Naam, ronde, NOD Cosy, 6e ronde (3e na mk), 2 april Elf, 9e ronde (5e na part. mola), 7 april Evi, 13e ronde (2e kindje), 21 april Joy, meisje UD 11 augustus 2014 BB, F. geboren op 5 januari 2014 Evi, in de vorige lijst stond je al op ronde 12, nu ben ik even de tel kwijt
Naam, ronde, NOD Cosy, 6e ronde (3e na mk), 2 april Elf, 9e ronde (5e na part. mola), 7 april Evi, 12e ronde (2e kindje), 21 april Joy, meisje UD 11 augustus 2014 BB, F. geboren op 5 januari 2014 Neenee, dan doen we nu 12 ik heb ook een ronde waarin we niets deden er af gehaald een tijd terug
Heb vanochtend samen met ml een interessant youtube-filmpje gegeken: the great sperm race. Bestaat uit 6 delen, duurt een uur volgens mij... maar wel leuk om te zien! Zeker voor ml erg interessant; hij snapt nu beter hoe t allemaal werkt Die info zorgde ervoor dat we weer gemotiveerd zijn om echt te proberen! Zeker omdat ik vandaag alweer vruchtbaar slijm heb gespot, dus misschien valt het wel mee deze ronde hoop t maar!
Jammer evi! Wil je man ook weten wat er aan de hand is? Hij was in eerste instantie toch niet helemaal overtuigd van ha/gyn..? Hopelijk kun je snel terecht!
Hij vindt het prima om uit te vissen wat er mis is, maar wil geen ivf of iets dergelijks. Maar dat wil ik ook niet. Stel dat er verklevingen zijn die ze weg kunnen halen oid, prima, maar ik wil wel een kindje dat er op een natuurlijke manier gekomen is
Snap je ergens wel hoor, Evi. Anders ga je ook een heel lang traject in. Had wel verwacht dat het zwanger worden wellicht beter zou lukken als je iets was afgevallen (en nu ben je al heel wat kwijt!). Hopelijk kan je HA je verder helpen, en wordt dat niet een te ingewikkeld verhaal. Elf, interessant, die youtube filmpjes. Wij zijn nooit verder gekomen dan lachen om parende dieren (vooral schildpadden)... Cosy, hoe gaat t met je tuintje? Wel foto's blijven posten, ben heel benieuwd! Helpt de regen wat?
Ja, dat had ik ook gehoopt. En heeft niet zozeer te maken me het lange traject. Misschien onbewust wel een stukje geloof waardoor ik het alleen op natuurlijke wijze wil. En ml kan niet tegen ziekenhuizen dus die doe ik da ook niet aan.
Uitstekend! Zal binnenkort wel weer wat foto's maken Dat vind ik nooit erg hihi. Elf: yeah! Hoop dat je eitje zich een beetje haast
Heel begrijpelijk evi, als het zo ver zou komen bij ons zou ik me ook op mijn hoofd krabben voor ik aan zon traject zou beginnen. Van mij persoonlijk zou het niet zo ultraveel moeite moeten kosten misschien is kinderloos dan beter... Maar dat denk ik nu, toch lastig om daar heel stellig in te zijn vind ik. Dus zeg nooit nooit maar ik denk het niet.
Goed dat je dat kunt! En snap de gedachte erachter ook wel. Ik sta er ook zo in en ml ook. Ben vandaag weer eens gaan hardlopen na 2 maanden Ging best goed! Ik wil vanaf nu weer 2x per week gaan hardlopen. Gelukkig laat mijn nieuwe werkrooster dit ook weer toe. Ondertussen zijn ml en ik ook weer wat beter op onze voeding gaan letten en ik slik weer wat extra vitamines (multivitamines geschikt voor kinderwens/zwangerschap + extra foliumzuur). Wil weer een gezond en fit lijf! Hopelijk met positief effect op zwanger worden Wasjes ook bijna klaar... Denk wel 5 wasjes gedaan eigen schuld! Heb zeker 2 weken niks gewassen @Cosy: ik hoop ook op een snel eitje
Zoooo lekker actief Elf! Goed bezig! Ik heb vanmorgen ook maar weer eens gesport! was al een week geleden maar ik kon het nog Verder natuurlijk nog wat in de tuin geschoffeld en onkruid gewied en dan is er al weer een wachtdag om wordt toch wel nieuwsgierig of het misschien toch zal lukken Hier nog een foto van mijn tunnelkasje met inieminie boerenkooltjes! En een speciale primula en dan ook nog een van mijn helleboris IMG_20140322_163456.jpg IMG_20140323_160948.jpg. IMG_20140320_170247.jpg
Zo gaan jouw dagen op het wachtbankje wel snel; genoeg afleiding! Ziet er mooi uit hoor! Ik kom vanaf morgenavond naast je zitten op t bankje We doen ons uiterste best hier 2e dag vruchtbaar slijm, samen met de bekende drukkende buikpijn, dus eisprong komt eraan! We moeten het wel een beetje plannen ivm vertrek van ml a.s. dinsdagochtend, maar geeft gelukkig geen problemen tussen de lakens
Elf: Wat goed van t hardlopen! Wat fitter worden is nooit mis, helemaal nu de zomer enigszins om de hoek komt. Hahaha als ik 2 weken niet was stroomt het washok over! (heb er zo'n 5 in de week nu wel, haha!) Hopelijk wil het lukken, nu dat je ei eraan komt wens jullie veel succes, hihi, zet 'm op! Cosy: Leuke foto's!! Foto 2 vind ik vooral heel erg mooi! Hopelijk komen jullie op een geluksbankje terecht en wie weet Hier vandaag nog lekker een uur gewandeld buiten, met de draagdoek. Nog net even de laatste zon meegepakt!
Haha thx Succes kunnen we wel gebruiken na al die maanden proberen Het washok was hier ook echt een slagveld maar nu weer netjes en geordend! Heb ook meteen alles opgevouwen, gestreken en opgeruimd. BB, wat zijn de voordelen van een draagdoek eigenlijk? Ten opzichte van een draagzak. In een draagdoek zitten de beentjes ook helemaal ingepakt toch?
Ha! Ik kan niet meer ontkennen dat de 30 er bijna aan komt... Uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek (baarmoederhalskanker) is binnen. Heb net eventjes met assistente van HA gebeld ivm zwanger worden en hoe dat het beste te plannen. Ik kan het beste terug gaan bij start nieuwe cyclus (einde menstruatie), omdat ze nu geen uitstrijkje durft te maken (bm-hals beschadigt dan een beetje) en ze geen risico wil nemen Dan weten jullie dat ook weer dames Al duurt dat nog heeeeeel lang voor de meesten!
Oh, ik ben al geweest. Stelt niks voor. Je kunt daarna een beetje bloeden en als je zwanger of net bevallen ben mag je niet.
Elf, als je het hebt over een "stokke" of "babybjorn" drager, heb ik even gecopy-paste vanaf de "draagpraat" facebook-groep: "Is een Babybjörn, Stokkecarrier, Minimonkey of Lodger ergonomisch? Nee, helaas niet. De knietjes van je kindjes zitten niet op navelhoogte in de zogenaamde M-houding. Daarom zijn ze niet ergonomisch voor de drager en voor het kindje. Bovendien zijn de harde rugpanden niet bevorderlijk voor de bolling van het rugje van je kleintje. Hier lees je reviews: https://www.facebook.com/notes/draagpraat/handige-links-algemeen-ergonomischniet-ergonomisch-ff-kleding-in-de-draagdoek-ko/665543423457824" De beentjes moeten dus "ingepakt" zitten en niet bungelen, vooral bij baby's. Er zijn ook ergonomische draagzakken hoor! Ach, 30 is ook maar een getal. 30-40 schijnt sowieso de leukste tijd te zijn! Zelf hoop ik dan ook nog iets minder onzeker te zijn, dat verschil merk je wel hoor tussen meiden van 25 en meiden van 30/35 (of dames, wat jullie willen!). Je bent zo jong als je je voelt, hoor! Heb trouwens geen idee hoe het in z'n werk gaat, maar het is dus niet gevaarlijk of schadelijk of iets?
Ze hebben een stokje met aan het eind een sort rubberen kerstboompje (driehoekig plat stukje met allemaal rubberen draadjes). Die steken ze in de opening van je baarmoedermond en dan draaien z m robd. Daarmee halen ze wat cellen weg. Aangezien je bmm heel gevoelig is kan het iets gaan bloeden,vergelijkbaar met de laatste dag menstruatie. En als je al bevallen bent is het nog minder vervelend. Je mag zelf kiezen of je het doet overigens.