Zoooooo weeeeekend daar had ik behoefte aan! En nog een mooie weersvoorspelling ook BB: werk ze morgen! Elf, hoe is het met de mysterieuze bloeding? Fijn weekend allemaal!
Dat is weer over gelukkig... Vreemd lichaam Geniet van je weekend! Ga je lekker in de tuin aan de slag?
Nu, das niet het plan maar ik vind wel een momentje om de tuin in te sneaken . Morgen met vriendinnen afgesproken en zondag spelletjes doen bij mijn mams in de tuin . en dus stiekem de tuin in sneaken Jij ook plannen buitenshuis?
Oh leuk! Veel plezier Mijn zusje helpen verhuizen (kamer leeg) en zondag uitzwaaien op Schiphol. Ze gaat 5mnd stage lopen op Curacao. Verder uiteraaaaaaard weer een stukje hardlopen! Wat gaan de andere dames doen?
Wow Evi, indrukwekkende taart weer!! Cosy, lekker genieten van je "sneak"-momentje in je tuin Elf, succes met uitzwaaien. Weet nog dat een klasgenoot ging stage lopen op Aruba, nou die was "zo" weer terug!! Vliegt zo snel voorbij! Wens haar veel succes Hier vandaag werken (dank je Cosy voor t succes wensen) en morgen naar mijn ouders want mijn paps is van de week jarig, dus ze vieren het morgen. Is voor het eerst dat F. daar dan is!
Hmpf even een egopost: wakker geworden met buikpijn en jawel hoor: ongesteld :x. Een cyclus van 31 dagen dus das wel netjes
Pff balen het schiet niet op hier zeg. Hoop dat je toch nog een leuke zondag hebt Wij gaan over 1,5 uur aan de babykamer beginnen En verder lekker van de zo'n genieten. Fijn weekend verder allemaal!
Niet leuk... en idd, zoals Joy al zegt: het schiet niet op hier Zal het lijstje wel even aanpassen. Wanneer is je NOD?
Is het bij jullie zonnig?? Hier wel lekkere temperatuur, maar niet echt zonnig.... Ben net weer een stukje gaan hardlopen! Zit weer p 5km 30 minuutjes rennen. Heb besloten om me maar weer te focussen op mijn conditie/gezondheid. Daar heb ik tenminste controle over in tegenstelling tot het zwanger worden. Heb net ook een stukje gelezen over sporten tijdens zwangerschap en de positieve effecten op kindje en bevalling. Trainen voor twee: 5 weetjes over hardlopen tijdens je zwangerschap | Losse Veter BB, hoe verloopt jouw herstel na bevalling? Joy, merk jij veel van de lichamelijke veranderingen van je zwangerschap? Evi, hoe gaat het met afvallen? En Cosy, ben jij nog actief aan het bootcampen?
Naam, ronde, NOD Elf, 9e ronde (5e na part. mola), 7 april Evi, 12e ronde (2e kindje), 21 april Cosy, 7e ronde (4e na mk), ? Joy, meisje UD 11 augustus 2014 BB, F. geboren op 5 januari 2014
Heerlijke zondag gehad joy! Jij nog opgeschoten met het kamertje? Of stiekem buiten van de warmte genoten? Elf, tja 2 mei? Ik weet het pas als mijn eisprong is geweest. En als ik geen testjes doe zit ik er vast weer een dag of wat naast Enneh bootcampen? Wasda? Maar serieus, vorige week zondag was de laatste keer, ik had al mijn vrije dagen volgepland en het is niet iets wat je even doet voor je ergens heen gaat (zweeeeeeet ) en savonds kwam het er ook niet van, te druk met zaaien en rommelen in de tuin haha. Dat is mijn echte sport! Vandaag zelfs met buikkramp (Hello naproxen) toch maar de composthoop doorgespit en alle zomer bollen geplant Maar als het weer weer minder wordt en ik een ochtend vrij heb ga ik weer aan de slag . Het bootcampen was ook een dingetje als afleiding van.... Voor ik weer de tuin in kon en daar in beweging was. De plantjes zijn mijn hardlopen nu, iets anders om op te focussen waar je wel controle op hebt
afvallen staat even stil. het niet zwanger worden motiveert niet echt helaas. taartfoto's staan hieronder vandaag de hele dag op een bruidsbeurs gestaan met/voor een taartdinnetje
Ziet er weer goed uit! Begrijpelijk hoor dat je je motivatie even kwijt bent. Weet niet of je het hier had gezegd (anders heb ik t uit een ander topic), maar ga je morgen een afspraak maken bij de gyn? En een sample van je man brengen toch?