Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Spannend weer Evi!

Hier minder keelpijn maar ik klink nu als een zeehond ;) en ben nog steeds kapotmoe. Reageer later nog wel uitgebreider meiden :)

2. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Haha, een zeehond!

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend evi... Ik duim voor je!!

BB, lekker geshopt dus! Ook leuk een nieuwe bank :)
    Je verlof is idd snel gegaan! Wel fijn om weer rustig te starten met werken.

Joy, je mag een nieuwe foto maken, maar ik heb niks tegen blote buiken! Ben erg nieuwsgierig :)
    Ook lekker bezig geweest in huis dus! Goede voorbereiding alvast :)

Cosy, hopelijk ben je er snel weer helemaal jezelf. Al zijn zeehonden wel schattig ;)

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omowit :(

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Klopt je banner, evi?
    De hoop nog niet opgeven!

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, nod is morgen met een lf van 12 dagen

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

hmm... dan is t misschien toch nog te vroeg om te testen (en zeker met een test met gevoeligheid 25mU/ml). Hopelijk wijst de test morgen iets anders uit!

Hier is de ongesteldheid weer bijna voorbij. Eerste 2 dagen waren weer normaal wat kramp en bloedverlies betreft. Dit was vorige keer wel anders... En nu hopen dat mn eitje pas springt als vl weer terug is :) Hij is op cd 12 weer thuis, dus fingers crossed.... ;)
    Ik hoop dat deze 4e ronde ons weer geluk gaat brengen! We trouwen ook op de 4e, dus misschien wordt dat ons nieuwe geluksgetal ;)
    (al wordt vl gek van mij en mn bijgeloof met getallen enzo.. haha.. ik zei dit laatst ook tegen hem en maakte een grapje dat we dan ook vast 4 kinderen krijgen :p)

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Jammer Evi, maar wie weet was het ei wat later met innestelen?
    Elf, hihi nou dan is het maar goed dat je niets met het cijfer 9 hebt :p

Hier weer wat beter, was gisteren bang dat ml me naar Pieterburen wilde brengen :D maar dat heeft hij gelukkig niet gedaan.
    Vandaag ziek thuis, moet echt ff bijtanken want ik kon gisteren nog niet eens het bed verschonen (doe ik normaal op mijn vrije dag). Zal eens zien hoe ver ik vandaag kom ;)

9. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Woah Elf, 4 kids! (wel gezellig!! :D)

Evi, balen van je witte test... hoop echt heel hard met de rest mee dat je morgen of iets later alsnog een posi test hebt!

Cosy, beterschap! Het heerst echt enorm, die verkoudheid. Is je stem al wel wat beter vandaag? ;)

Hier komt mijn moeder dadelijk langs, met m'n zus en haar kids (ja die kids). Ben benieuwd, ook of ze zich gedragen ;) ...

10. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan BB?

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Mwah wel goed!
    In huis hebben ze zich goed gehouden (het blijven wel kinderen dus alles lag wel overhoop in F. z'n kamertje :D maar dat is niet erg!).
    We zijn uiteindelijk ook nog de stad in geweest, met F. in de draagdoek. M'n ma reed en zowel zus als ik hebben geen rijbewijs, dus dat was wel grappig, 3 van die kippies in de auto. (Haarlem is ook lastig hoor met de auto, beetje "level-up").
    Geluncht, geshopt en de oudste was een knuffel kwijt geraakt (kwamen we achter net voordat we bij de parkeergarage kwamen), dus weer teruggelopen en knuffel terug gevonden :p Allemaal leermomentjes voor mij, alvast! Altijd checken of alle knuffels er zijn als je een winkel uit gaat :)
    Vandaag heb ik even niks gepland, naast wat boodschapjes doen en sm bellen om af te spreken (aaaah dat moet ik weer doen *huilt* haha).

12. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Evi, nog getest?
    BB, afspreken is toch niet zo erg? Das maar één telefoontje :p
    Elf, al aan het aftellen naar de thuiskomst van je vriend?
    Joy: alles goed? Nog niet al te veel klachten? Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je buik :)

Hier weer wat beter, het is nu richting mijn neus geschoven ;)

13. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omowit en lichte buikpijn

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :( :(

15. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Aahhh balen zeg :(:(

Cosy, afspreken wordt drama. Ze willen samen met een ander stel komen (ook 65+), familievrienden, die F. nog niet gezien hebben, en vl ook willen zien.
    Nu kunnen so niet komende zondagen, en dit wordt onze laatste zaterdag samen, dus moet het doordeweeks 's avonds, en dan is er kans dat F. ligt te slapen en dat mag niet als so langskomen want dan kunnen ze geen band met hem opbouwen... fijn he :( ben blij dat mijn ouders iig nog heel anders denken, die snappen dat een baby slaap nodig heeft.

16. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Ahhh sm belde net zelf, of ze nu langs kunnen komen. Ben nog niet aangekleed (F. was huilerig, heb hem al meer dan een half uur zitten wiegen, dan weer voeden, luiers, blabla haha) en was bezig een was op te hangen. *gaat in turbo mode* :p (ze komen om 12 uur, maar dan wel met z'n 2-en om F. weer even te zien)

17. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op naar ronde 11

18. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Jeetje ronde 11 .... :( ik hoop heel heel hard met je mee Evi!

Ging goed met schoonouders, ook het afspreken :) viel toch weer alles mee. Hebben een zaterdagavond geprikt. En F. was net ook even wakker, dus zij ook weer blij :p

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gatver... wat balen!:(

20. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Mooi opgelost BB!

Hier weer aan de beterende hand en nagels aan het bijten om niet te testen. Ben ook zo nieuwsgierig aangelegd ;) niet dat een test nu nut zou hebben zit op 7dpo.
    Het wordt nu wel spannender want normaal zou mijn afscheiding van kleur moeten veranderen :) *duim duim duim *

Deel Deze Pagina