Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Ehmmm als in, 2e kindje? :p :)

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Sorry! Was nog erg vroeg :) hihi

3. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Die laatste opmerking hahaha :D

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Het goede humeur was vanzelfsprekend vandaag :D
    Vandaag maar eens op pad gegaan voor zwangerschapsvitamines mennn wat is daar veel keus in :$ ben maar voor davitamon mama plus omega 3 gegaan want mijn visconsumptie is ver beneden peil en als ik nu ook al geen tonijn meer mag eten houd het snel op :).

Grappig hoe snel kleine kinderen groeien, ik zie dat hier ook in mijn omgeving. Voor mijn gevoel blijf ik hetzelfde maar die baby's zijn dan opeens een kind :D
    Welke maat heeft F. Nu aan?

5. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Goed van die vitamines met omega3, Cosy! Ik wist niet of ik visolie capsules mocht nemen tijdens zwschap dus heb ze niet genomen :)

Ja t eerste jaar groeien baby's ZO SNEL!!!

F. draagt nu 62 maar gaat richting 68. Volgende week weer naar CB, en dan ook weer 2 prikken.

Mocht je tips willen; koop 2 a 3 pakjes in 50, en een stuk of 6 in 56. En wat Evi ook zei; zeker rond de 20 hydrofiel luiers. Ik vind die van Prenatal zelf fijner dan die van de Baby Dump. Gewoon wachten tot de volgende mama mazzel dagen en met korting inslaan :D

6. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Die slik ik ook Cosy :)!
    Zal zeker een foto maken..

Even een snelle reactie, heb even geen tijd gaga

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Daar twijfelde ik ook over maar aangezien er expliciet opstond dat deze combi pillen voor zwangere vrouwen zijn die te weinig vis eten vond ik het een goed idee :D.
    Wat betreft de uitzet :) leuk! Heb nog wat van de vorige zwangerschap en met de rest wachten we zeker tot de termijnecho ;)

Ben benieuwd wat ze nu weer bij F. Vinden bij het CB :p

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep, grapje ;)

9. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Als 'ie nu acute lepra heeft ben ik daar wel weg hoor.
    En mijn ehm NOD of iig, menstruatie? zal pas meer eind dit jaar zijn gok ik als t zo door gaat, ben nog altijd niet ongesteld geweest. Laatste keer was eind maart/begin april 2013.
    Nummer 2 zal nog wel even wat langer moeten wachten dan dat :D (áls, nummer 2, áls we t zouden willen/kunnen/mogen etc)

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Fijn evi, dat bij jou de echo gewoon normaal was.
    Wat gaan ze eind mei dan bespreken? Ben wel benieuwd wat ze adviseren...
    En met zn 2tjes nog op de lijst; liever samen dan helemaal alleen ;)
    Jouw vruchtbare dagen weer geweest of zit je er middenin?

BB: welk concert staat er binnenkort op de planning?
    Hoop dat alles bij het CB nu wel goed is!

Cosy, jouw humeur zal voorlopig wel goed zijn!! :) Ml ook helemaal happy? Goed van die multivitamines! Was in augustus bij de apotheek en daar raden ze weer heel ander merk aan, omdat de 'gewone' merken vitaminepreparaten bevatten die niet altijd goed opgenomen worden ofzo... ;) Vind het echt verwarrend die vitaminesupplementen.

Heb gisteravond even alle tranen laten lopen en wel goed gesprek gehad met ml. Hij wil toch ook graag weten of alles goed zit bij ons of dat we nu gewoon pech hebben.
    Hij ziet de zwangerschap van september als een 'bewijs' dat het wel lukt, alleen die keer pech gehad mbt bevruchting/celdeling. Het was toen 4e ronde raak (al hebben we 1 ronde geen kans gehad, dus eigenlijk 3e ronde raak). Na de curettage hebben we ook maar 5 echte kansen gehad (door zijn verblijf in buitenland), dus hij is nog een stuk positiever. En ziet dit dus ook pas als de 6e poging.
    Ik tel dus gewoon verder en zit al in ronde 11...... ;)
    Anyway; we gaan nog 1 keer proberen en daarna ga ik naar de huisarts (mocht dat nog nodig zijn) en hopelijk ook een verwijzing voor verder onderzoek.

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Wat gek Elf, ik was bij de apotheek en daar hadden ze alleen gravitamon maar daar zat dus geen vissenspul in en ik vroeg de assistente of het iets uitmaakte en ze zei van niet ;) dus toen heb ik maar dat spul bij Etos gekocht.
    Ik vind het in ieder geval erg verwarrend en onduidelijk :( maar soit, ik heb gekozen en doe het de komende twee maanden hiermee ;)
    Manlief is idd helemaal happy, hij vind het voor mij vooral heel fijn haha, elke keer een sippe cosy beviel hem toch niet zo goed :p.

BB wie weet vinden ze niets :$ ! Dat zou een primeur zijn dan ;)

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Vissenspul :D
    Misschien maakt het ook niet uit allemaal.
    Over die tarwekiemolie: hoeveel capsules heb jij per dag ingenomen? En vanaf ovulatie tot positieve test?
    Ga er nog een beetje meer over lezen, maar misschien dat ik die ook maar ga uitproberen :) Wil namelijk niet naar huisarts en onderzoeken enzo ( wil wel graag wat er aan de hand kan zijn, maar heb niet zo'n trek in het 'gedoe') dus ga maar wat andere dingen proberen. Tarwekiemolie en randjesfietsen :p hihi

13. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel! Is ook niet makkelijk.

Wij krijgen uitslag van bloedonderzoek, hoor of ze meer willen onderzoeken en krijgen een prognose hoeveel kans ze ons geven (en hoeveel procent kans binnen het komende jaar) zelf zwanger te worden.

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    2 dat vond ik genoeg, 3 leek zo veel hihi al zit er natuurlijk maar weinig in zo'n capsule.
    En vanaf positieve ovutest tot een week of 6 denk ik :)

Zo vandaag toch nog maar even dr tuin ingekropen en met handschoenen :)D) wat verzet en gezaaid :)

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx Cosy voor de tip! Ik ga er mee aan de slag ;)

Evi: als die prognose dan tegenvalt, worden dan opties besproken om met wat hulp zwanger te worden? Hoop wel dat jullie dat niet nodig hebben hoor!
    Het gaat vandaag gelukkig al een beetje beter ;)

Fijn weekend allemaal!

16. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    We willen geeb hulp. Tenminste, geen iui of ivf of zo. Hooguit medicijnen als mijn hormoonspiegel niet goed blijkt te zijn,of onderzoek naar evt endometriose.
    Maar het zaadje moet zelf z'n weg naar het eitje vinden zeg maar ;)

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Het is maar net hoe je hulp definieert natuurlijk ;)
    Hopelijk goede prognose en dus geen hulp nodig... Zal voor jullie duimen!

Was vandaag bij een vriendin met een dochtertje van bijna 1 jaar. Pfoeh..Wat een ondernemend meisje! Wel echt leuk om te zien hoe zij met het moederschap omgaat. Heb meerdere vriendinnen met kinderen en vind het best bijzonder om te zien hoe iedereen met deze rol omgaat. De een is erg tuttig en echt een moedertje, de ander super relaxed en weer een ander die daar weer echt tussenin zit :) Afwachten hoe ik dat zal ga invullen (ooit)

Joy, denk dat ik het al een beetje vergeten ben, maar ga jij een zwangerschapscursus doen?

Cosy, vk al gebeld? :) Ga je trouwens naar dezelfde vk?

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Leuk Elf! Daar ben ik ook heel benieuwd naar hihi :)
    Ik ga absoluut niet naar dezelfde vk :), twee van de drie zwangeren in mijn straat gaan naar dezelfde vk praktijk en zijn erg tevreden dus ik denk dat ik daar tzt heen ga. Heb al gehoord dat zij op dinsdag ochtend spreekuur hebben wat mij uitstekend uitkomt :) verder hebben ze ook goede echo apparatuur dat deze keer een must is ;).
    Heb nog niet gebeld dat doe ik denk ik pas na 6 weken ofzo. Heb totaal geen haast en wil toch geen echo voor de 9 weken ;).

Ik heb trouwens net mijn plantjes afgedekt met vliesdoek en een oud dekbed :D het wordt vannacht maar 1 graad hier :$. Nu hebben ze het lekker warm :D

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Mvm zal trouwens deze keer ook even op mijn donatie moeten wachten maar ze hebben in oktober al 3 weken gekregen dus moeten ze nu maar even met minder doen. Eerst eens horen en voelen dat het goed zit/ gaat.
    Afmelden voor al die dingen was vorige keer nogal traumatisch geloof ik :)

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Groot gelijk wat betreft die vk!! En je hoeft idd nog lang niet te bellen :) Alles op zn tijd.

Klinkt alsof jouw plantjes ENORM verwend worden... jeetje... had dat misschien ook met mijn citroenplant moeten doen, want die heeft de winter niet echt overleefd haha

Deel Deze Pagina