Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb pas maat 50 na de geboorte gekocht, 56 was veel te groot. Koop gewoon twee pakjes, je krijg nog heel veel en extra is zo gekocht.

Nou, eerste reactie was: nee, ik ga niet mee.
    Was echt een reactie uit gevoel,
    Voornamelijk omdat ie niet verwacht had dat het zh nodig zou zijn.
    Hij gaat wel mee, maar snapte niet helemaal waarom. Heb ook verteld dat de dokter zei dat dit het enige onderzoek is dat ze bij hem gaan doen.

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Dat is een mooie wagen joy! Ben even vergeten of jullie meerdere kindjes willen of het bij één wilden houden. Dat vroeg ik me opeens af :)
    Vroeg aan het kamertje beginnen lijkt mij ook fijn hoor, het kan er maar klaar voor zijn toch?

Hoe mijn gevoel is: gister had ik last van mijn onderrug, darmen en zware borsten dus toen dacht ik misschien.... Maar vandaag merk ik niets haha.
    Ach ik zit pas op 7 dpo dus ;)

3. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Even wennen aan het idee evi. Maar duidelijkheid is ook fijn.
    Ik heb nu 2 broekjes 50, een shirtje met lange mouwen en een boxpakje. Dus koop nog 1 shirtje denk ik.

@cosy, wij zouden er wel 2 willen, en misschien zelfs wel 3 haha. Wel lekker zo'n dag, dan ga je met een goed gevoel naar bed. Ik moet nu nog even hard studeren zodat ik dat straks ook heb :)

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

ik hoop dat hij snel went aan het idee

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend Cosy! Gelukkig heb je een goed gevoel over het niet gebruiken van de ovutestjes. Hoop dat die klachten wel iets zeggen!! *duim duim duim*
    Je hebt een prima vrije dag gehad dus, altijd fijn!

Joy, mooie wagen is dat! Leuk zeg :)
    snap je ook wat het kamertje betreft. Succes met de studie vanavond :p
    ik hoop ook op een goede rond voor mezelf, haha.. lief dat je ook meehoopt :) we hebben ons best gedaan! Eisprong is geweest, heb geen buikpijn meer...

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Joy, heb de wagen even opgezocht en ik weet dat we hem in de winkel zagen staan :p Vond en vind het een prachtige wagen, vooral alle details, zo dat doorgestikte handvat (beugel? Duwstang? Hoe heet dat?).
    Helaas vond manlief het prijskaartje niet zo mooi ;) en wat dat betreft is het echt een man. Hij zit die details dus niet... Denk dat het hier dus geen joolz wordt hihi.
    Maar nogmaals: heel mooi!
    Hoop dat de studie goed ging ;)

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ik ook :) 50/50 hè? Of liever gezegd 20%.
    Ik *duim duim duim* ook voor jouw ei ;)

8. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Haha hier was het juist vriend die deze perse moest hebben. Vond de taupe kleurige/beetje groenachtig ook mooi maar dat ging niet gebeuren. Hij was er nogal stellig op. Prijskaartje idd minder, maar hoop dat ik hem hierna nog 2x mag gebruiken.. Zo bekijk ik het maar :p

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

dankje :)

10. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Joy:
    F. zat een week of 3 in maatje 50. Is niet gemeten, was 3266gram bij geboorte.
    Wat Evi zegt, moet je meer hebben, heb je het zo gekocht.
    Ik kan je overslagrompers met korte mouw/geen mouw aanraden. (nu ook korting bij prenatal ivm die kortingsdagen). Maat 56 kun je wel "inslaan" qua rompers denk ik, zou er ong 4 zeker kopen.
    F. gaat nu pas over naar maat 62 (2,5 mnd dus). Maarja als je een blije dikke baby krijgt :)D) zal t wel anders zijn.
    Mooie wagen!! Kun je trots mee rondlopen straks! 3 kindjes, leuukkkk, maar pfff ook geen *ahem* verveling, haha!

Laat je in je kraamweek ECHT goed verwennen door je kraamhulp (deze doet het stofzuigen, de was en maakt eten klaar, lunch en avondeten ook als je dat wilt). Ik had 49 uur maar had zo graag 60 gehad hoor! (was 200 euro voor ons), van zondag tot zondag.

Verder heb ik hier in de kast nu 25 hydrofiel doeken, wat echt ruiiim voldoende is maar heb dus altijd wel een doek op voorraad. En iets van 15 monddoekjes. Vind de hydrofiele het fijnst, je hebt ook badstof maar die vind ik iets minder. (is misschien persoonlijk). Oh en schaf het boek "oei, ik groei" aan, dan weet je wanneer je een "sprongetje" kunt verwachten. Wij wisten met de eerste sprong van niks en dat was best dramatisch en moeilijk, F. huilde en krijsde 2 dagen non-stop alles bij elkaar.

Evi, gelukkig wil je man wel enigszins meewerken aan het onderzoek.

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ml is een dagje eerder thuis! Heel fijn :) Al ligt hij allang te slapen... Die dagen NSS waren vermoeiend blijkbaar :p

Hier verder geen nieuws...
    Hoe is t met jullie? :D

12. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Gezellig Elf :D en idd vermoeiend of slaapverwekkend :p
    Hier ook geen nieuws ;) nog maar 6 nachtjes slapen...

13. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Haha Cosy, je telt al druk af he :D
    Elf, fijn dat je man eerder terug is!
    Was gisteren "even" op de bank blijven liggen... tot 3 uur :) na die voeding nog even naar bed gegaan, haha!

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    BB, vandaag weer minder dan gisteren :) na mijn werk even bij het tuincentrum geweest om potgrond te kopen, die was op en dat kan natuurlijk niet!
    Na het eten mijn crocosmia verspeend, ze stonden zo dicht op elkaar en ik had het idee dat ze toe waren aan verse grond. De hamster kwam me even gezelschap houden en roetsjte tuseen de bakjes door :D heel gezellig!
    groene pootjes ipv groene vingers!

Had vandaag weer last van mijn darmen maar dat kan natuurlijk ook aan het wisselende weer liggen ofzo ;)

15. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ahh zo spannend cosy haha

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Of....... :p

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik heb opeens een beetje last van mn buik (drukkend gevoel) en beetje roze/bruine afscheiding :(
    Kan toch geen goed teken zijn :(

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Huh? Misschien vroeger ei en innesteling?!:)

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ja ja :p

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

maar dat is dan toch ook veel te vroeg... zit pas op cd 15:( hmm....

Deel Deze Pagina