Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook zo graag, maar hou me even in, want als ik nu zwanger wordt ben ik rond dezelfde tijd uitgerekend als bij m'n eerste.

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik eens even wat eierstokkies aanwakkeren....
    Hier was ie een uurtje oud.

3. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Woah wat een plaatje zeg :eek:

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

aaahhhh!! Wat ontzettend cute <3

5. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    En m'n dondersteentje nu

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @evi die tweede foto:D, en de eerste is lief:)

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Cosy, wat schattig! Ik ben inderdaad een beetje bang dat het ongeluk brengt. Dat is natuurlijk onzin, zal meer bijgeloof zijn denk ik. Hoewel ik gewoon onder ladders door loop verder, hahaha.

Evi, wat een mooi en vrolijk ventje!! 'enof die eierstokken nu meer rammelen!'
    Foto's van je buik... is het voor mij verstandig om te kijken? Ik vind het wel interessant.

Vandaag is mijn menstruatie begonnen. Voel me ook niet echt fit. 27 dagen dit keer. Mooie bijkomstigheid is dat ik nu misschien wel een dag minder ongesteld ben op vakantie. Gelukkig vandaag om 12u weekend. Vanmiddag en vanavond lekker afschakelen. Frietjes halen en samen cocoonen op de bank.

8. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wat zijn de berichten hard gegaan zeg! Ben drie dagen naar Rome geweest en heb een super tijd gehad.

Maandag zou ik ongesteld moeten zijn geworden met een cyclus van 28 dagen, maar dat is hem niet geworden. Ben nu zo bang dat ik dadelijk een mega lange cyclus heb ofzo tot bijzoorbeeld eind zomer. Wel heb ik nu al twee dagen lang super last van misselijkheid en erge krampen in mijn buik, kan dit ontpillen zijn?

Het liefst zou ik ook niet meer wachten :) maar mijn focus ligt nu gelukkig even op een menstruatie.

Ik moet weer even in het gesprek komen haha!

9. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Evi , echt een knap ventje haha wat lief!

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Joy, hi! welkom terug, fijn dat je super dagen in Rome hebt gehad. Zat het weer ook een beetje mee? en wat vond je het mooiste/ indrukwekkende wat je het gezien en gedaan?
    Dat je het liefste niet meer zou wachten klinkt bekend hoor, daar hebben de meeste meiden in dit topic last van!:p
    Ben je tot nu toe regelmatig ongesteld geweest (ook voor de pil)? en ben je pas net gestopt? (je ziet: ik ben ook even uit het verhaal;))
    Bij mij zit mijn cyclus namelijk tussen de 30-35 dagen dat wisselt per periode maar ik ben dat gewend en word daar dus niet zo onrustig van.
    Ik had de een na laatste keer 3 dagen kramp en een rommelende buik voor het eindelijk doorbrak, misschien is dat bij jou ook?

@ Lotje balen van je ongesteldheid, maar goed hij is er en het einde is ook weer in zicht :p Frietjes vanavond is een heel goed idee, ik ga het denk ik ook aan manlief voorstellen:cool: werkze nog even vandaag!

11. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Poehh ik ben effe een paar dagen niet op ZP geweest ivm een examen waarvoor ik nog ff hard moest blokken..maar; hij is BINNEN!! Ik ben gewoon klaar nu met leren na 8 maanden, dus ik kan me volledig gaan focussen nu op onze verhuizing in mei en op onze kinderwens..heeeeeel fijn! Ik loop wel meteen helemaal achter hier hahaha

@Evi; AGHHHHHHHHHHHHH wat een lekker ding!!! Heerlijk!! Ja bij mij rammelen ze ook weer lekker hoor hahah! Ik wil wel buikfotos zien eigenlijk, ben wel nieuwsgierig hihi!
    @Lotje; JEEJJ je banner is idd in de 11 weken, gaat toch wel snel nu he!
    @BB; geduld is een schone zaak...maarja is wel echt SUPERlastig...weet dr alles van. Ik wacht al 2 jaar op meneer haha! Komt goed meid ;) dat maandje is zo om!
    @Cosy; hebben jullie echt al een babykamer klaar? Heb ik ff gemist.. en kan het ook niet meer teruglezen als ik hier zo zit te typen :p. Ik durf dat ook niet echt aan... af en toe heb ik wel neigingen om iets te kopen bij de Prenatal ofzo..zo'n schattig pakje of rompertje of van die sokjes...!! ZO lief...maar voor mezelf voelt t dan alsof ik t nog niet voor het 'echhie' doe ofzo. Lastig uit te leggen. Denk niet zozeer dat het ongeluk brengt ofz.

Ik zit nogsteeds op t wachtbankie.. Heb van Stokstaartje een pendel gehad voor positieve test in maart van een jongen EN een meisje!!! WHAAA!! :p een tweeling...whahaha zijn we gelijk klaar :p...zou wat zijn! Mn man valt flauw! Hahahaha
    Ik ben heeeel benieuwd...woensdag is mn NOD.. krijg wat meer klachtjes inmiddels. Steekjes onderin, licht misselijk en extreem moe. Maar kan t mezelf natuurlijk ook gwn aanpraten. Ik moet echt kokhalzen van de zwangerschapsvitaminen die ik inneem. Ze stinken onwijs naar vis door die omega3. Gatver... Denken jullie dat zondag 1e testje te vroeg is? 4 dgn voor NOD?? Of zal ik wachten tot dinsdag...

12. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Minimee, gefeliciteerd!! Dat moet heerlijk voelen!

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Joy, hoe was jullie citytrip?!?!
    Dit zou dan je eerste menstruatie na de pil zijn, toch? Dat kan soms wel een tijd op zich laten wachten. Het duurt wel even voordat alle pilhormonen uit je lijf zijn. Maar misschien zijn je kwaaltjes wel een voorteken. Ik zou je in elk geval nog niet veel zorgen maken. Was je voor de pil regelmatig ongesteld? En hoe lang duurde je cyclus toen?

Cosy, balen inderdaad vooral van de kwaaltjes. Ben erg moe vandaag. Maar de menstruatie betekent wel het begin van de laatste cyclus voor ronde 1 van start gaat! Dus wat dat betreft ben ik er wel blij mee.
    Als ik een cyclus van steeds 28 dagen zou hebben, zou ik op vakantie de eerste 6 dagen ongesteld zijn/last van spotting hebben. En dan wordt er niet gesext hier. Dus dat zou wel jammer zijn. Dus ik hoop dat ik nu weer een paar cycli van 27 dagen heb, dan ben ik misschien maar 3 a 4 dagen ongesteld op vakantie.

Vanochtend op mijn werk ging een stagiaire iets over haar tijd heen voor de opdracht die ze aan het doen was en toen zei een collega: 'overtijd zijn is nooit fijn'. Ik moest er wel om lachen en dacht bij mezelf: 'je moest eens weten'. Moest meteen weer hier aan het topic denken. Wij dames zullen over 1 a 2 maanden allemaal in een ander parket zitten. Ik vroeg me ook af of we over twee jaar nog steeds zo gezellig schrijven alleen dan zijn we misschien het stadium van zwanger zijn al gepasseerd en gaat het over onze dreumessen e.d.
    Hoe gaaf! Ik hoop echt dat iedereen hier wel binnen een half jaartje zwanger is en we gezellig lief en leed met elkaar kunnen blijven delen.

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @minimee! whoehoe! gefeliciteerd! :D Geen idee vanaf wanneer je kunt testen, afwachten is moeilijk he? vooral als je kwaaltjes hebt.
    Wat betreft de kamer, dat heb ik misschien niet duidelijk uitgelegd want het is nu "gewoon" een kamer.
    De kamer die aan onze slaapkamer grenst was de enige kamer in ons huis die nog een make-over nodig had omdat hij nog van de vorige bewoners was. Nu hadden we er eindelijk tijd voor (we wonen er pas 5 jaar:p) en hebben we met de inrichting wel rekening gehouden dat er als het goed gaat een baby komt.
    Het leek ons niet zo handig om de kamer, stel dat ik in het najaar zwanger ben, weer opnieuw te moeten schilderen/ behangen.
    Plus we wonen vrij ruim en hebben nu dus die kamer gewoon leeg gelaten, ruimte zat.
    Achteraf ben ik er heel blij mee want toen we het oude behang van de muren trokken bleken die echt drama te zijn, de helft van het stucwerk kwam mee:$. Dat was nu al een tegenvaller maar als ik zwanger ben zit ik op zo een verassing echt niet te wachten:).

@Lotje, snap ik, zolang ik spotting heb liever ook geen activiteiten;)
    Ik ben als het goed is de week voor onze vakantie ongesteld:D
    Ik hoop ook dat het zwanger worden voorspoedig gaat en we hier kunnen blijven schrijven, das wel zo gezellig :)

15. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ladiesss,...ik moet t ff kwijt...ik heb net 9dpo (5dgn voor NOD) een test gedaan met avondurine omdat ik me niet meer in kon houden...en OH MY GOD!! EEN STREEPJE!! Zij het heel licht...maar ik zie m toch echt duidelijk. Op de foto iets minder duidelijk, maar alsnog zichtbaar...ik zit helemaal te shaken....zondag nog maar eentje voor de zekerheid!!
    Ik probeer niet al te enthousiast te zijn want t is nog erg vroeg...vind t een beetje eng om blij te zijn

Bijgevoegde bestanden:

• 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      7
    • 3.jpg
      3.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,9 KB
      Weergaven:
      8
  16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ik ben normaal een hele slechte als het aankomt op streepjes zien, normaal zie ik ze heel vaak niet als anderen:( ze wel al zien maar... ik zie een lichte streep hier!:$
    Spannend mini! Heb je t aan je vriend verteld/laten zien? Of wacht je zondag de andere test af?

17. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Manlief is werken...maar ik wacht nog even zondag de test af ;)...vind t errrrg spannend!!!

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Snap ik!;)
    Wauw als het echt zo is, snel gedaan zeg! (Ben benieuwd of dat van die tweeling ook klopt dan haha:D)

19. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mini, ik zie het ook! Heel voorzichtig gefeliciteerd! Ga je het zondag pas aan je vriend vertellen? Inderdaad nog even afwachten, hopen dat het blijft.
    Wat ongelooflijk dat het zo snel raak is. Laten we hopen dat het een voorbode voor dit topic is!

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik zie het ook hoor!! Jeetje wat spannend :)
    Ben benieuwd hoe de test er zondag uitziet!

Deel Deze Pagina