jammer evi! Hier: als die dagen geen doorzichtig slijm meer dus ik durf er wel vanuit te gaan dat mijn eitje gesprongen is Nu proberen de komende twee weken even zen en testvrij te blijven als de afgelopen drie Vanmiddag wat vakantie uur opgenomen om de voortuin te voorzien van grind en om te genieten van het zonnetje! Kunnen jullie er ook een beetje van genieten? of zitten jullie binnen
Ziet er goed uit! Fijn dat je daar wat uurtjes voor kan opnemen.. Ik heb vandaag gewoon de hele dag binnen gezeten! Niets meegekregen van het zonnetje helaas... Volgende keer beter Twee weken zijn zo voorbij joh
Precies, het is nog vroeg en er komen hopelijk nog veel zonnige dagen Enneh 2 weken zo voorbij ? Ik hoop het!
Wow supernetjes je tuin, Cosy! (die regen zal ook wel goed doen voor je tuin!) Ik was gisteren niet lekker, dus vooral bank gehangen/gelegen. Wat best lastig was aangezien F. wat moeilijker was. Einde dag wel nog naar buiten geweest. Oh en er is iemand dood gevonden in t park waar ik tegenaan woon, gisteren, bah! Weet verder geen details, maar volgens mij zijn die er ook nog niet. Evi, balen van je test
ieh getsie BB! Dat is hoe dan ook een naar idee Voel je je vandaag weer beter? De tuin is zeker blij met de regen want na al die droge dagen (en zeker gisteren met die wind) was de grond erg droog. Mijn tuinboontjes hingen ook helemaal slap, de arme plantjes Hier geen nieuws, heb mijn banner even aangepast wel een dag langer als dat ik verwacht dan mijn cyclus is maar dan wordt ik ook niet zo onrustig op het einde edit: Evi je banner zegt dag 5 van de cyclus? Loopt hij voor?
Ja! Het was een oudere man die er elke dag wandelde... Morgen wordt de sectie verricht. Zou zomaar kunnen dat hij door medische redenen in t water gevallen is Klinkt misschien bot, maar zou opgelucht zijn als het geen misdrijf is. Hier vandaag geshopt, vl had een vrije dag opgenomen. Hebben een mobiel gekocht voor F. en voor mezelf een nieuwe geruite blouse. Heb een geslaagde dag gehad! Fijn weekend alvast dames
Oh..hoop ook op een medische reden van zijn dood.. Begrijp dat wel hoor Leuk van het shoppen! Ik denk dat ik morgen even op pad ga voor een nieuwe outfit! Met of zonder mijn man We hebben dit weekend lekker niks gepland. Zo een lekker vooruitzicht! Even uitrusten, uitslapen, wasjes doen, winkelen, samen tijd doorbrengen. Heerlijk. Had gister eventjes een dip, omdat ml komende week weer een paar dagen weg moet (nucleaire top). Waarschijnlijk ook net weer in mn vruchtbare periode De kansen op een zwangerschap worden/zijn op deze manier zo klein steeds...*zucht* Ondertussen word ik gespamd met zwangernieuws en denk ik steeds "wanneer ben ik dan aan de beurt?!?!"
jammer Evi, Elf, ik snap het wel hoor! Zeker omdat je weet dat je zwanger kunt worden en dat wachten eindeloos duurt extra rottig dat jullie roosters zo slecht matchen op belangrijke dagen. Hoop dat je een fijn weekend hebt met zijn tweetjes Hier gaat het zo zijn gangetje, nog veel te vroeg om iets te merken maar ik heb er gewoon geen goed gevoel bij deze ronde geen idee waarom en bovendien is het veel te vroeg nog maar goed. Ik ga zo maar eens de tuin in, kijken bij mijn plantjes