog 2x maastricht bezocht, en een keer Aken (ons Duits is verschrikkelijk haha ). Allemaal best wel goed gegaan dus.
Daar is niks uitgekomen. Alles ziet er prima uit. Mag nog een operatie om endometriose uit te sluiten, maar dat wil ik niet eerder dan in de winter.
Wat jammer Evi en Elf, maar goed dat de dreigende ongesteldheid niet blijft hangen want das helemaal irritant. Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer zo ziet zitten Evi, 16 rondes is gewoon erg lang. Wordt manlief ook al ongeduldig? BB, stoer dat jullie toch door het land zijn gaan soppen haha! Hoe is het op je werk? Wat betreft het lijstje: laat mijn maar op een minibreak staan, misschien heb ik mijn ei al gehad (ik had iets wat op vruchtbaar slijm leek) maar omdat ik na mijn vorige mk zo'n lange cyclus had durf ik daar niet vanuit te gaan. Ik blijf dus nog gewoon ff in Limbo hangen. Gisteren op kraamvisite geweest en heb heerlijk een half uurtje met een baby in mijn armen gezeten. Echt een popje van een meisje, zo lief . Echt genieten!
Begrijpelijk dat je daar nog mee wilt wachten, Evi. Vonden ze toch maar iets waarmee ze jullie konden helpen, want er is immers al een kindje geboren bij jullie, dus zou je denken dat het zou moeten kunnen. 16 rondes is geen pech meer zou je denken... Cosy, ja vind het ook wel stoer van ons. Op een bepaald punt moesten we door een weiland met koeien lopen, nou ik als suf stadsmens, wist niet wat me overkwam Op werk gaat het redelijk. Ik heb geen inzicht in de financiën, maar het is écht waar, hoe zuidelijker je gaat in NL, des te beter zijn mensen verzorgd, dus ook hun kinderen. Nu we weer even thuis zijn zie ik ook gewoon het verschil tussen hoe mensen "hier" gekleed zijn en "daar", grappig toch? Ohhhh heerlijk op kraambezoek! Kan je zeker aanraden over een halfjaar weer te gaan hoor, dan is het al zo veel leuker! Hopelijk weten jullie de hitte te overleven deze dagen!
Hi meiden. Gisteren uit eten geweest bij Las Palmas. Niks van de ramp mee tot het personeel aangeslagen liet vallen dat er een bekende van ze inzat. Ook een oom en tante van een vriendin zaten er ook in.
Ben ik ook weer even Cosy, ben erg benieuwd wat je cyclus nu doet. Is er ook een kans op zwangerschap nu? Hoop echt heel erg dat het volgende keer goed gaat! BB, fijn dat jullie een leuke week hebben gehad! Altijd lekker om er even tussenuit te zijn! Joy, hoe is het daar? Evi, wat erg voor je vriendin Hier verder geen bijzonderheden Ongesteldheid bijna voorbij. Heb nog wat in de club gezet
Puffffffffff nou vind ik het toch ook wel erig warm hoor! Lang leve de ventilator. Elf, lief dat je t vraagt ik weet het nog niet zo goed morgen maar eens wat testjes doen om het eea uit te sluiten en er is altijd kans op een zwangerschap want we gebruiken geen bescherming meer. Ik hoop ook dat 3x scheepsrecht is hoor! Maar mjn gevoel zegt nu van wel en das het belangrijkste hihi. Tragisch Evi, met zo veel inzittenden kent iedereen wel via via iemand die omgekomen is in het concern van ml zijn ook twee slachtoffers gevallen, die zaten voor hun werk in dat vliegtuig .
Heb duidelijk een goede dag gekozen om te testen! Zwangerschapstest omowit maar mijn ovulatietest niet . Kan ik eindelijk weer uit limbo gebied komen! Bekijk bijlage 407523
NOD Cosy, 8e ronde (1e na mk), 3/4/5 augustus Elf, 10e ronde (na part. mola), 9 augustus Evi, 16e ronde (2e kindje), 13 augustus Zwanger Joy, meisje UD 11 augustus 2014 Geboren BB, F. geboren op 5 januari 2014
Wow! Duidelijk verhaal Kom je nu weer uit op een cyclus rond de 50 dagen, zoals vorige keer? Bijzonder eigenlijk dat een lichaam zo snel weer hersteld... Leuk dat je weer mee doet op het lijstje!
Ja dat denk ik wel ik denk ietsjes korter dan vorige keer, toen had ik mijn positieve test op cd40 en nu op cd36 . Heel bijzonder inderdaad en ik vind het, al duurt het lang voor je gevoel, ook fijn dat het ongeveer hetzelfde stramien volgt als de vorige keer. Nu nog in de 3e of 4e ronde zwanger worden
Halloohoo...? Wat een stilte hier! Hoe is het met jullie? Hier alles goed, aan het aftellen tot de vakantie! Zijn jullie ook zo onder de indruk van dat vliegtuigongeluk?
Hoooooooi Elf! Ik was weer aan mijn break begonnen haha. Zondag positieve test dus maandag eisprong. Op het wachtbankje maar weer. Zit jij er ook al op? Jij bent altijd zo snel Vond de route/ ceremonie erg indrukwekkend en eervol naar de families toe. Hopelijk kunnen er snel matches worden gevonden en de families echt afscheid nemen.
Haha Ik heb vanaf zondag weer echt ZP-pauze! Dan ben ik 2 weken afwezig... Hopelijk hebben jullie daarna goed nieuws voor me! Mijn eitje zit nog rustig te wachten, hoor. Sinds vandaag wel wat vruchtbaar slijm, dus het zal niet lang meer duren Vandaag en gister al wel een ovulatietestje gedaan: wel een streep, maar nog niet positief. Ik test door, zodat mn testjes op zijn (nog 3 te gaan). Ik bestel geen nieuwe meer Ik ga zonder testjes op vakantie, maar neem wel tampons enzo mee... gewoon voor de zekerheid Wanneer is je NOD dan Cosy? Even voor het lijstje.
Ik ben gewoon best aangeslagen door de vliegramp. Alle kisten vandaag deden me ook terugdenken aan de begrafenis van mijn oma. 1,5 week terug liep ik met zo'n kist. Heb de halve dag gehuild. Ik ben ook gewoon niet zo met zwanger worden bezig. Volgende week een weekje weg, zal goed zijn.
Elf en Evi, alvast fijne vakanties! Ja het is heel heftig allemaal, ik vind het wel echt heel tof (als ik het zo mag noemen, of indrukwekkend), al die mensen langs de weg van de stoet rouwwagens. Cosy, tof dat je weer test en op t bankje zit! Dapper Hier niks te melden, alles gaat goed, gelukkig gaat het maandag wat afkoelen. Morgen werk, alles z'n gangetje. SO zijn deze week en volgende week even weg (even rust in de tent weer haha)
Hier even een snel berichtje! Erg druk in m'n verlof, heeel veel wat ik nog wil doen haha! Verder voel ik me nog topfit.. Maak me alleen een beetje zorgen omdat ze nog niets ingedaald is hoop dat dat toch nog gaat gebeuren voor mijn gemoedsrust. Is te begrijpen evi , het is toch altijd niet niets. Fijne vakantie elf! Lekker toch BB als alles goed gaat Cosy wanneer is je nod , vergeetachtig haha..