Thanks meiden, voor het duimen jullie moeten wellicht voor mij nog een dagje door duimen. Ik zit best in een lekkere flow en heb geen zin om dat te verpesten met een negatieve test wil gewoon nog ff genieten van het hoopvolle gevoel. ( zit stiekem in de ontkenningsfase denk ik want ik heb last van mijn onderrug en lichte rommels/ krampjes in mijn buik ) En als ik later test kan een eventueel tweede streepje alleen maar dikker worden Ik laat morgen weten hoe mijn pet staat hihi
Nou spannend hoor haha, En jij elf? Hebben inderdaad 12 mei de 3D echo, ben echt super benieuwd op wie ze lijkt
Ben benieuwd wat en of je er een van jullie in herkent ik vind baby's altijd erg op eh baby's lijken en niet zozeer op hun ouders
Ik wil morgen wel een testje doen, al ben ik een stuk minder positief dan voorgaande dagen Gisteravond nog redelijk hoopvol omdat ik wat vollere borsten heb/had, maar vandaag ook buikpijn en last van mn darmen... Dit betekent meestal start nieuwe cyclus... Ik hou jullie op de hoogte! Leuk hoor die 3D echo!!
En over dat 'randjefietsen': het lijkt mij dus helemaal niks... wellicht dat ik het ooit een keertje ga proberen (als ik echt wanhopig word), maar voorlopig houd ik het liever op een 'normale' vrijpartij...
Niet getest heel trots op mezelf! Morgen nod dus als ik dan geen rood spot ga ik donderdag testen. Op mijn mamma's verjaardag
Wat knap Cosy! Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb nu een negatieve test naast me liggen. Helaas.... Nu weet ik in ieder geval dat ook ik enorm voor de gek ben gehouden qua klachtjes. Want waar kwam die misselijkheid dan vandaan?! Nou ja.. even afwachten wanneer nieuwe cyclus begint. Gelukkig niet weer zo kort als vorige keer.
Heb weer een gekke test te pakken... Beetje vlekkerig binnen afleestijd (en wat deukjes in strip zichtbaar). Ben niet helemaal blij meer met deze testjes... (ik twijfel dus niet of ik zwanger ben of niet. deze zijn gewoon negatief, maar vind het wel irritant)
Verhip Gefeliciteerd Maar geen kaarten krijgen is stom krijg je ze normaal wel? Ik krijg er altijd 1 en dan zijn er luie mensen die de kerstkaart daarvoor ook gebruiken
Maarehhh jij bent nog niet ongesteld dus ik blijf voor jou duimen (voordat je de spotlight op mij richt )
Haha, dat is wel waar, maarrrrr.... ik verwacht dat wel! Al heb ik nog niet alle tekenen van een naderende menstruatie, maar vorige keer was het er ook opeens (en meteen heftig) In the spotlight jij edit: ik zeg wel dat ik het verwacht.. maar voel me nog steeds wel 'anders' en ook de klachtjes komen me niet bekend voor als bijna-ongesteld. Ach, we zien wel
Nou vooruit, samen dan? ik vind alleen eng hihi en we hadden afgesproken om samen zwanger te zijn toch? Dat hoort zo vind ik, is vorige keer (gedeeltelijk) gelukt