Hier even een mega snelle update 20 weken echo was helemaal goed! Ze ligt overal wel iets onder het gemiddelde en heeft een klein hoofdje. Maar dat maakt niet uit! Heb het even druk! Dus reageer later op al jullie dingetjes
Fijn joy en een iets kleiner hoofd is straks alleen maar fijn haha Evi, en vergeet de eendenbek niet . Ik ben benieuwd wat de ha voorstelt. BB, geluksbankje! Jaaaa daar wil ik wel op! Zelfs als ik dan in december ben uitgerekend vind het nu wel lang genoeg duren eigenlijk Al valt dat natuurlijk best mee. Elf, goed dat ze zo voorzichtig bij de ha zijn ik hoop dat je 9 maanden op je uitstrijkjes afspraak moet wachten! Morgen op de helft van de wacht weken, nu wordt het toch wel iets spannender
Joy, wat fijn dat alles goed gaat! Beter iets te klein dan te groot hoor, ze moet er ook nog uit! Evi, succes met je afspraak morgen. Cosy, spannend!! Hopelijk duren de dagen niet langer voor je gevoel Elf, succes, je man moet morgenochtend weg, toch? Duimen voor jouw eitje!
Joy, fijn dat alles goed is! Thx BB voor de info! Hoop dat ik er tzt iets mee ga doen 30 is inderdaad maar een getal, maar toch Vond die brief confronterend! haha Heb wel vaker een uitstrijkje gehad, omdat ik 'proefpersoon' was in de studie naar het HPV-vaccin (tegen baarmoederhalskanker dus). Kijk helemaal niet op tegen de handeling zelf, maar belde dus voor info omtrent zwanger willen worden enzo. En vind het prima dat ze zo voorzichtig zijn. Evi, succes morgen!! Cosy, hoop dat het wachten niet te spannend wordt voor je! Nog maar eventjes geduld... hihi Voelt het nu anders deze ronde, omdat je geen ovutestjes hebt gebruikt? Ben je iets minder zeker van je eisprong of heb je er vertrouwen in dat het wel goed gegaan is qua timing enzo? Ml gaat idd morgenochtend vroeg weg. Net nog even laatste keer 'geklust', dus ik zit nu ook op het wachtbankje. Vandaag 3e dag vruchtbaar slijm, dus denk dat we gelukkig toch goed zitten voor mn eisprong. Spannend weer...
Dat snap ik. Maar dat is ook al een stap Heb je trouwens onlangs nog in de club gekeken? Staan wat nieuwe berichtjes
Wat fijn evi! Jullie zullen natuurlijk allebei onderzocht moeten worden... Kunnen jullie op korte termijn terecht bij gyn/fertiliteitsarts?
Ik ook niet, had gehoopt dat ik m er zolang mogelijk buiten kon houden. Maar nee, hij moet eerst zijn bijdrage leveren, dat wordt dan onderzocht en dan moet ie ook nog eens mee naar de gyn...
Heb je hem al op de hoogte gebracht? Zal eventjes schakelen zijn voor hem misschien.. maar het is voor een goed doel
Elf, ik ben redelijk zeker van mijn eisprong, vanwege het verdwijnen van het vruchtbaar slijm denk dat we het wel goed hebben gedaan dus . Er zat wat minder druk op deze keer maar dat was ook wel omdat mijn ei niet pas op dag 23 sprong. Vind het wel prettig zo. Volgende maand zie ik wel weer... Heb nog wel testjes liggen maar goed. Evi, oh das snel! Ik had eerder verwacht dat het een informerend gesprek zou zijn. Voor jou fijn dat er gelijk actie ondernomen gaat worden, voor je man ff wennen denk ik. Vandaag vrije dag gehad, eerst bij de tandarts geweest voor 2 nieuwe vullingen en daarna met manlief naar Kleef geweest. Daar lekker in het zonnetje gezeten en wat gewinkeld. Onze week boodschappen bij kaufland gedaan, altijd leuk om in een ander land boodschappen te doen. We hebben nu een mega voorraad worst in de diepvries dus nu hopen op goed bbq weer! En onder het mom van een dag niet getuinierd, een dag niet geleefd mijn snweuwklokjes opgegraven en verzet, 3 van mijn vijverbakken opgeschoond en mijn tuinbonen weer toegedekt voor vannacht . Ben nu wel moe maar tevreden en dat slaapt altijd goed!
Nou ze maken er iig werk van Evi. Als ik naar mensen in mijn omgeving kijk zie ik eigenlijk altijd wel dat ze eerst de man gaan bekijken om het zo te zeggen haha. Is ook makkelijker dan de vrouw denk ik. Ben benieuwd naar het verloop. Spannend Cosy, wat denk je zelf deze ronde? Nog nergens last van? Je eitje is iig goed benut dan deze maand Elf, de zaadjes overleven toch wel 3 dagen ofzo. Hopen op een goede ronde. Aan evi en bb : Hadden jullie veel maat 50 gekocht? Vind het echt moeilijk hoeveel ik van wat nodig heb. Hier: Vandaag de Joolz studio Gris gekocht Vriend wilde deze ook persee haha. En nog haar naam in witte letters met een groot wit hart er bij enz. Zondag aan de babykamer beginnen, we willen een steigerhouten muur maken dus dat gaat zondag gebeuren. Kamertje komt ook lekker vroeg, 6 mei al. Vind het fijn als alles op tijd klaar is, want heb op het einde al genoeg aan mijn hoofd baby/bruiloft. Fijne avond nog!