Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Gaaaaaf die taart Evi!!! Wow!!! Wou dat ik dat kon..zo gaaf!
    @Lot: 3 dagen voor de eisprong kan goed hoor :p...4dagen zelfs..zie hier t resulaat whaha ;)
    Maar kan me goed voorstellen dat je gevoelsmatig liever dichter bij je eisprong zit ;).
    Ik ben heel benieuwd...spannende maand voor jullie meiden! T gaat voor een deel van jullie nu echt beginnen he!
    Ik heb vandaag heeeerlijk in de tuin gehangen en van de zon genoten. Morgen komt moeders voor moeders voor mn intake.
    Ben benieuwd!!

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mini, veel succes morgen als mvm komt. Wordt het gelijk heel tastbaar.
    Ik moet zeggen dat ik het vooralsnog vooral vreemd en bijzonder vindt, dat we echt aan het proberen zijn om papa en mama te worden. We hebben ook echt een paar hilarische momenten en leuke gesprekken gehad. Spannend? Dat zal over twee weken wel komen, al is mijn nod op de dag van mijn mans uitslag van de laatste onderzoeken. Dus het 'zwanger worden' zal de komende twee weken meer bijzaak zijn. Maar wie weet komt het nog.

We hebben in elk geval nog een erg gezellige middag en avond gehad. :D

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannende tijden hier voor een aantal :) Leuk hoor!!

Mooie taart Evi!! En nog gefeliciteerd ook!

Wij hebben een gezellig weekend gehad, behalve zondag het bericht dat de oma van mn vriend in het ziekenhuis ligt. Ze is 88, zwaar leven gehad, maar mentaal nog erg goed. Haar lichaam begint het op te geven...
    Verder aan t aftellen tot volgende week dinsdag ;) Vanwege de vakantie in september gaan wij er op zn vroegst in juni/juli mee starten. Mits normale cyclus/eisprong/...

Inmiddels gaat het alweer iets beter met mn winterdip. De onrust in mn hoofd qua werk, studie, baby's (en de 'planning') is ook alweer iets afgezwakt, gelukkig :)

4. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Elf, bijna al! Ik ben heel benieuwd hoe het je vergaat als je van de pil af bent. Maar dat zal je zelf ongetwijfeld ook wel zijn.
    Gelukkig heb je wat meer rust in je hoofd. Nooit prettig als er te veel door je hoofd zwermt.

Mini, hoe laat komt de mevrouw vandaag?

Een rommelige dag vandaag. Al vroeg begonnen met werken, vanmiddag naar het ziekenhuis, tussendoor nog eten en vanavond sporten... Hoop dat het allemaal meevalt vanmiddag.
    Vanochtend nog steeds een mega knallende ovu-test. Het is nu de derde maand dat ik het doe (de eerste maand was een beetje aanrommelen) en ik heb nog nooit zo'n knaller gehad. Wel erg leuk om te zien dat ik blijkbaar toch kan 'knallen'. :D
    Heb geen CB smiley-test meer gedaan, die bewaar ik wel voor de volgende maanden. Vind ik zonde van mijn geld.

Ik vind het wel een heel raar idee dat er nu (als alles goed is) zaadjes in mijn lijf liggen te wachten op een eitje dat gaat springen. Niet? Hahaha! Het voelt een beetje onwerkelijk.

Wat is mijn banner eigenlijk maar klein...?

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ik heb trouwens deze beer gekregen voor mijn verjaardag:
    (linker afbeelding rechtsboven)

Bijgevoegde bestanden:

6. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Aah schattige beer!

Gister bij mijn neefje en nichtje geweest. Mijn neefje is 9 maanden, dan kriebelt het wel echt hoor! Ben helaaas nog steeds niet ongesteld! vandaag dag 49.. Ben ook super misselijk continue , en niet zwanger. Ook mijn ovulatietesten doen super raar, test al 5 dagen of zoiets en de streep blijft even donker/licht. Snap er echt niets meer van! en het schiet gewoon niet op want zo kunnen we ook niet beginnen :(

Ik snap wel dat het toch een 'raar' idee is hoor Lot. maar wel leuk en spannend heb er zin in!
    Minimee veel succes met mvm!
    en Elf, dat is echt super vervelend, en zeker als ze nog wel zo goed bij zijn!

En Evi, ga voortaan taarten bij jou bestellen haha zo mooi! Kan je straks een baby-aankondigings taart maken :)

7. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Of een gender reveal taart, dat alleen ik een foto met geslacht krijg van de verlos en dat jullie dan pas weten of het een jongen of meisje is adhv de kleur van de binnenkant van de taart :)

Getver, ik heb een gaatje en m'n verstandskies moet eruit :(

Welke buurt wonen jullie trouwens? Ik in het westland.

8. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa dat is leuk zo'n taart! Als ik nog redelijk snel zwanger mag raken ook leuk op mn vriend zijn verjaardag, een taart aansnijden en dat er dan een kleur of iets inzit of zoiets!
    ik woon in brabant maar daar rij ik dan wel voor om hoor!

Ga zo toch maar een afspraak maken met de huisarts. Ben normaal niet zo maar word echt heel ziek, ben al twee weken nu zo misselijk dat het echt niet meer te houden is.

Verstandskies lijkt me niets, heb ik gelukkig nog!

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Super spannend Lotje!! Lijkt me ook echt een heel raar idee :D Succes met het ziekenhuisbezoek. Die beer is erg cute :)

Vervelend van je verstandskies en het gaatje, Evi.
    Zo'n taart lijkt me ook echt heel leuk!! Als het eenmaal zo ver is, krijg je vanzelf bericht :p Ik woon niet zo heel ver van je vandaan trouwens!

Goed dat je naar de huisarts gaat Joy!
    Ik ga maar even wat in het huishouden doen... Straks weer werken ;)

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Joy, lijkt me inderdaad verstandig om even naar de huisarts te gaan. Het kan ontpillen zijn, maar net zo goed iets anders. Wanneer heb je nog een zw-test gedaan? Heb je een foto van je ovu-testen?

Evi, ik woon in regio zuid. Nee he, balen van je verstandskies. :(

Gelukkig wifi hier in de wachtkamer. :D

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Lotje: succes ;) hoop dat er een goed plan van aanpak uitkomt!
    Mini: is de mevrouw van mvm al geweest? En had je een knaltest?
    Joy: ben benieuwd wat de ha ervan zegt... 49 dagen is best lang en dan ook nog misselijk :(
    Evi: wauw wat een mooie taart zeg en zo netjes en strak afgewerkt! Wat had hij voor smaak?
    Ik heb alle 4 mijn verstandskiezen laten trekken (een voor een hoor) vanwege de slechte kwaliteit van de kiezen. Mij viel het mee en ik ben echt een schijtlaars als het op tanden etc aankomt ;)
    Hier trouwens nog een Brabander :p

12. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bovenste laag was gevuld met vanillecreme, frambozenjam en witte chocoganache, de onderste laag met chocochipcookies creme, caramel en pure choco ganache.

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    *kwijl* die onderste laag klinkt nog heerlijker als de bovenste:D

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, de bovenste was ook eigenlijk niet de planning.
    Ze wilde eerst alleen de onderste smaak, maar toen bedacht ik me later dat m'n vriendin, die deze opdracht van haar nicht voor me geregeld had, geen chocolade lust.
    Dus toen dit maar voorgesteld.
    Viel erg in de smaak trouwens.

15. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr.... hier kan ik dus heel slecht tegen
    Wordt 30 en heb vanmiddag geinformeerd naar de prijzen van een borrel in een restaurant hier in de buurt.
    Zegt m'n man net dat ik gewoon af moet wachten.
    Hallo, ik wil een taart voor mezelf maken en zo, allemaal leuk en aardig, maar ik ben echt niet gemaakt voor surpriseparty's :(

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Kan ik me voorstellen Evi, wordt daar ook altijd kriebelig van... maar van de andere kant is het wel leuk en lief dat je man iets in de planning heeft toch?
    Kun je niet je taartvraag aan hem stellen? Anders kun je geen taart maken lijkt me... tenzij je m invriest maar das ook zoiets. Of aan hem vragen of je aan iets moet denken? Als hij zegt dat hij alles geregeld heeft is het ook gemakkelijker loslaten :)

17. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij kan bijna niet anders, ik snap het ook wel.
    Op zijn 30ste heb ik m compleet overdonderd met een feestje.
    Maar ik baal er wel van dat ik m'n eigen taart nu niet kan maken zonder erachter te komen wanneer het is.
    Denk dat ik het maar moet laten gaan :(

18. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Lastige situatie Evi ;)...wel lief van hem idd..maar ik weet wat je bedoeld. Ik ben ook niet zo'n surprise party persoon :p
    MvM is vanmorgen langsgeweest, mooi knaltestje :D! Was een leuk gesprek en heb ook nog een leuk presentje gekregen hihi altijd welkom! Mag meteen vanaf vandaag meedoen en doe als t goed is mee tot 17 juni dus n aardig poosje! Alleen maar blij dat ik kan helpen :). Nog wel even wennen om te piesen in een kannetje hahaha

Bijgevoegde bestanden:

• MVM.jpg
      MVM.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      2
  19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kannetjes bewaren!
    Als je straks bevallen bent moet je spoelen tijdens het plassen (urine kan nogal in eventuele wondjes bijten).
    Die kannetjes zijn dan ideaal!

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hihi.. ik hou ook echt niet van verrassingen!! Dus ik begrijp je heel goed Evi :) het is natuurlijk wel erg lief ;)
    Die taart klinkt echt fantastisch..mmm...

Leuk van MvM Mini!

Ik heb mn verstandskiezen in 2x laten trekken. Ben ook geen held (vind het aan de andere kant van de stoel leuker :cool:), maar t viel me mee. Leuk is t natuurlijk niet.

Deel Deze Pagina