Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    He Lot, sterkte met de situatie!
    Gelukkig hebben jullie elkaar en goed van je dat je je gedachten gaat verzetten!

Leuke banen iedereen. En dat word nog wat dan als jullie met zijn 2en in een team zitten! Ik heb in ieder geval altijd wel de neiging om het er met mensen over te hebben en heb gelukkig mijn zusje er voor. Maar verder vertel ik het toch echt niemand geen zin in vooroordelen of verwachtingen.

Fijne avond verder iedereen!

2. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ben trouwens nog steeds niet ongesteld, zit nu op 37 dagen! Niet super lang. Las in het zwanger worden onderdeel over de shativari pillen, Geloof daar eigenlijk nooit zo in maar heb ze besteld wie weet. Hopelijk is mijn cyclus daarna gewoon rond de 28 dagen! (Of ook zonder die pillen in ieder geval)

3. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Lotje, ff gemist wat er is maar t klinkt niet goed, shit zeg! :( knuffel m maar goed!
    BB, beide klinken interessant en fijn dat de klant je goede moederpotentieel zag :D
    Joy, hihi nu je er op wacht duurt het vast langer. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld word... mijn app en ik zijn het niet eens maar dat is omdat ik denk dat mijn eisprong een paar dagen eerder was.;)

Over werk, das vrij specifiek dus formulier het ietwat omslachtig. Werk in de backoffice van een culturele organisatie ;) als je t graag precies wil weten mag je pb-en.
    Heb vrijdag ook vrij genomen dus nu heerlijk 5 dagen vrij, wel al 3 dagen vol gepland met uitjes en familie bezoekjes maar hopelijk toch zat tijd voor wat ontspanning en om wat lekkers te koken of bakken :)
    Hebben jullie ook leuke paasplannen? Succes voor diegene die nog moeten werken!

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit, zuslief geeft net aan dat het oppassen haar teveel wordt.
    Nu moet ik iets gaan zoeken voor m'n ventje en dat gaat me zo'n 160,- per maand kosten :(

5. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Das balen! maar ook wel goed dat ze het aangeeft denk ik.
    Wellicht gastouder oid? succes met zoeken!

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jeetje Lotje, wat een ontzettend vervelend bericht:( ik hoop dat er snel meer duidelijk is voor jullie.

Wat mn beroep betreft; ik ben tandarts (als je er meer over wilt weten, stuur me maar een berichtje) En ik ben dus 1 van de mensen die gewoon blijft doorwerken a.s. vrijdag ;)

Wat balen zeg van de oppas...hoop dat je er snel een oplossing voor vindt!

Ik heb rustige paasdagen, zondag een familiebrunch en verder niks gepland :) ik ga wat uitzoeken voor die opleiding en verder lekker wat tijd met mn vriendje doorbrengen.

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Tandarts :$ ieks, wauw! Vind je t leuk werk? (ben een beetje bang voor de tandarts:) vandaar de ieks reactie)

Evi, balen zeg, heb je wel even de tijd om iets anders te vinden of wil ze er vrij acuut mee stoppen?

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Haha :D ik vind mn werk fantastisch!! Het persoonlijke contact met mn patienten, de technische kant van het beroep en de medische achtergrond. Elke patient is weer anders en voor iedereen doe je je best om het bezoekje leuker te maken, zodat ze met minder angst naar je toe komen. Ik vind het echt heel leuk :)

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL

Gelukkig mag ik de tijd nemen. Wil graag naar het kdv hier in het dorp maar weet niet of die plek hebben.

10. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dat is balen evi. Vind het tegenwoordig al bijna niet meer te doen die kinderopvang. Als je een beetje pech hebt en je hebt niemand waar je op terug kan vallen ben je zo 400 euro of meer kwijt. Vind het dan zo zonde denk ik. Maarja als er geen optie is.

Vandaag een dagje werken bij de Rabo en morgen en zaterdag bij de slager, zal wel topdrukte worden! Zaterdagavond gaan we met onze vrienden naar een feestje. Zondag eerst brunch bij m'n schoonouders en 's avonds bij mijn vader en moeder. En maandag maar eens lekker rustig aan doen met z'n twee!

11. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Zo, het leven gaat weer door... slecht geslapen, maar manlief moet nog werken vanochtend. Vanmiddag heeft hij weer onderzoek. Dus ik kijk er wel naar uit om hem straks weer te zien. Hij zou vragen voor documentatie en beeldmateriaal om mee naar huis te nemen. Ik hoop dat daardoor de onduidelijkheid eeen beetje weggenomen kan worden.

Vanmorgen ben ik maar begonnen met de laatste meubelstukjes uit 'de babykamer' te verhuizen naar andere kamers. En er lag nog veel spul dat uitgezocht en opgeruimd moest worden, dat is ook gebeurd. Dus onze babykamer is nu officieel leeg. Ik heb gelijk een afspraak met de stukadoor gemaakt. We gaan eerst zelf het plafond opnieuw isoleren en nieuw plafond erin zetten. En daarna mag de stukadoor aan de slag!

Evi, wat vervelend zeg. Gelukkig heb je nog even de tijd om een andere oplossing te zoeken, maar het is wel erg vervelend. Heb je nog andere mensen in je omgeving die je zou kunnen vragen?

Joy, shatavari, ik heb geen idee of het werkt. Maar baadt het niet dan schaadt het niet? Dus proberen kan altijd. De dames in dat topic zijn er wel positief over.

O ja! Het is ook nog pasen! Helemaal uit mijn gedachten. Denk dat ik morgen maar wat lekkere boodschappen en eitjes ga halen. We hebben niks op de planning, dus ik denk gewoon lekker met zijn tweetjes cocoonen en lekker brunchen.
    Schoonouders zijn een weekend weg en mijn ouders hebben nog geen actie ondernomen om met zijn allen iets te doen, dus ik vind het wel even goed zo.
    Pasen lijkt me uberhaupt wel veel leuker met kindjes. Eieren zoeken enzo. ;)

Morgen moet ik weer een taart bakken.

12. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Lot, beide (schoon)moeders hebben al een dag en de rest werkt.

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Dat is wel balen...
    Ik zou zo ook geen oplossing weten.
    Jij of je man kunnen ook niet regelen dat je bijvoorbeeld een halve dag per week thuis werkt?
    Of misschien heb je een vriendin met kinderen en kun je afspreken dat jij een dag op die van haar past en zij een dag op jouw kindje?

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kdv heeft wasrschijnlijk wel plek, kost wat maar dat is geen probleem

15. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Gelukkig!!!

16. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mini, hoe is het met jou? Al meer kwaaltjes? Of vooral nog erg moe?

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh help!
    Er is voor me gependeld en de uitslag is....Mei meisje :$
    Dat is wel erg snel he:$

18. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha, het is een pendel, geen zeker weten.
    Adem in, adem uit....

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Haha bij mij ook voor een positest alleen dan voor een jongen :D maar wij willen pas in juni met ronde 1 starten:p:) gelukkig is een pendel maar een voorspelling, als het echt zo zou zijn zou manlief flauw vallen denk ik:D

@Lotje, heeft je man al iets meer info en duidelijkheid gekregen? De babykamer gereed maken klinkt als een flink karwei zeg!

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

haha oh wat erg dit!! ben gewoon echt zenuwachtig geworden hierdoor...:D want het KAN natuurlijk wel; het kan ook nog wel een jaar duren, want misschien bedoelde ze mei 2014 ;)
    *BACK TO REALITY*

Deel Deze Pagina