O dat had ik eigenlijk niet gedacht, wel lang maar niet zo lang! Als ik het nu zou zijn heb ik van het weekend echt veel gedronken en verkeerd gegeten, echt balen. Pff vind het echt moeilijk dat ik totaaaal geen inzicht heb! Ben wel super veel misselijk en moe enzo maar ik ben dat over het algemeen altijd heel snel. Het enige wat ik kan doen is afwachten en doe elke week dan maar een test wanneer het nog niet zo ver is.
Zeg Joy, je gaat toch geen 'minimee' doen he? Dat je nog niet echt bezig bent en toch al zwanger word? Dat zou wel een heleboel speurtochten naar eieren en opletten op cyclusdagen schelen. Heb trouwens niet opgelet en je hebt t vast al eerder vermeld maar is dit je eerste cyclus na het stoppen met de pil? Evi, balen dat je ei zoek is, hopelijk kriig je m toch snel. Lotje, yay een nieuwe banner! En je ei is in zicht hihi. Mijn banner is eindelijk onder de 80 dagen @babyboom, stiekem gister de aflevering online gekeken maar kreeg een beetje de kriebels van alle moeilijke gevallen misschien eerst maar eens een oud seizoen kijken. Hier goed, wel moe van alle paas activiteiten, zo op tijd naar bed en dan morgen weer werken. Drukke week voor de boeg maar gelukkig maar 3 dagen werken en dan weer vrij.
Het is inderdaad mijn eerste cyclus na de pil, dus dat kan het makkelijk zijn! En heb babyboom ook even gekeken, en van het vorige seizoen. Maar van al die 'moeilijke' verhalen word ik alleen maar bang dat er zo'n kans is dat het niet (snel) lukt en denk al weleens dadelijk lukt het noooit. en ook al die verhalen hier op zp, ik kan ze af en toe beter niet lezen!
Joy, dat idee heb ik ook. Beter niet al die negatieve verhalen horen/lezen. Ik denk dat je nog steeds aan het ontpillen bent, maar je weet het nooit natuurlijk. Het lange weekend zit er weer op. Slecht geslapen vannacht. Manlief moet 11 uur werken vandaag en dat baart me een beetje zorgen.
Nou meiden, ik denk dat ik m'n ei gemist heb. Heb 3 dagen een heel minimaal streepje gehad en nu is ie weer omowit. Ik was zo gewend aan de knaller van vorige keer, had niet verwacht dat dit m dan nu zou zijn.
Evi, als ie nu weer omo-wit is, denk ik dat je gelijk hebt. Apart. Misschien heb je wel een hele korte piek gehad tussen de tests door. Bij mij vanmorgen ook nog maar een heel licht streepje. De vorige keer was ie op dag 13 donkerder, dus wie weet morgen... En ik heb me er toch nog even in verdiept. Ik test normaal met ochtendurine en het schijnt beter te zijn als je het overdag doet (je schijnt 's nachts minder lh aan te maken?). Dus ik ga morgenochtend na mijn ontbijt en thee even niet meer na het toilet en dan rond 12u ofzo testen. Kijken of dat mischien wel een knaller tot gevolg heeft. Ik werk morgenmiddag thuis, dus dat komt nu wel even goed uit. Vanavond weer even sporten en naar de sauna. Is alweer een week geleden...
Evi, echt balen dat je m hebt gemist!! Ben benieuwd Lotje, jullie gaan er deze ronde al voor he? Hierbij even een kopie van het lijstje, want volgens mij mogen er weer wat dingetjes aangepast worden. Ik heb die van mij in ieder geval al veranderd.
Hahahaah een 'minimee' doen prachtig!! Spannenddd Joy...ik ben heeeeel benieuwd!! Het scheelt idd wel dat je er niet zo onwijs mee bezig hoeft te zijn maar dat t dan in een keer zo is. Geeft een hoop rust . En maak je geen zorgen hoor..ik heb na de bevruchting samen met manlief nog een fles wijn leeggedronken en ben nog uitgebreid naar de sauna geweest ...totdat ik ineens zoiets had van; oops..ik zou wel eens zwanger kunnen zijn.. Als het niet goed zit, dan nestelt je vruchtje uberhaupt niet in, of wordt t afgestoten. Dan maakt dat ene keertje teveel drinken of verkeerd eten niet uit hoor. Toen ik wist dat de kans er was heb ik vanaf dat moment niet meer gedronken en ben ik op mn eten gaan letten. Ben zoo benieuwd!! @Lotje; jaaa jullie gaan er idd deze ronde al voor he?! Ik ga voor je duimen!! Ben zo benieuwd..hoe is het verder met je? Leuke bezigheid he die ovu testjes..haha vond t echt n sport lekker zeg sauna...ik ben een beetje stiekempjes jaloers En je nieuwe banner idd!! jeej! @Evi; indd misschien nét je piek niet gezien omdat t idd een hele korte piek was tussen de tests door?? @Elf; leukk dat lijstje Hier alles ok.. Ben 's morgens inmiddels wel redelijk misselijk .. ik had gehoopt dat ik bespaard zou blijven maar helaas. Daarnaast veel last van mn darmen (lekker praatje ..echt een beetje een darmenbuikje, vooral 's-avonds veel last van) nogsteeds erg moe en pijnlijke borsten (die overigens al voller aanvoelen), maar geniet er wel echt onwijs van!! Vind t zo bijzonder! A.s. maandag komt moeders voor moeders voor de intake. Mn schoonmoeder en mn moeder komen iedere keer al met allerlei dingetjes aandraven..rompertjes, sokjes..hahaahha wel hartstikke lief natuurlijk, maar ik ben nog even voorzichtig. Wel gek om bijvoorbeeld op werk niks te kunnen zeggen..terwijl je weet dat je zwanger bent. Gister nog een collega; 'ja als jij zwanger zou zijn..dan weet ik zeker dat je niet zo'n klager bent' hahaahha ze moest eens weten . Nou, ik ga eens aan de slag! Fijne dag allemaal!
Evi, balen van je ei, nu was dit ei niet voor ronde 1 toch? Lotje, en... nog kunnen sporten? Minimee, jammer dat je misselijk bent en die buikenpraat vraagt natuurlijk om een foto tzt Goed dat je aan MvM mee gaat doen Niets zeggen op je werk is moeilijk maar aan de andere kant is het ook wel leuk om een geheimpje te hebben he? Zo ben ook weer boven water, gisteren een stomme dag gehad, blijkt ook de dag voor mijn menstruatie begon te zijn dus dat zal wel samenhangen... Nu dus ongesteld, eigenlijk wel blij mee ook al valt hij op dag 29 omdat ik nu een keer mijn eisprong heb gevoeld en het cervixslijm heb gespot, ten tweede fijn omdat ik nu de zwaarste dagen heb gehad voor we op onze minivakantie gaan en ten derde omdat ik nu eerder aan de eerste ronde kan beginnen . Ik heb het lijstje ook aangepast, kon t niet quoten dus heb de opmaak proberen na te maken Naam - Laatste pil - gestart - ronde - NOD Lotje84 - 9 sept. '12 - 19 april - 1 - 17 mei evi83 - 12 maart - 13 april - 1 - 11 mei Cosy - n.v.t. - 27 juni - 1 - 11 juli BB88 - 4 januari - 11 april - 1 - 7 mei Elf84 - 17 april - ? - 1 - ? Joy - februari - 24 mei - 1 - ? Minimee = Zwanger! Mogelijke bevaldatum: 5 december
En ik heb natuurlijk weer een foutje gemaakt..oeps.. nu klopt ie echt Naam - Laatste pil - gestart - ronde - NOD Lotje84 - 9 sept. '12 - 19 april - 1 - 17 mei evi83 - 12 maart - 13 april - 1 - 11 mei Cosy - n.v.t. - 27 juni - 1 - 11 juli BB88 - 4 januari - 11 april - 1 - 7 mei Elf84 - 16 april - ? - 1 - ? Joy - februari - 24 mei - 1 - ? Minimee = Zwanger! Mogelijke bevaldatum: 5 december
Ff snel in mijn pauze Wij gaan er deze ronde inderdaad al voor. Vanochtend nog geen gekleurd streepje, dus ovulatie is er nog niet. Mijn slijm wordt wel al wat beter, dus het zal wel niet meer zo lang duren hopelijk. Heb wel een CB met smiley gekocht, maar die doe ik pas als de sensitest verkleurd. Veel te duur om nu al te verprutsen terwijl,ik bijna zeker weet dat er niks verschijnt. Straks even meer bijlezen en reageren.
Cosy, wat fijn!! Heb je ook je banner aangepast? Scheelt toch weer 3 dagen! En jeej! Wat fijn dat je je eisprong hebt gevoeld. Heb ik nog nooit gehad. Ja, ik heb gisteren erg goed kunnen sporten en heerlijk bij kunnen komen in de sauna. Voelde me lichamelijk erg goed daarna. Minimee, heerlijk om al je bezigheidjes te lezen! MvM, wat leuk! Laat je even weten hoe het was?! Ik vind het ook heerlijk om met die testjes in de weer te zijn. Zeker omdat ik verder niks voel. Voor mijn gevoel vergroot het wel je kansen als je je lijf beter kent. Hoop dat er vanavond nog wat gesekst wordt hier. Ben erg benieuwd hoeveel rondes we nodig gaan hebben... Volgens mij is Evi nog niet aan haar eerste ronde begonnen. tnx voor het lijstje!! Morgen nog werken en overmorgen lekker vrij op mijn birthday!
Hoi allemaal, Gister een ovutest gedaan, en kreeg een lichte streep. De controlstreep was ook niet erg donker. Vandaag weer eentje gedaan maar zag niet echt veel verschil, maar wel weer een streep. Nu heb ik een vraagje, hebben jullie weleens gehad dat jullie ovulatie is geweest en dat hij dan gelijk omo wit is of is er dan alsnog eventjes een streep? Ik hoop eigenlijk dat hij komende dagen donkerder word dat ik in deze hele lange cyclus toch misschien mijn ei heb gevonden! En hoeveel dagen vantevoren krijgen jullie meestal al een streepje? Ben allemaal benieuwd .. en Lotje , echt spannend de eerste ronde! Als ik mn ei nu ga vinden proberen wij het ook al , al komt die pas zaterdag thuis!
Lotje, ben dr zelf ook wel blij mee moet zeggen dat ik het voornamelijk aan het slijm zie, dat lijkt op t stugge deel van rauw eiwit lekkere omschrijving I know. Als je al draden kunt trekken dat zou ik t zeker al proberen, liever te vroeg als te laat en bovendien kunnen sommige zaadjes heel lang leven in je buik Banner niet aangepast, die loopt naar t begin van onze vakantie en das zoals het er nu uitziet 9 dagen voor mijn eisprong.De lijst heb ik wel aangepast dat scheelde 4 dagen Ik zap net in gtst en zie de wandelwagen! Hij is mooi zeg, leuker als op een foto. Zo nu lekker fout naar hotter than my daughter kijken onder t dekentje op de bank.
Joy, geen idee heb geen ovu test ervaring maar fijn dat je ei op het spoor bent, zon lange cyclus is vervelend maar nu zie je tenminste iets!
Gelukkig das iets minder balen als dat je m in ronde 1 zou hebben gemist jullie startdata komen nu echt al dichtbij
Joy, ik heb meestal twee dagen positief en daarna weer heel licht. Van mijn vorige cyclus heb ik staafjes van een week op foto. Zal eraan denken die te uploaden voor je. Hoe vaak heb je nu getest? Cosy, heb vanmiddag nog eens extra getest, maar nog steeds wit. En het was een beetje tussen creme en eiwit in. Ik hoop dat ik morgen of vrijdag positief test. Denk zaterdag dan eisprong? Manlief was te moe, dus niet meer actief geweest. Komt wel weer. Wil hem zeker nu niet extra laten inspannen. Ik ben sowieso wel degene die meestal begint, haha. Jouw eerste ronde komt ook al dichterbij! Hotter then my daughter... Te erg gewoon!
Jaja, nog maar twee 'loze' eisprongen te gaan hihi Hotter than was weer vermakelijk, ik verbaas me er altijd over hoe anders een vrouw er uit kan zien met meer kleding en een ander kapsel Misschien vrijdag wel een eisprong das nog eens een cadeautje! Zaterdag kan ook, in ieder geval tijd zat om de energie te sparen Kloppen jouw data wel in het lijstje? Je nod staat op 17 mei, maar dat klinkt zo ver weg... (moet ik nodig zeggen met een nod van 11 juli I know)