Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hij wil alleen maar in het 'grote bed' en is net een kacheltje

2. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Evi hoe gaat t vandaag met S? Arm mannetje!
    Oh en wat zie je er goed uit, ik vind je haar echt onwijs gaaf! :cool:

Cosy, vandaag ook zo vaak aan t plassen? :D wacht maar, het mupje in je buik wordt snel groot en dan ga je pas echt vaak naar t toilet moeten :'D

Hier een goede dag! Lekker weer, gestemd, F. slaapt wat meer ... (had twee onrustige dagen dus ik denk dat hij een beetje aan het inhalen is). Fysio is geweest en heb wat tips gehad voor plat hoofdje. Ze vond het niet "extreem" maar wel plat. Ach van voren is 'ie knap zat :D (maar we gaan er wel wat mee doen natuurlijk haha)

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is me daar dwars!
    Echt zichzelf niet :(

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :D ik kan niet wachten BB! Gisteren idd vaak naar het toilet geweest maar ook ontdekt dat mijn kokhals reflex het beter doet. Eerst rook ik vissoep en daarna hoestte ik, wat overging in kokhalzen brrrr. En er zijn opeens een heleboel geurtjes die ik niet meer kan waarderen ;)
    Jullie zijn in het begin toch niet veel.misselijk geweest he? Of Elf, jij wel? Daar staat me iets van bij...

Maar goed: ook braaf mijn burgerplicht gedaan en daarna in mijn tuintje gerommeld :) Heb heel veel baby tuinbonen gespot :cool: dus nu hopen dat ze goed groeien!

Nog een dagje werken, vanavond naar het theater en dan een vrij weeeeekend :D.
    Jullie nog leuke plannen?
    Evi, is S. Al weer wat opgeknapt?

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik was heel misselijk ja! En rook ook echt enorm goed, dus dat was in die grote amerikaanse steden niet altijd een pretje (zwervers, afval, bah!)
    Heb een druk weekend! Morgen hele dag een congres, zondag met vriendinnen afgesproken. Ml is nu ook even weg voor t leger, maar is morgenavond weer thuis.

Moet niet vergeten vanavond een test te kopen, anders kan ik zondag niks ;)
    Heb alweer wat puistjes, meestal geen goed teken;)

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Je bent al voorbij de 7 weken! Fijn :)

7. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na twee nachten half 5 ligt ie nu nog te maffen ;)

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Jaja het schiet al op ;) op naar de 9!

Hoe is het met je testdrang en voorgevoel? Ik duim me echt suf voor je! Veel plezier op je congres!

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Fijn Evi!

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankje! Denk alleen dat je mag stoppen... :( gezien mn klachten verwacht ik morgen/overmorgen gewoon ongesteld te worden.
    Grrr...
    Ik doe morgen een testje. Laat jullie wel iets weten!

Congres was leuk, vermoeiende dag wel!! Dus ik ga lekker slapen :)

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Negatief. Ik wacht even totdat ik echt ongesteld ben en dan bel ik de huisarts. :(

12. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hmpf :(

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet lullig bedoeld trouwens, maar hou er rekening mee dat ze tellen vanaf je zwangerschap en dat ze dus kunnen zeggen dat je nog geen jaar bezig bent en ze je onverichtte zaken weer terug kunnen sturen

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hou ik rekening mee, een gesprek kan in elk geval geen kwaad. Die zwangerschap was afwijkend genoeg dat ik ook daarover wil praten. We zien vanzelf wel wat dat gesprek oplevert

16. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top, succes!

17. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    balen, Elf! :( ik duim m'n duim hier er haast nog af voor jou en Evi.

Cosy, ik ben aan t begin echt 4 dagen achter elkaar misselijk geweest en dat was t dan ook wel. Ging ook beter ruiken, maar dat is nu weer voorbij. De zon heeft je plantjes vast goed gedaan! :cool:

Hier vandaag een meeting van draagmama's in de Kennemer Duinen (is een duingebied vlakbij ons). Was heel erg leuk, alleen maar leuke mama's en leuke kindjes! Leuk om te zien hoe iedereen op z'n eigen manier mama en papa is.
    Hebben nog gepicknickt erna... maar nu ligt VL ziek op bed, en net zelfs overgegeven. Iets met warmte of iets verkeerds gegeten... :(
    Ben wel een beetje verbrand op m'n armen dus het is nu echt tijd voor zonnebrand :p

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Elf, ik hoop dat ze de mola zwangerschap idd als afwijkend beschouwen en jullie gewoon helpen ipv naar huis sturen. Nu ga je de 7e ronde in na je ma, das toch ook al een flinke tijd :(. Knuf!

Wat zijn draagmammas BB? En is je vriend al wat opgeknapt?
    Hier dus ook nog maar weinig misselijkheid en al weet ik dat ik daar blij met moet zijn word ik er ook onzeker van :).
    Tuintje doet het inderdaad uitstekend in de zon! En de regen was ook hard nodig :) heb al flink wat radijsjes kunnen oogsten :D

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

De 8e ronde gaan we al in, Cosy, dus dat is best een tijd. Alles bij elkaar opgeteld zijn we nu een jaar aan het proberen zonder resultaat. Er zitten wel wat rondes bij dat we niet heel veel kans maakte ivm reizen ml, maar dat hoeft de arts niets te weten.:) Ik begin nu namelijk het idee te krijgen dat er misschirn wel iets niet helemaal goed zit bij ons... :( of is het echt gewoon pech...?

Thx BB voor het duimen ;) lief van je! Doe je wel voorzichtig met je duim:p

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Volgende week dinsdag huisarts. Zonder man helaas... (hij vertrekt morgenavond)
    Maar vind het wel fijn om even mn verhaal te kunnen doen en zorgen uit te spreken.

Deel Deze Pagina