Mooi Evi! hier nog niets roods/ rozes/ bruins gespot, wel vage buikpijn/gevoelens *duimduimduim* Hoe daar Elf?
Hier al wel iets roods/rozes/bruins maar heeft nog niet helemaal doorgezet.... Ik duim voor een mooie test voor jou morgen Mooie roos Evi! Jij weer in je vruchtbare dagen?
Wow Evi, is die eetbaar? wat mooi! Balen Elf En Cosy, ZET M OP!! Hup eitje hup Hier niks bijzonders te melden, nieuw paspoort aangevraagd want die was in november al verlopen. Morgen op kraambezoek bij m'n collega, heb een lief setje kleertjes gekocht in mt. 62. Zin in! Weet niet meer of ik het verteld had, maar ik had een harde plek op m'n borst, en die is sinds gisteren weg. Heeft er dus 1,5 week gezeten. T concert gisteren was trouwens on-wijs superduper gaaf! Heb de avond van m'n leven gehad, genoten! geniet dus nog steeds na.
nu voel ik wel lichte druk hoor! Duimduimduim BB, mooi dat die plek vanzelf weg is gegaan tof dat het concert zo goed was! Daar krijgt je humeur altijd een boost van vind ik! Elf neeeee verdorie *knuf*
Het zou gewoon super leuk voor je zijn! Mijn humeur is al behoorlijk minder... ml ook erg teleurgesteld en stelde voor om na volgende cyclus maar naar de huisarts te gaan. mocht het weer niet gelukt zijn... *zucht* BB fijn dat die plek in je borst weg is en dat je zo hebt genoten van het concert!