Evi, het afvallen gaat ook lekker door he! Is je ongesteldheid inmiddels voorbij? Zijn jullie er trouwens al over uit of je naar de huisarts gaat? Of eerst deze ronde nog proberen?
Ben benieuwd Cosy, nog maar twee nachtjes slapen haha! Wij hebben vrijdag om 8 uur dan ook die party. De taart is niet zo mooi als die van evi maar hij is met liefde gemaakt ! En het gaat om de gekleurde binnenkant Ben ik ook benieuwd naar evi , het is en blijft raar want jullie hebben er al eentje dus het kan gewoon
Das een goed teken: dat je je vriend om meerdere redenen hebt gemist Hihi ik heb altijd een goed gevoel tot er aanwijzingen voor een menstruatie komen Ik had vorige maand een goed gevoel tot 9dpo, toen begon de afscheiding te verkleuren en ik kreeg al op 11dpo last van spotting. Ik heb vaak al 3 dagen voor nod al heel vage menstruatie kramp pijntjes in mijn buik, dat voelt dan of het op gang komt. Deze keer heb ik meer last van mijn darmen pfff, toen ik zwanger was had ik dat ook, toen dacht ik dat ik iets verkeerds had gegeten . Dat is nu zeker niet het geval want daar heb ik op gelet. Kan natuurlijk ook bij mijn menstruatie horen en dat maakt voelen of je zwanger bent zo lastig... Maaaar om een heel lang verhaal kort te maken: ik zie potentie!
Yep morgen is het, het spannendst want dan zou er bloedverlies moeten komen als het niet gelukt is Voor jou is het dan ook 2 nachtjes slapen! Hoe laat heb je de afspraak? Moet je er lang op wachten? Evi's taarten zijn ook wel gigantisch mooi, zo mooi zijn onze taarten hier ook niet hoor . Maar een gekleurde vulling: is dan de biscuit/ cake gekleurd? Of de crème of wat er dan in zit?
Volgens mij kleurt ze de cake die er in zit roze of blauw, en dan gewoon fondant of marsepein er over met wat versiersels. De echo is om kwart over 4, dus we zitten 4 uurtjes in spanning haha! Hoop het echt Cosy!
Cosy, 5 maart moet ik naar CB, en 6 maart tandarts (handig ezelsbruggetje ). Pfff ik verga van de spanning hier voor je!! Hup eitje hup!! Vannacht bij dezelfde voeding (nu half 2, iig eerste voeding echt in de nacht) gaf hij weer terug. Nu wel minder, maar nog altijd meer dan "een beetje terug geven". Twijfel even of ik naar het CB zal gaan, kan morgen namelijk ook nog (inloop 2-uur). Geef hem sowieso al minder (voor zover mogelijk, hij weet zelf namelijk heel goed hoe veel hij wilt). Elf, lekker zeg, nog een weekje!! hihi spannend! Joy, zet je een foto van de taart in de club, wellicht?
haha meiden toch! met zo veel duimengedraai moet ik vrijdag toch wel twee streepjes te zien krijgen zou je denken . Heb vandaag wat steekjes in mijn buik maar die kunnen ook weer twee dingen betekenen wel lekker om zo veel te moeten werken, dan gaan de dagen sneller! BB, als je twijfelt zou ik toch vandaag of morgen even langs gaan, de 5e is nog best een eindje weg!
Ja, gaat lekker. Ongi nog niet over, duurt lang deze keer. Denk morgen laatste dag. Ik zou wel willen, maar alleen om te kijken wat het probleem is. Zou geen medisch traject zoals ivf inwillen.
Verdorie wakker geworden met lichte buikpijn mijn hoop brokkelt weer wat af... Nu durf ik helemaal niet te testen. Vandaag maar eens afwachten.
Ahhh nee Cosy balen... Evi, zie dat je weer bent afgevallen, je gaat al richting de 15 (!) kilo! onwijs gaaf! Hoop ook niet dat je een heel traject in zou moeten voor een tweede kindje. Hier gaat t weer goed, F. kwam maar 2x vannacht, en heeft sinds gisteren nacht niks teruggegeven. CB is dus toch niet zo nodig. Zal t volgende week wel nog navragen. F. heeft trouwens wel een plat kantje en een bol kantje op z'n achterhoofd. vl denkt dat het normaal is en goed komt, ik maak me een beetje zorgen. Ook volgende week navragen, maar volgens mij kijken ze daar sowieso naar. Het is nu trouwens 7,5wk geleden dat ik bevallen ben... en ik heb nog steeds wat pijntjes "down there"... durf ook nog echt niet te vrijen! Twijfel of ik daarvoor wel langs de huisarts zal gaan, of dat we t gewoon moeten proberen. T is geen erge pijn, maar ik voel het wel als ik even sta, bijvoorbeeld. Het is wel al geheeld allemaal.
Da's niet zo gek hoor, er is een hoofd door gegaan En wbt da platte kantje, heeft ie een voorkeurshouding? Anders even z'n hoofdje draaien tijdens z'n slaap.
Ja heeft ie, ligt graag op rechts (is ook platter). Ga er nu actief op letten. En thnx, mss wil ik te snel, en aan de andere kant is de zin er ook nog niet helemaal, maar mss komt dat weer door die pijntjes
Haha dat heb ik gedaan maar dacht dat die weggaan met een zalfje maar nu moet ik hem terug duwen? Weet niet wat ik mee maak. Heb altijd al last gehad met naar de wc gaan dus kon dit wel verwachten maar jeetje ..
Hmmm.... lekker advies. Ze hebben die zalfjes ook gewoon in de super trouwens. Veel vezels eten, fruit en zo, en goed drinken.
Staat je goed evi! Joy, wat vervelend...lijkt me pijnlijk! sowieso goede tips van evi, dus hopelijk heeft dat effect! BB, die pijntjes lijken mij normaal hoor! Komt vanzelf wel weer dat vrijen... alles op zn tijd Cosy, buikpijn was niet ee afspraak! nieuwe cyclus begonnen...? Vl is weer thuis, zo fijn! Gister begon de buikpijn af te nemen, maar vandaag was t er weer! Dus hoop dat eitje echt gewacht heeft