Dat is veel heftiger nog! Joy, hoe is het met jou? Je hebt je babykamer niet meer laten zien Is het kamertje nu helemaal klaar? En verder qua voorbereidingen?
zo nou, die geraniummarkt, dat was echt een succes! Heb echt superleuke planten gescoord en een ganzenfanfare gezien. Te schattig voor woorden, echt waar klikkerdeklik voor foto Evi, succes met bakken! ik hoop dat ze morgen beter weer heeft als vandaag want dit is toch wel erg grijs voor een bruiloft! Elf, wat jammer dat je er nu zo veel last van hebt gehad . ik voel een flinke vragenlijst voor de ha aankomen heel slim! ben benieuwd hoe je gesprek zal verlopen.
Hele mooie taart evi! Hoop dat jullie een hele mooie dag hebben gehad!! Ik heb weer wat pendels binnen... ben benieuwd.. juli en augustus, allebei een meisje!
NOD Evi, 14e ronde (2e kindje), 10 juni Elf, 13e ronde (9e na part. mola), 15 juli Zwanger Joy, meisje UD 11 augustus 2014 Cosy, j/m/v, UD 8 januari 2015 Geboren BB, F. geboren op 5 januari 2014
Zo lijstje weer even opgezocht en aangepast NOD pas 15 juli djie.. dat duurt nog lang.. Fijn weekend allemaal!!
serieus pas 15 juli? idd erg lang! Duim driemaal zo hard voor jullie! Evi, die tijd is ongelofelijk mooi, woahhh!! Cosy, leuk die markt en die nieuwe plantjes!! Yeah 8 weken, ga je al iets zien, hihi? En, voor je idee al iets aangekomen ook? Aankomende week is de echo, toch? Elf, ik ga nog nadenken over je vraag, maar ik ben suf genoeg alleen bekend hier in *de stad waar ik woon*, en dat ligt uit de richting. De plaatsen die jij gaat bezoeken, ben ik nog nooit geweest, maar ik zal vl nog vragen! Hier druk met werk. Hopelijk red ik het om dinsdagochtend weer te gaan zwemmen! Verder alles goed hier!
Elf, juli? Dat klinkt heel ver weg maar wie weet doet een maandje rust jullie wonderen BB, nou savonds is er een lichte bolling te zien , aangekomen ben ik niet, ik ben zelfs wat afgevallen Terwijl mijn borsten duidelijk wel aangekomen zijn. De echo is donderdag, helaas pas savonds. Maar goed nu kan manlief mee, wel zo fijn. Evi, hoe was de bruiloft?
Ja.. juli pas Duurt nog lang he.... 6 weken! En ja, Cosy, denk dat een maandje niet met zwanger worden bezig zijn wel goed voor me is. Alhoewel, ik ga natuurlijk wel naar de huisarts en merk dat ik ook daar mee bezig ben... Heb net even met ml kunnen bellen, erg fijn En ook hij is van mening dat we even goed moeten kijken hoe we ons drukke bestaan gaan aanpassen. Dus werk aan de winkel als hij over iets meer dan 2 weken weer thuis! Gelukkig hebben we een weekendje gepland en niet lang daarna 2 weken vakantie samen. Fijn dat je man mee kan naar de echo! Nog maar 5 nachtjes... Ik hoop op een mooi kloppend hartje
Ik ook en... Een zwaaiende mini? Maar misschien heb ik wel hoge verwachtingen Vind het altijd eng om dat te hebben voor het geval het tegenvalt . Goed dat jullie weer de balans opmaken en met al die tijd voor jullie tweetjes ingepland komt dat vast goed . In welk land zit hij nu eigenlijk? Of gewoon in Nederland?
Nou, ik vind dat jij een hele mooie echo hebt verdiend dus hoop met je mee op een zwaaiende mini!! hihi Komt ook wel goed. Wel fijn dat we eigenlijk altijd wel op 1 lijn zitten wat dat betreft. Hij zit in Maleisie....
Komt allen hierheen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/517405-babymakende-babbelaars-deel-2-a.html