Ohhhh das wel logisch Vandaag lekker uitgeslapen, wat was gedaan en wezen sporten. Dat laatste ging wat minder want ik ben best moe merkte ik. Maar goed, heb mijn best gedaan Nu douchen en wat boodschappies doen Iemand enig idee hoe het met Lotje en de tese is afgelopen?
Heb Lotje's blog gelezen. Ze hebben niets gevonden en dat is volgens mij het slechtste nieuws wat je kunt krijgen na een tese... Wat ben je actief op deze zaterdag! Hier nog maar 1 wasje gedaan, bezoekje aan de kapper gebracht en straks nog 2 afspraken voor de trouwdag.
Vind je? Ik vond het niet zo geweldig, had veel meer willen doen Wat shit voor Lotje en haar man. Nu zijn kinderen van hun samen uitgesloten denk ik
Verschrikkelijk voor Lotje... Wens haar en haar man echt alle sterkte toe (ik weet niet of ze dit leest). Zie trouwens dat Evi 20 feb en Cosy 27 feb de NOD hebben... hier wordt voor jullie geduimd! Vandaag zijn we de stad in geweest, met F. in de draagdoek. Ging erg goed! Verder wel weer een hormonaal baal-dagje, maar dat is ook wel goed gekomen. Ook niet zo goed geslapen, speelt ook mee, hoort er allemaal bij hoor
Vannacht wel weer beter geslapen, omdat vl een paar keer een huil heeft opgevangen / verholpen (kon ik blijven liggen). Uiteindelijk maar 2 keer gevoed (23.30 / 03.30 en nu 07.30). Gaat een van jullie trouwens nog naar de negen maanden beurs? Wij hebben getwijfeld vorig jaar, maar het is toch veel te druk om relaxed te lopen (vonden wij), en alle info kun je ook op internet vinden. Plus dat je kinderwagens ook in de grotere babywinkels uit kunt proberen Maar lijkt me alsnog wel leuk om te gaan, daar niet van.
BB, ik niet hoor! Vind t beetje raar om te gaan, ben niet eens zwanger Fijn dat je een betere nacht hebt gehad! Geen last gehad van de storm gister? Ik had er echt heel slecht door geslapen; het was ook nog eens volle maan, dus dan slaap ik altijd slecht.... Hier alles ok. Helaas geen lichte menstruatie zoals vorige keer. Behoorlijke bloeding incl krampen Ik blijf dus zo lang mogelijk in bed! Hoe is t met de rest? evi, testje gedaan?
Bah balen van je menstruatie, Elf Nee geen last gehad van de storm suf genoeg. T was alleen wat waaierig in de stad. Maar ach, met een baby ben je zo moe dat je door een hoop heen slaapt, hoor! Is de negen maanden beurs ook niet voor mensen die een kinderwens hebben (ja en voor die zwanger zijn). Kun je je alvast oriënteren op wagens, kamers, kraamzorg etc etc toch?
Volgens mij ook voor mensen met kinderwens inderdaad, BB. Maar ik vind het (voor mezelf) gewoon raar om naartoe te gaan.Die keuzes en orientatie komen tzt vanzelf wel Ben inmiddels verhuisd naar de bank Lekker OS kijken!
Ja zo dachten wij ook, hoor. Plus dat we de keuze maakten om toch 2e hands wat dingen te kopen (kamertje, maar die was er al, wagen, en kleertjes). Haha chillze op de bank
Zou het wel heeeeel knap vinden als je t volhoudt tot NOD. In al die maanden dat ik je 'ken' heb je dat nog niet volgehouden toch?
Weet nog niet wat onze tactiek wordt Mijn dagje rustig aan was erg fijn! En de OS ook echt de moeite waard om te kijken! Hebben jullie de dames zien schaatsen?
BB, wat heb je voor draagdoek? Die lijken me zo handig Negen maanden beurs zijn we 2 jaar geleden even opgelopen omdat we bij de hhb waren. Vond het toen erg druk en onoverzichtelijk. Maar we waren toen ook veel minder met de kinderwens bezig . Ik zou denk ik nu eerder gewoon naar een grote winkel gaan en/ of oriënteren op internet. Evi, wauw! Ik hoop het Elf, weer naar je bedje verhuisd? Dubbel balen dat je nu ook nog zo'n last hebt De OS zijn idd erg leuk! Heb er vandaag alleen niets van gezien. Ah morgen weer een dag Hier: wat minder lekker, laatste paar uur keelpijn ontwikkeld nadat ik me het hele weekend moe voelde. Hoop dat het niet doorzet want ik zit helemaal niet op ziek zijn te wachten (maar goed dat doen natuurlijk niemand) Succes deze werk/verlof week weer
Hoi meiden, ik was even weg. Had een verrassingsuitje met smoeder en szus. Zo'n verrassing dat ik alweer vergeten was dat de afspraak stond.... Oeps! Gelukkig herinnerde ze me er vrijdag aan en vanmiddag zijn we naar Scheveningen gegaan, heerlijk over het strand gewandeld, uit eten geweest en daarna naar Sister Act geweest. Hartstikke leuk! Trusten allemaal!
Vanmorgen plasje doorgespoeld. Moeilijk omdat ik bij de errste vandaag positief testte, maar ik weet dat de kans op 9 a 10dpo gewoon groter is op een neg test.
Spannend Evi, hoop het echt voor je! Wanneer ga je nu wel testen? Pas op NOD? Ik ga wel naar de huishoudbeurs donderdag, met mijn oma, moeder, tante en zusje. Lijkt me wel gezellig en heb er wel zin in. Maar wie weet zeg ik ; nooooooit meer! Begin vorige week had ik nog helemaal geen buik, maar nu wel. Het is nu hard en echt te zien. Op naar de 16 weken. Volgende week vrijdag geslachtsbepaling, daarna komt iedereen naar ons toe om de taart aan te snijden ( wij weten dan zelf ook nog niet wat het wordt) dus leuk en heeel spannend! Fijn dat je je volgende ei dan wel kan benutten Elf, gaat het goed zonder hem? ik ben het wel gewend dus kan er goed tegen, maar heb nooit anders gehad. Hopelijk niet ziek worden cosy! Ja verder heb ik niet echt iets boeiends te vertellen, was naar de vk geweest vorige week, was ook allemaal goed dus. Het gaat allemaal prima