En wanneer krijgen jullie de uitslag? Hoop dat alles gewoon goed is trouwens (bij jullie allebei), al zal het ergens ook fijn zijn om een antwoord te krijgen na 1jr proberen
BB, was de verjaardag gezellig? Evi, ze zetten er wel vaart achter! Dat is fijn lijkt me hopelijk ook niet lang op de uitslag wachten? Cool die bruidsbeurs! Heb je er nog potentiële klanten ontmoet? Hier is de werkweek weer gestart jammer genoeg. Ik kwam echt te veel dagen te kort dit weekend .
Maandag de 14e al een afspraak. Dan ook uitslag van mijn man, voor mij zullen de onderzoeken daarna wel pas beginnen.
Ik stond er om een vriendin met een taartbedrijf te helpen, maar heb 1 potentiele klant ontmoet die zij door vakantie niet kon helpen.
Fijn dat jullie al zo snel kunnen gaan! Komt dat goed uit met je cyclus of maakt dat voor die eerste afspraak nog niet uit? Naar welk ziekenhuis gaan jullie eigenlijk?
Naam, ronde, NOD Elf, 9e ronde (5e na part. mola), 7 april Evi, 12e ronde (2e kindje), 21 april Cosy, 7e ronde (4e na mk), 2 mei Joy, meisje UD 11 augustus 2014 BB, F. geboren op 5 januari 2014
Elf, het herstel van m'n zwangerschap gaat erg goed. Ik hoef nu nog minder dan een kilo kwijt tot mn oude gewicht, maar heb nog wel een "flubberbuikje", en de striae. Met beide kan ik prima leven trouwens hoor, zit weer goed in m'n vel. "Daar beneden" is alles ook weer goed. En wat Evi een tijdje geleden zei; ik ben idd nog niet ongesteld geworden, door het geven van borstvoeding. Cosy, balen van je ongesteldheid!!!! Verjaardag gisteren was erg gezellig. Het was natuurlijk eerst vechten wie F. vast mocht houden (hij ging de hele kring rond mn ouders, mn zus, mn broer en zijn vriendin daarna hahaha). Heb helaas wel de soep van mn ma moeten afslaan omdat er heel veel ui in zit, en wil niet dat F. daar weer last van krijgt. Hij zit nu trouwens volledig in maat 62, maar ik weet nog niet hoeveel hij weegt / hoe lang hij is. Verder alles goed. Wat betreft jullie testen Evi, sluit me aan bij de rest. Fijn dat het zo snel kan en hopelijk komen ze snel met een antwoord.
Thanks voor het lijstje Elf! Bb, inderdaad balen maar ik had er op 3dpo al geen goed gevoel bij dat klopte dus wel. Hopelijk deze maand een goed gevoel
Hier ook wel goed. Voel me best wel fit en heb eigenlijk nergens last van. Van het weekend had ik het alleen erg druk en dat merkte ik vandaag wel. Ben wel bang om veel aan te komen zegmaar. Weet dat ik aan ga komen maar weet niet goed wat normaal is. Woog voordat ik zwanger was 70 kilo, afgevallen naar 65,5 en nu weeg ik weer 68,3. Woog tot een week geleden nog 67 dus het is in een keer een kilo. Mijn moeder is 25 kilo aangekomen dus vandaar mijn angst. Ben benieuwd evi, die eerste uitslag zal dan wel snel komen. Ook snel die afspraak. Kamertje : de steigerhouten wand is af, ben er blij mee donderdag word de andere muur nog roze geverfd! Zal wel een foto'tje plaatsen dan!
Ben heel benieuwd!! Ook naar het kamertje hoor! Wel heel fijn dat je je verder goed voelt! En over die extra kilo's: begrijp je wel hoor! Je gewicht nu is toch heel netjes??
Goedemorgen! Hier wordt het toch een beetje spannend, gezien mijn 'klachten' van de afgelopen dagen...Zondag voelde ik me echt grieperig, had ook wat verhoging, keelpijn/oorpijn en beetje snotterig. Zondagavond(5dpo) weer wat roze/bruine afscheiding gezien; dit was er maandagochtend ook nog.... Ik hoop echt dat dit iets betekent!! Zaterdag doe ik een testje ivm een vrijgezellenfeestje dat weekend (en dus drankje of niet) en weet ik dus meer. Ik ga er toch maar gewoon vanuit dat het niet gelukt is deze ronde... scheelt weer een enorme teleurstelling Cosy, hoe is je menstruatie dit keer? Weer zoveel last of valt het mee?
Spannend Elf! Hier wat erger als de afgelopen maanden. Op dag 1 had ik erg veel kramp en redelijk bloedverlies, dag 2 hoofdpijn en weinig kramp maar veel bloedverlies en nu op dag 3. Heel benieuwd wat de dag brengt, hopelijk weinig overlast Joy, ben heel benieuwd naar het kamertje en de buik
Joy, over je gewicht; weet je nog dat ik heel erg piepte hier over aankomen en weet ik het wat? Als je gewoon gezond eet en nog wat beweegt komt het goed hoor! Ik was uiteindelijk +14 kg en ben er nu bijna 3 maanden na bevalling alweer 13 kwijt. Dus relax, komt goed! aankomen is lang zo erg niet hoor. Mijn moeder was ook +20 kg met alle 3 haar zwangerschappen dus ik vond dat ook even spannend. Elf, blijf stiekem nog voor je duimen hoor! Morgen is het terugkom moment van de zwangerschapsyoga! Iedereen is inmiddels bevallen (haha ja zou handig zijn he), ben zo benieuwd!! En of ik op tijd ga komen (mij kennende moet ik enorm haasten en haal ik t net).
Hoe was de terugkomdag BB? Leuk? Elf, hoe gaat het in de tweede wacht week? Hier is de ongesteldheid bijna weg nu dus hopen dat mijn eitje op tijd komt .
Eigenlijk wel goed hoor Heb wel wat 'klachtjes' maar probeer daar niet teveel op te letten! Het plan is om zaterdag te testen (maar dan ben ik wel alleen, ml is vanaf morgenavond weer eventjes op pad) maar heeeeeeeel misschien doe ik morgenochtend al een testje
Oh spannend Elf!! Gisteren was leuk! Grappig om allemaal geen buik meer te hebben maar een baby! Nu even een baalmoment, de kat is zó vervelend uit jaloezie. Al 15 keer op de bak geweest om de korrels maar door t huis te lopen, en ik elke keer opvegen en ondertussen een vermoeide baby. Stoute kat :x wraaagh!! (probeer rustig te blijven haha)