Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Hahaha ik heb gisteren ook weer gekeken naar Hotter then my daugher...hghehehheh tis toch te erg he hoe sommigen dr bij lopen! T zal je moeder zijn..:S!
    @Cosy; ohhh 2 loze eisprongen schiet al op!! Eitje 3 staat al klaar in de wachtrij om bevrucht te worden hihi ;)!
    @Lotje; geef hem indd maar eventjes rust en verleid hem op een dezer dagen gewoon ;)..

Overigens heb ik nooit dat slijm kunnen onderscheiden van elkaar..draden heb ik nooit kunnen trekken! Of ik was te vroeg of te laat met t checken, dat kan ook..;) had t idee dat t altijd een beetje crèmerig was..
    Spannend allemaal met die ovu testjes! Ik had geloof ik ook nog ergens een foto staan in dit topic, of iig bij de ovu en zwangerschapstesten. Had 2 dagen een vrij licht streepje en de 3e dag ineens een knaller, daarna weer lichter.

Hier gezeik op t werk...er moeten wss een aantal mensen weg ivm bezuinigingen en de rest die overblijft moet flexibeler inzetbaar worden op verschillende locaties :(...niet echt meer een leuke werksfeer en eerlijk gezegd hóóp ik bijna dat mn contract niet verlengd wordt. Kan ik op mn gemakje verder zoeken naar een leuke job op een leuke plek.. pff die onzekerheid allemaal!! Niet leuk :(.

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    @ Joy, vandaag weer een ovu-testje gedaan? Al verandering zichtbaar?

@ Cosy, hahaha! 'meer' kleding. Zeg dat! Ik vind het zo erg voor die dochters.
    Nog maar twee verloren eitjes te gaan inderdaad! Whoehoew! Maar wel goed dat je die twee keer nog even op zoek kan gaan naar wat draadjesslijm. ;)
    Mijn NOD zal dan waarschijnlijk 19 april zijn. De dag dat ik eigenlijk zou starten.

@ Minimee, he bah wat vervelend dat de sfeer op je werk zo naar is. Logisch ook wel, maar dat zit je natuurlijk bij lange na niet op te wachten. Misschien sowieso een idee om je ogen open te houden naar iets anders? Aan de andere kant, als de spanning voorbij is, zal de sfeer misschien ook wel weer beter worden? Ik duim voor je.

Vanochtend en net om 12u nog ff een ovu-testje gedaan. Maar beide nog niks zichtbaar. Ik denk dat hij dan dus inderdaad morgen of overmorgen wel donkerder wordt, anders baal ik wel enorm. Voor nu is het wel fijn, want de eerstvolgende vrijpartij zal niet eerder dan morgenochtend zijn. ;) En het weekend is meestal wel gezellig hier, dus dat zou eigenlijk wel goed uitkomen, haha.
    Mijn slijm begint wel al wat minder creme-achtig te worden en ietsje elastischer, dus vooralsnog ga ik er vanuit dat dat eitje nog onderweg is...
    Mijn temperatuur is ook nog steeds laag, dus dat geeft ook wel vertrouwen dat ie nog onderweg is.

Als ik het goed heb, heb je ook pas je eisprong de dag na de test positief is, toch?

Ben toch wel blij met die testjes, anders had ik echt geen idee.

Toch nog op eierjacht zo rond de pasen, hahaha!

O ja, manlief is echt in zijn nopjes met zijn snode plan voor mijn verjaardag. Zo leuk om te zien! Ik ben natuurlijk mega nieuwsgierig en die er voor de leuk natuurlijk nog een schepje bovenop, hahaha. Wat hij kan, kan ik ook! ;)

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat balen zeg Minimee! Hopelijk is de sfeer snel beter op je werk of heb je snel iets anders gevonden. Beetje rondkijken kan nooit kwaad!

Alvast een fijne verjaardag Lotje!! Het mooiste cadeau zou natuurlijk een eisprong zijn waar ook nog eens gebruik van gemaakt wordt ;)
    Geniet van je verrassing! Leuk dat je man er zoveel voor doet, altijd leuk :D

Bij mij is het momenteel even saai.. Ben erg moe, geen zin in werk... ik denk dat ik toe ben aan zon en vakantie. Maar helaas :(
    Kijk wel erg uit naar het stoppen met de pil. Ben benieuwd wat mn lichaam gaat doen en of ik dat trek; die pijn en bloedingen zijn ooit DE redenen geweest om te beginnen met de pil. Nog eventjes geduld...

Ik lees gewoon lekker met jullie mee en als ik me weer een beetje gezelliger voel, horen jullie me weer :)

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ah Elf vervelend dat het niet zo lekker gaat, die behoefte aan zon en vakantie deel ik met je hoor ;) over 12 dagen stoppen met de pil, das ook echt aftellen!
    Mini, hoop dat het op je werk beter word! Niet te veel over stressen he?
    Lotje, leuk de verassing whiiiiiie, ben benieuwd wat het voor iets is hihi :p

Pff nu heb ik wat Evi pas had: babyboom op facebook! ;) een Emma geboren en twee zwangerschapsaankondigingen...
    Ff mijn mantra herhalen: *nog maar 2 eieren te gaan, nog maar 2 eieren te gaan* :)

5. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag twee ovutesten gedaan. Vanochtend met ochtendurine ook al mag dat eigenlijk niet en net nog, weer bij beide een licht streepje, maar niet donkerder of lichter dan gister en eergister dus snap er niets van. Mijn controlestreep is ook iedere keer niet echt donker dus dat maakt het niet makkelijker. Heb nu in ieder geval digitale ovutesten gekocht en als het goed is komen die morgen binnen. Maar denk dat ik deze ronde maar gewoon afwacht. Morgen alweer cyclusdag 46. Wel al heel de week last van rechtsonder in mn buik gezien vanaf mij, lichte steekjes, maarja weet niet wat het is.

Ben ook echt toe aan zon en goed weer! Ben allemaal moe, futloos en eigenlijk loopt verder niet echt alles op rolletjes. Morgen een tentamen maar kan me er eigenlijk niet toezetten. Slaap slecht enz.

Leuk lot dat je ei dit weekend hopelijk komt! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en we allemaal gezellig verder kunnen kletsen! Ben benieuwd naar je cadeau , wel vertellen he!

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

druk hier, heb een taartopdracht en m'n man is morgen jarig en die viert het zaterdag.
    Ben hier dus even niet zoveel.

Wist niet dat de ovutesten niet met ochtendurine mocht, misschien verklaart dat het....

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ik bennog steeds op eierenjacht. :D Maar mijn temp was vanmorgen nog laag. Alleen mijn baarmoedermond ligt nu zo diep dat ik er niet meer bij kan. Toch maar ff gecheckt. Is ook open. Kan niet lang meer duren zou je zeggen??? Anyway, ovutest was blanco.
    Manlief slaapt nog.

Correctie, hij is wakker, heeft gezongen en heb een megalief kaartje gekregen. Hij heeft twee cadeau's op het bed gelegd en is nu een kopje thee aan het maken. <3 Ik lig nog lekker in bed te wachten. Mmm...
    Vandaag heerlijk met zijn tweetjes en morgen feest voor familie en vrienden.

Ik zal straks even verder schrijven en reageren.
    Evi, mooie dag vandaag! Gefeliciteerd met je man!

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lot!

9. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, geniet van je dagen!

10. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Gefeliciteerd Lotje!! Fijne dag vandaag :D en superlief van je man! @Evi; jij ook alvast gefeliciteerd met je mannetje!

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Gefeliciteerd, Lot!

Ik voeg me er weer bij, na wat dagen afwezigheid door wat examendingetjes (excuses!).
    Ben inmiddels al sinds maandag ongi... pfff meiden ik vind het nu wel erg spannend worden hoor!! Iedereen een fijn weekend! x

12. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Jee wat is het stil hier! Jullie zijn vast aan het bijkomen van verjaardagen (nog gefeliciteerd Evi) of aan het genieten van de zon.
    Ik heb net 3 uur in de tuin gezeten, heerlijk :) en voor het eerst mijn nieuwe droogmolen kunnen testen...
    Paar daagjes Duitsland deden ons (en de kleding kast) goed. Vandaar de was aan de droogmolen, op de dag des heren nog wel :)
    T was niet zulk lekker weer vrijdag en zaterdag maar vandaag maakt alles goed:cool:

Hoe is t met jullie? Fijne verjaaardagen gehad? Nog eieren gespot? Van de ongesteldheid af? En ook van de zon kunnen genieten?

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Whoei woei woei!! Ik heb een ei gespot!
    Ik had eigenlijk geen eisprong meer verwacht. Dacht dat deze ronde door de stress aan me voorbij zou gaan. Maar ik heb zonet een redelijk knallende sensitest gehad en een bevestigende smiley van CB!!
    Mijn libido was extreem hoog vanochtend, nog steeds. Dus ik dacht: testje wagen. Whoei!

Ben heel blij dat we nog een kans maken. Heb ook twee heerlijke dagen gehad. Straks of morgen even bijlezen en reageren. Maar moest het nu even kwijt! Zo blij!

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @Ootje : :D:D yeah!!

15. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    De foto's :D

Bijgevoegde bestanden:

16. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Whoehoeeee!!! Nog maar even een gezellig avondje ertegenaan met je mannetje en dan maar afwachten :D ;)!

17. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Bedankt voor alle felicitaties! Manlief heeft me heerlijk verwend met allerlei cadeautjes. Het leukste was nog wel zijn lieve kaartje en de teddybeer van Lief (die grote met een oog als een kruis). Geweldig!

BB, nog steeds ongi? Of ben je er inmiddels vanaf? Nu jullie eerste ronde?

Cosy, klinkt super jouw weekend! Een aangevulde kledingkast is altijd top natuurlijk! En het zonnetje van vandaag maakt er een heel fijne zondag van. Wij gaan zometeen ook nog even rustigaan naar buiten.

Ik heb echt nog nooit zo'n knaller gehad. Ben helemaal in mijn nopjes. Zeker omdat ik niet meer had verwacht nog een eisprong te krijgen deze ronde. Jeej!

18. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Haha! Als je dat maar weet!
    Dat is ook onze enige optie (afgezien van eergisteren :)), want morgen moeten we naar het ziekenhuis, dus dan zal er zeer zeker geen seksstemming meer zijn... :( Dus ik ben nu des te blijer dat we in elk geval een kans hebben gezien de omstandigheden. Als ik morgen pas een smiley had gehad, was de kans verkeken.

19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook met een smiley morgen had je kans gehad op zwangerschap als je vandaag geklust had Lot. Probeer het een beetje los te laten, ik ben zo bang dat de teleurstelling zo groot is anders als het niet gelijk lukt.

Ik ben gisteren met de taart bezig geweest en gisteravond de verjaardag van manlief gevierd.
    Vandaag op een nieuwe bank uitgeweest en nu lekker op de bank hangen.

20. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    #500 Lotje84, 7 apr 2013
    Laatst bewerkt: 7 apr 2013
    Evi, klopt, dan was er ook wel een kans geweest, maar aangezien ik de vorige keer waarschijnlijk pas twee dagen na positieve ovu-test mijn eisprong had, zou het zaad dan zeker 3 dagen moeten overleven als dat dit keer ook zo zou zijn. De kans is er, maar gevoelsmatig is die dan toch erg klein.
    Ben nu gewoon megablij dat onze kansen deze ronde van 0% naar 20% zijn gestegen. Althans, volgens Muriel Croon. :D Hahaha! Elk gezond stel heeft blijkbaar maandelijks 20% kans op bevruchting wanneer alles mee zit. Dus ik ben blij dat we nu toch een kansje maken. Gevoelsmatig had ik dat eigenlijk al afgeschreven. Dus geen valse hoop hier en ook zeker geen verplichte seks. Gewoon gezellige flirterigheid en goede zin. En dat is het omgekeerde van hoe ik me de afgelopen week heb gevoeld, dus vandaar mijn over-the-top-blijheid.
    (ik ben ook zeker niet in de illusie dat het in 1 keer raak zal zijn)

Mooie taart!

De sensitesten van deze maand:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina