Babymakende Babbelaars :) - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Elf84, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Fijne vakantie Elf!
    Ben je deze week nu weg Evi of volgende?
    Joy, 3 augustus :). Hopen dat ze snel indaalt!

Hier: geen nieuws, ik leef niet echt naar mijn nod toe: zie het wel. Misschien ben ik een beetje afgestompt ofzo maar komt vast wel weer goed.
    Verder lekker druk met het tuintje. Ik ga binnenkort wat tegels uit ons tweede (en super onhandige) terras halen. We hebben besloten dat dat tuin wordt en dat een ander deel van de tuin terras wordt! Na de vakantie periode maar eens wat offertes aanvragen ;).

2. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Omg Joy nog 13 dagen!!
    Indalen kan "elk moment" gebeuren toch? Neem aan dat je VK het goed in de gaten houdt?
    Wat goed dat je je nog zo fit voelt! Succes met de laatste loodjes, nog heeeeel even dan heb je dat prachtige meisje in je armen :D

Cosy, wat gaaf van je tuin! Lijkt me iets om erg naar uit te kijken, volgend jaar zomer (denk ik?) lekker alles fris en nieuw, gezellig! Kleurtjes, plantjes, heerlijk!

Ik ben trouwens nog niet met bijvoeden begonnen, maar F. weigert ook voedsel als ik het voor hem neer leg, dus ik laat het even aan hem over. Vooralsnog redt hij zich prima met melk (borst en kunstvoeding afgewisseld nu).

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu weg :)

4. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja het komt nu echt dichtbij BB , ze mag komen hoor ben er klaar voor haha!

5. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    En f zal dat eten zelf wel pakken toch als die daar zin in heeft/ aan toe is!

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Wat Joy zegt BB, ik neem aan dat hij vanzelf wel nieuwsgierig wordt naar ander eten als je hem dat blijft aanbieden toch?

Met de tuin gaat het goed, er komen nu echt al veel dingen van de plantjes af :D, ik heb nu al zin om die tuin aan te pakken zodat ik volgend jaar nog meer oogst heb :cool:. Het moet dan voor april af zijn trouwens BB, anders kom ik in de knoei met zaaien en planten. Dan hebben ze niet genoeg tijd om te groeien en rijpen.

Mijn Nod komt langzaam dichterbij, het is toch weer wat gaan kriebelen hihi :) gelukkig maar! als is het soms ook irritant. De kans is natuurlijk maar 20% per keer dus niet zo heel groot... mijn gevoel zegt dat het niet raak is (ik slaap als een marmot en heb zin in zoet) maar een deel van mijn hoofd wil heel graag iets anders denken en heeft nog wat hoop :p

Joy, heb je alles klaar staan/ af wat je wilde doen?

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    NOD
    Cosy, 8e ronde (1e na mk), 4 augustus
    Elf, 10e ronde (na part. mola), 9 augustus
    Evi, 16e ronde (2e kindje), 13 augustus

Zwanger
    Joy, meisje UD 11 augustus 2014 :)

Geboren
    BB, F. geboren op 5 januari 2014 :)

8. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Het nieuwe seizoen van "Vier Handen op een Buik" is weer begonnen (weet niet of jullie het kennen). Moet echt zo aan Cosy en Elf denken als ik het kijk, pffff. De een-na-laatste-uitgezonden aflevering (22-07 geloof ik) gaat over een tienermoeder die zwanger is van de derde, vier weken na een abortus. Pffff heavy shit hoor (t komt wel soort van goed, daar niet van, maar dan denk ik maaaaan er zijn zo veel vrouwen die graag een kindje willen en dan heb je zo'n kind die er eventjes 3 krijgt).

Joy, we wachten het nu af, nu mag ze officieel komen, toch? :D heel veel succes met de bevalling, denk maar zo, je vergeet het allemaal ook weer (echt waar!). En nogmaals, bij mij hielp een lekkere warme douche om de weeën op te vangen. (heb ik nu vast al vijf keer verteld, haha!).

We hebben net weer lekker zitten zwijmelen over een huis dat we graag willen kopen, lekkage gaat volgende week opgelost worden!!! Dus kunnen we wat dingen nog laten fixen (verven, wat schroefjes aandraaien haha) en laten taxeren (duurt nog even allemaal hoor). En dan over halfjaartje kijken hoe en wat qua hypotheek, ook omdat we (moet wel) overwaarde hebben op dit appartement. Huis met tuin, lijkt me zoooo fijn (helemaal met ukkepuk, lekker rennen door t huis!). Zo, dus dat is even ons feel-good-momentje nu :cool:
    (morgen, zaterdag en zondag werken trouwens).

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat op bnn?

Wij zijn weer terug, heerlijke paar dagen gehad.

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ff snel: ik ben ongesteld dus op naar de volgende ronde :).
    Vind het niet super vervelend deze keer, alles werkt tenminste weer :)
    Reageer later wat uitgebreider hoor

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Fijn dat alles nog goed zit, Cosy!

Evi ook fijn dat je ff hebt kunnen relaxen die paar dagen weg.

Hier 3 dagen gewerkt, heb m'n knullie wel gemist! Weer meer respect gekregen voor mama's die fulltime werken!

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

He allemaal!
    Even een berichtje vanaf mn vakantie-adres :)
    We vermaken ons erg goed hier. Stadjes bezoeken, lekker eten &drinken, relaxen bij het zwembad... nog een paar dagen genieten!

@Cosy: fijn dat alles weer werkt! Al is t natuurlijk wel jammer dat je weer ongesteld bent... hoe voel je je verder? Psychisch bedoel ik. Ga je vol goede moed verder?

@Joy: het wordt spannend voor jou zeg! Hoop dat ze er snel is :)

@BB: leuk he huizen kijken! Hopelijk kunnen jullie over een half jaar echt verder.
    Ik kijk dat programma ook weleens en vind t vaak zulke zielige meisjes/verhalen. Ik zie gelukkig geen enkele gelijkenis met mijzelf ;)
    Tsja... bij de een gaat t makkelijker dan bij de ander. Dat is in ieder geval een feit :p
    Ik zou 'straks' 3/4dgn willen werken, volgens mij moet dat wel te doen zijn. Werk jij wekelijks 3 dagen?

Ik zit inmiddels (denk ik) op 8dpo. Ik zei heel stoer dat ik geen testjes mee zou nemen, maar heb er toch eentje mee. Mocht van ml :p haha
    Denk dat ik m donderdag 11dpo of zaterdag 13dpo ga doen.
    Zondag zijn we weer thuis. Dat is ook altijd een optie.
    Nou ja, ik zie wel :)

13. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, hier gaat alles goed.
    Al een week een enorm libido, dus daar kan ik niet echt op varen deze keer.
    Ik merk wel dat ik er niet meer zo mee bezig ben.
    Kom hier minder en blijft het bij 1, dan is het ook goed.
    Cosy, jammer, maar idd, alles werk en je kun weer verder.
    Joy, aftellen, zó spannend!
    BB, eten komt vanzelf, gewoon aan bljven bieden.
    Elf, ik duim weer voor je!

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat knap en goed dat je er zo over denkt Evi.

Scheelt je ook vast een hoop geld deze mind set :p
    Of ben je nog wel van de ovutesten en testjes voor NOD? Hihi:D

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Tja, het leven is nu eenmaal niet eerlijk en die meiden hebben het ook niet gemakkelijk.
    Wat voor huis hebben jullie op het oog of liever gezegd: wat voor type? Ben wel nieuwsgierig hihi.

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Klinkt als een heerlijke vakantie Elf! Geniet ervan!
    Donderdag is al bijna :D ik hoop het zo voor jullie :)

Ik voel me wel goed hoor, had eigenlijk rond de eisprong geen goed gevoel over deze ronde, dat trok wel wat bij maar toch. Kan er deze keer niet heel rouwig om zijn.
    We gaan idd gewoon er weer vol goede moed in, heb ondertussen veel verhalen gelezen over herhaalde miskramen die gewoon pech en een strenge natuurlijke selectie waren. Dus gewoon: 3x is scheepsrecht :)

17. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :) goed zeg, dat je de balans hebt gevonden om weer wat minder er mee bezig te zijn.
    Dat kan soms zo moeilijk zijn :(
    Hoe ist met de taarten trouwens? Ik mis de mooie foto's wel hoor :D

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hoop echt dat je gelijk hebt en t volgende keer goed gaat bij jullie!
    Wel knap hoor dat je zo positief blijft :)

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Natuurlijk heb ik gelijk :p haha.
    Ik heb ook wel mindere dagen vooral avonden waarop ik ontzettend kan piekeren. Maar daar probeer ik niet al te veel aan toe te geven want de volgende dag ziet alles er toch weer anders uit.
    En bovendien is er meer in het leven dan kindjes krijgen en doe ik hard mijn best om 'the bigger picture' niet nu al uit het oog te verliezen ;)
    Dat gezegd hebbende: lang leve mijn tuin en relatie, daar put ik zo veel kracht en voldoening uit :)

20. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    hey dames,

Wat een positieviteit hier! (sorry ik weet niet precies hoe je het schrijft wat erg!!)

Evi, ik mis ook de foto's van je taarten!

Elf, je hebt een goed punt hoor, bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander. En die meiden hebben het niet makkelijk, dat sowieso niet, maar ergens "doen ze het zelf" denk ik wel.

Cosy, ja een goede relatie + tuin rules! Als je wilt kan ik je per pm wel een link sturen (funda) van de woning die we op t oog hebben. Is niks bijzonders, nouja, voor ons wel! Maar in het algemeen dan. Huisje, woonkamer, tuin, 3 slaapkamers...
    Vannacht waren de bovenburen weer tot 2 uur bezig met enorme herrie maken, er lag weer peukenas op t balkon... dus wij wonen hiet écht niet leuk meer en het is nu echt tijd om te gaan. Er is begonnen met het repareren van de lekkage en dit wordt morgen of donderdag afgemaakt. Duimen jullie mee? Dan laten we nog wat dingen in/om de woning fixen en kunnen we taxeren!!

Ik moet trouwens voor de 2e keer sinds F. weer in m'n periode komen maar het zet niet door maar ik ben wel enorm hormonaal en kriegelig :D brrrr haha!

Deel Deze Pagina