Ja dat kan wel maar ik neem het vanaf mijn eisprong Ik zal mijn best goed om 29 als een magische datum te beschouwen haha met zo veel speciale elementen moet ik maar wat positiever denken . Al geloof ik het pas echt als ik op de 1e nog niet ongesteld ben maar die dag is ook weer speciaal want dan is mijn moeder jarig.
Nee, heb gisteren ook bloed moeten prikken. Echo ook niet echt uitslag van gekregen maar ze heeft wel uitgelegd wat ze zag en dat het er normaal uitzag. D e rest hoor ik pas in mei.
Pfff blijft dus spannend, Evi. Sorry, vergeten te updaten. Je kent t wel, altijd wanneer je 'm nodig hebt is je huisarts op vakantie. Dus dat. Ik kon terecht bij een vervangende arts. Hij heeft gevoeld en vermoed een beginnende ontsteking. Meer kon hij er niet over zeggen, en dat ik volgende week nog naar m'n eigen huisarts moet gaan. Wordt dus nog wel vervolgd, maar maak me niet meer zo druk erover. Heb trouwens volgende week dinsdag een concert sinds jaren (Pentatonix, zoek maar eens op op youtube). Zin in!
Nu braaf opgezocht wel knap om dat geluid te krijgen met alleen stemmen. Veel plezier alvast! Jammer dat je eigen ha op vakantie was maar goed, volgende week weer terug dus. Hier lekker van het zonnetje genoten deze week telt gelukkig maar 2 werkdagen hihi. Mijn overbuurvrouw is trouwens bevallen van een gezond jongetje van 55cm en 5056 gram en hij heet K. rijn en nu wil ik oooooook hihi
Wat gaaf BB! Heb ooit dat filmpje 'Evolution of Music" gezien erg indrukwekkend! Cosy, lekker dagje weer! Ik heb vandaag wel gewerkt hoor mocht gister ook genieten van een extra dagje vrij! Enne.. die baby komt echt wel!! Ik gok over 9 maanden Hoe voel jij je nu? Wat zegt je voorgevoel? Ik ben vandaag echt de hele dag misselijk geweest...Ben gister wel uiteten geweest, dus misschien kwam het daarvan (maar ik ben echt nooit misselijk, behalve toen ik zwanger was...hihi) Verder heb ik nog steeds raar bm-gevoel. Wil dus heeeeeeeeeel graag weten of het deze ronde wel gelukt is...
Ik deel je gevoel Elf , heb vooralsnog een goed gevoel en ook nog steeds dat vage bm gevoel. Wie weet nog maar een weekje. Deze eerste week is lekker snel voorbijgegaan dus das mooi meegenomen. En jij houd het zo wel spannend met je misselijkheid
Spannend he! En nu twijfel ik om misschien toch al zaterdag te testen.... Je boontjes zien er goed uit
Elf, wat spannend, dat je al iets voelt wellicht! Toen ik echt nét zwanger was had ik een soort van "zwaar gevoel" in m'n bm. Was niet misselijk verder, maar het verschilt ook allemaal per persoon he. Cosy, mooie foto! Wat leuk van je buurvrouw, en wat een lekker groot kind! Snap dat het dan weer helemaal kriebelt bij je hoor. Vandaag m'n oude klasgenoten gezien eventjes, was gezellig! En ik heb daarna pasfoto's laten maken, vind dat verschrikkelijk bah bah, maar is achter de rug Net boodschapjes gedaan, en dadelijk m'n kind weer ophalen bij gastouder. Lekker dagje dus!
Hoi meiden, m'n broertje is vandaag teruggekomen van 9 maanden reizen en ik heb een bruidstaart af mogen leveren. Happy day!!!
@Cosy: dinsdag testen is ook gewoon veel slimmer... maar ik heb het idee dat jij de meest geduldige van ons twee bent @BB: dat zware gevoel herken ik wel, maar vind het toch vreemd dat ik dat al vanaf eisprong heb. We zullen zien! Alle symptomen kunnen ook op iets anders wijzen natuurlijk Leuk dat je je klasgenoten weer hebt gezien! Pasfoto voor paspoort/rijbewijs? Ik heb die ook laten maken; wat een lelijke foto's haha Heb net mijn roze papiertje ingeruild voor zo'n 'pasje'. Ik vind het toch best spannend allemaal.. Ben helemaal gesloopt na een dag werken, was gister ook zo.... Nog even geduld Ik ga sowieso de 29e testen! En heeeeeel waarschijnlijk toch ook zaterdag dat is 9dpo, veel te vroeg.. maar stel dat ik dan toch al wat zie?!?!
BB, hier nog zo'n pasfoto fan wat sta ik daar altijd stom op gelukkig hoef ik m niet vaak te bekijken haha. Evi, strakke taart weer Elf, dat zou wel kunnen kloppen maar negatief testen op 10dpo terwijl je wel degelijk zwanger bent is zo'n dooddoener dat dat je voor de rest van je ttc periode beïnvloed . Ik vind dat wachten ook erg lastig hoor maarja als je al op 10dpo zit is het naar 13 niet meer zo lang. En bovendien heb ik dan vaak al een voorgevoel dat er een ongesteldheid aankomt . Vandaag een dagje vrij genomen, ik ga lekker in de zon in de tuin werken hoef nu nog niet bang te zijn voor een zwangerschapsmasker
Pasfoto is voor een nieuw paspoort, ik ben al sinds midden november illegaal in Nederland! (ofzo? ) Elf, snap heel goed dat je morgen al wilt testen, maar vorig jaar testte ik donderdag negatief en 4 dagen later, maandag, positief! Just sayin Cosy, lekker in de tuin gewerkt? Evi, wow wat een onwijs gave taart!! Zou hem zelf niet als bruidstaart doen, maar aan de andere kant is 'ie wel heel apart en dus origineel. Ziet er wel enorm lekker uit! Wilt jouw kind er nooit van snoepen? Hier komt F., ban ik bang, weer in een sprongetje. Vandaag veel mamaliefde gevraagd en ook vaker aan de borst, en langer. Hoeveel symptomen wil je hebben Ik ben dus he-le-maal gesloopt en val dadelijk waarschijnlijk in een diepe slaap. Maar dames, het is het waard hoor, als hij dan zo'n big smile naar je toe werpt ben je weer op slag verliefd!! Morgen vrij, nog geen plannen. Gewoon lekker dagje genieten met vl en zl.