Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ja begrijpelijk... weet ook niet wat ik zou doen.
    Afmelden is idd niet leuk :(

2. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hihi js dat zijn ze vast! Maar ben ook zo zuinig op ze ;) ze moeten nstuurlijk straks een goede oogst opleveren! Wat betreft je citroenplant: ik heb één plant in een pot waar ik extra voor zorg. Dat is een oleander en daar is Nederland eigenlijk te koud voor.
    Ik heb hem na al twee winters in de schuur gezet met een stukje dubbeltjes plastic eromheen, super eenvoudig en heel effectief. Als het dan warmer wordt zet ik hem in de zon met plastic en al. Dat werkt dan als een minikasje en dat vond hij heerlijk (dat zag ik omdat hij goed is uitgelopen :D)
    Dus wellicht een tip voor je citroen plantje?

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh ja! Handige tip!
    Weet dat mijn moeder dit ook met haar bougainville deed, maar dat had helaas geen succes (strenge winter).

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik ga weer eens iets nieuws uitproberen :D
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/509943-kleuren-voor-volwassenen.html
    Heb net een boek en potloden besteld. Ben benieuwd, hihi :)

Cosy, hebben je plantjes de koude nacht goed doorstaan?
    Ik ben trouwens al begonnen met de tarwekiemolie-capsules (2 per dag). Heb gelezen dat het de hele cyclus gebruikt kan worden en naast het positieve effect zijn er nog een aantal eigenschappen die ik wel prettig vind.

Verder geen nieuws hier.
    Iedereen een fijn weekend gehad?

5. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL

Leuk! Ik heb een beginnerskit van paperpanda binnen gekregen Home / Paper Panda

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh wow! Dat ziet er mooi uit!

7. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Sorry was weer heel even afwezig hier.

Wat betreft visolie; ik geloof dat dat goed is voor de hersenontwikkeling van de foetus.

Elf, dapper dat jullie toch gaan kijken of er iets "mis" is, of dat jullie gewoon pech hebben.

Cosy, vind het superschattig dat je je plantjes afdekt met een dekentje!! Of zullen het de hormonen al zijn :D:D

Hier beide dagen gewerkt, vandaag een goede dag gehad.
    En zojuist met VL afgesproken dat ik de helft van de KB mag besteden aan kleertjes (ER IS ZO VEEL!).
    Oh Cosy (en wellicht nog Joy) mocht je je het afvragen; als je je kindje na geboorte hebt aangegeven bij de gemeente krijg je vanzelf een brief waarin je aan kunt geven of je KB / KGB wilt ontvangen. Kijk ook even naar evt. zorgtoeslag, die krijg ik nu niet meer omdat vl en ik "toeslagpartners" geworden zijn met de geboorte van F. Ga er natuurlijk nu heel positief van uit dat alles goed gaat met je zwschap!!

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Wat gaaf Elf! Ik heb op de basisschool :D een hele cursus mandala tekenen gehad (ja ja ze wisten daar heel goed hoe ze ons koest moesten houden!) en er daarna amper iets mee gedaan ;). Na in het topic te hebben gesnuffeld begint het wel te kriebelen hihi :)

Wat betreft mijn baby's ehhh plantjes :p, goed de nacht overleefd hoor! Nu de aankomende nog en dan ziet de voorspelling er goed uit :)
    Heb vandaag stiekem toch een paar uur in de zon in mijn tuin gewerkt en braaf met handschoenen aan. Ik zag dat mijn doperwtjes en boontjes hun koppies al boven de aarde uitsteken en dat ik baby paarse sperziebonen heb :cool:.
    Ik word echt helemaal zen van dat tuinieren geloof ik! Dat gaat een fijne zomer worden :)
    Enig nadeeltje is, dat mijn nagels er niet echt op vooruit gaan dus daar heb ik zo flink wat herstelwerkzaamheden aan.

BB, thanks voor de tip. Zal het proberen te onthouden maar duurt nog zo lang dus wellicht vraag ik dat tzt nog na ;)
    Enneh wel wat van je aankoopjes voor F. Showen hè? Ben benieuwd wat hij voor leuks aan krijgt :)

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
  10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Idd schattig Cosy :)
    Wel lekker om een bezigheid te hebben waar je helemaal mee tot rust komt!
    Zal je wel laten weten hoe het kleuren bevalt. Had nog nooit van mandala's gehoord, hihi..

BB, aankopen wel showen hier!
    Wij proberen deze ronde nog gewoon, daarna evt huisarts.

Ongesteldheid is hier alweer nagenoeg voorbij, gelukkig.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen... ;)

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

#4831 Elf84, 5 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2014
    Heb net mijn laatste Z&K dipstick gedaan, om te controleren of die vage streepjes gewoon altijd verschijnen bij mij.
    En dit was dus wel het geval! :$
    Ik koop ze dus niet meer.... Ben sowieso van plan om niet meer VOOR nod te testen. Geen testen in huis maakt dat ook makkelijker hoop ik ;)

12. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nou zeg! wat is dat nu voor stoms:(! ik snap dat je die nu in het vervolg niet meer gaat gebruiken.
    Die testen zijn toch wel vaag hoor, heb op 1 mei twee testen gedaan: 1 van action en 1 van z&k (midstream) en die zagen er heel anders uit terwijl het dezelfde urine was ;). De bovenste 2 op de foto, de ondersta is van vandaag en niet eens met ochtend urine :cool:
    Bekijk bijlage 393217

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Loopt wel mooi op Cosy! :D

En die testjes van 1 mei: idd wel behoorlijk verschil. Die Z&K zijn veel gevoeliger dan de Action (als ik het forum mag geloven), dus logisch dat daar je streepje dan duidelijker op is.

Hoe voel je je verder?

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nou eigenlijk wel best, alleen ben ik sinds gister behoorlijk humeurig:), ene moment janken en het andere moment echt pissig, tussendoor gelukkig wel een tevreden gevoel. Verder eigenlijk niet veel te melden :)

Heb jij je randjesfietsenlectuur al helemaal doorgewerkt:p?

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Haha nee :) Ik vind het toch een beetje gedoe :p
    Heb het wel met ml besproken; hij vond het wel een interessante techniek, haha! Vanaf vandaag is mijn lijf weer geschikt voor een nieuwe poging, dus we zien wel of we het gaan proberen ;)

Balen van je humeur, maar niet heel gek... :)

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Daar heb je gelijk in hoor! ik vond het ook heel ingewikkeld klinken. Niets spontaans meer aan, maar goed ik kan me voorstellen dat je op een bepaald punt echt alles wil proberen :(.
    Heb net zelf een rolgordijn op maat gemaakt en gemonteerd, dat is helemaal goed gegaan dus nu is mijn humeur weer beter haha

17. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie tests cosy!
    Hier niet veel te melden, drukke periode voor de bruiloft van m'n zusje.

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wanneer is het zo ver evi?

19. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier ook al niet veel te melden, bij het CB geweest vandaag.
    F. is maar 1 cm gegroeid deze maand :D van 61,5 naar 62,5 cm. Wel flink aangekomen!! Van 5,5 kg naar 6,3 kg, hallo speklapje :p
    Verder alsnog een keer fysio laten komen voor plat achterhoofje. Nekspieren zijn nu wel helemaal goed, dus ik ben best een tevreden mama. Na prikjes heel even huilen en daarna ook over, flinkerd die hij is!

Cosy, knap van dat rolgordijn, zou niks voor mij zijn! Nog niet misselijk of iets? Of vermoeider?

20. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    BB, Hihi "hallo speklapje" :D klinkt schattig! Maaaar, ze hebben dus niets gevonden bij het CB?
    Ik heb nog niet veel te klagen, soms een vlaagje misselijkheid maar niet noemenswaardig. Ik heb wel vaak rommelende darmen en tja dat humeur hè ;) dat is niet zo evenwichtig als het geweest is!

Deel Deze Pagina