Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Cosy, dankjewel. Ik hoop het ook. Gisteren en vanmorgen weer een beetje een off-day. Ookal lijkt hij niet ziek, je wordt er dan weer zo mee geconfronteerd. Bah.
    Gezellig nog een Brabander!

Ik voel de hele dag al mijn baarmoeder (of iets daar in de buurt), een heel zwaar en week gevoel. Dat had ik de vorige maand ook al tijdens of net na mijn eisprong. Enig idee of dat normaal is?

Joy, al een afspraak bij de ha geregeld?

Evi, dat is wel balen inderdaad. Maar wel super dat hij iets regelt!

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    #522 Lotje84, 9 apr 2013
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
    Mini, mooie test!!

Waaah! Mijn eerste vriendinnetje komt net vertellen dat ze zwanger is!!!!! Zo leuk! Heb haar ook verteld dat wij aan het proberen zijn. Ik wil ook!!

3. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Mini wauw die laat duidelijk zien dat je zwanger bent :) fijn zon extra bevestiging!

Lotje, leuk voor je vriendinnetje :) heb t even gemist maar kom jij ook uit brabant? Hier minder nieuws mijn vriendin (de enige die ook met baby's bezig is) heeft net haar relatie na 8 jaar verbroken :( (nu ben ik vast echt de eerste die zwanger wordt... ;))

Elf: haha dat geloof ik graag:p

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Lot, misschien straks wel samen zwanger!

Cost, balen voor je vriendin zeg7 :(

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Evi, het is jammer idf maar ze had het gevoel dat hij toch niet 'the one' was en dat leverde wrijvingen op. Uiteindelijk is dit beter voor hun beide lijkt me.
    Vind het heel knap dat ze de beslissing heeft genomen want ookal sta je er achter, zoiets doet pijn en blijft moeilijk.

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Cosy, dat is wel heel vervelend. Na acht jaar, gossie.
    Ik woon in Limburg vlakbij Brabant. :D

Evi, dat zou echt super zijn, samen zwanger! Maar goed, voordat ik eens zwanger ben, is zij misschien al wel vergevorderd... Maar dat is wel echt gaaf als het zo zou mogen zijn.

Ik vind het zo leuk voor haar!

Manlief heeft ook net al uitslag van het onderzoek van gisteren gehad en dat klonkt positief. Dus daar ben ik ook erg blij mee.

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Leuk Lotje dan zitten we niet reuze ver van elkaar af ;)
    Fijn dat je man nu al iets hoort en dat het positief klonk! Samen zwanger zijn zou wel heel leuk zijn, al is de kans klein, maar wie weet ben jij ook snel zwanger :)
    Loopt je banner nu iets achter of kun je al over twee dagen testen?

8. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Net naar de huisarts geweest, had een andere dan die ik normaal heb. Dit was een vrouw dus ik dacht, dat is fijn, misschien wat meer begrip. Maar niets was minder waar. Had verteld dat ik erg misselijk ben en echt extreem moe. en natuurlijk de rest van stoppen met de pil, lange cyclus (had er expres 65 dagen van gemaakt). Dus ze zegt dat het gerust nog een half jaar kan duren. En dat snap ik wel want dat lees ik ook in dit forum vaak, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik hierdoor zo ziek word! Zegt ze ja, er hangen wel wat virusjes in de lucht.. pff stom mens. Ben al 4 jaar niet meer bij de ha geweest dus dan snapt ze toch wel dat ik niet zomaar kom! Nou morgen bloedprikken op schildklier, nieren, diabetes en weet ik veel nog wat! Vond het zo raar want ik zei dan dat ik een test nog had gedaan vanochtend en dat ik niet zwanger was, maar daar ging ze helemaal niet op door! Terwijl ik juist nu een klein beetje gevoelige borsten heb, en dan dat misselijk en moe zijn, gevoeligheid vanuit mij gezien rechts onder in mn buik, snap het niet. Toen nog verteld dat mijn ovulatietesten al 6 dagen hetzelfde streepje geven, ging ze ook niet op in. Al met al, niets wijzer. Nu heb ik dat formulier meegekregen waar ze op aankruisen wat er getest moet worden bij het bloedprikken, dus denk dat ik mooi zwangerschap hsg aankruis :) wel een beetje slecht maar dan weet ik dat in ieder geval ook weer zeker!

@ Cosy, na 8 jaar is dat echt vervelend, maarja heel je leven dat gevoel hebben van hij is het toch niet dat is ook niet fijn en zou ze ook alleen maar ongelukkig worden!

@Lotje, leuk voor je vriendin! en al ben je straks mis wat later zwanger het is in ieder geval leuk voor de kids kunnen ze later spelen haha. Ik hoop dat ik ongeveer tegelijk zwanger zal zijn met mijn tante. ( Mijn vader is de oudste en kregen mij heel jong, alleen hij heeft een jonger broertje, nakomertje, en die is dus pas 28). Mijn tante is dus pas 24 haha , dat zou leuk (en handig :)) zijn!

9. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oja, dat vergat ik te zeggen, als ik over een half jaar nog steeds geen menstruatie heb gehad wil ze me doorverwijzen naar de gynacoloog, maar hopelijk hoef ik daar niet op te wachten!

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Cosy, haha nee nog 12 dagen! Al denk ik dat mijn cyclus dit keer langer duurt ivm de late eisprong en stress.
    Wat leuk zo dichtbij elkaar!

Joy, wat irritant zeg hoe die ha reageerde. Maar wel fijn dat je mag bloedprikken. Volgende keer toch maar naar een andere?
    Samen met je tante zou wel leuk zijn!

Ik ga er zelf vanuit dat het bij ons pas in de zomer op zijn vroegst raak is. Maar het is voor nu in elk geval leuk om alles van zo dichtbij mee te krijgen en samen te kunnen kletsen.
    Ik vond het ook wel een beetje jammer als ik straks de enige in mijn omgeving met een kindje zou zijn. Dus ik vind het echt helemaal geweldig! Heb meteen een kaartje en cadeautje gehaald.

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nu joy daar ben je dan ook mooi klaar mee :( zou t stiekem gewoon aankruisen :D volgende keer wel weer bij je eigen ha?

Lotje, dat zou idd niet gek zijn gezien de omstandigheden. Grappig dat je ook zon 'gevoel' hebt, ik denk steeds dat ik aug/sept zwanger test. Echt superleuk dat je vriendin zwanger is , lekker iemand erbij met wie je veilig kunt kleppen ;)

12. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Apart he Cosy. Ik weet niet of het hoop of intuitie is ofzo.

Mijn baarmoeder is echt raar vandaag. Alsof die zijn eigen leventje leidt.

Slaap lekker allemaal.

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Das gewoon ons zesde zintuig Lotje :p ;)
    Slaap lekker meiden!

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

He meiden,
    Hier wat minder nieuws.. oma van mn vriend vanochtend overleden. Dus na werk direct naar mn schoonfamilie; is zo'n 1.5u rijden. Vrijdag afscheid en zaterdag de crematie. Even wat drukte en hectiek hierdoor.
    Een gezellig weekendje shoppen met vriendinnen in Hasselt valt hierdoor voor mij in t water.. dit gaat nu eenmaal voor. Al had ik me er wel erg op verheugd en kon t ook wel gebruiken :)

Vervelend van die huisarts Joy!! Hopelijk gaat t snel beter met je.

Ik denk zelf ook september ofzo. .hihi.. het zal wel hoop zijn ;)

15. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Goedemorgen Dames!

@Elf gecondoleerd =( wat een slecht nieuws zeg...

Ik heb een beetje bij gelezen, ik ben nu al 2 dagen niet meer ongi. Ik zit te denken om mss ook een ovu test te kopen, mijn cyclus is ong 29 dagen, dan zouden we zondag/maandag moeten beginnen met klussen toch?
    Leuk om een beetje jullie kant ook mee te krijgen, ik kan nu een beetje op mn slijm gaan letten maar ik heb geen idee hoe je voelt of je baarmoeder dieper ligt, haha.

Heb vandaag nog een examenonderdeel, en eigenlijk blijft het wel druk tot mn eindexamen volgende week vrijdag, excuus dat ik me dan niet zo vaak meld!

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx BB! Succes met de laatste examendingetjes!!
    Ovu-testjes kunnen sowieso handig zijn ja :)

17. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bb, stuur me maar een pb met je adres dan krijg je er wat van mij. Heb besloten dat ik me er niet druk om wil maken deze keer.

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Elf: sterkte!
    Bb: succes met de examens :) ik twijfel of ik deze maand ovu testjes zal gebruiken, heb ze liggen maar het lijkt me zo'n gedoe ;) ach misschien bewaar ik ze toch maar tot dat we een tijdje bezig zijn voor t echie...

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dank je Cosy!

Ik wil die ovu-testjes ook nog even niet in huis. Het is nu al zo'n hot topic hier, denk dat ik met die tests helemaal obsessief word :)
    Eerst maar even ontpillen...(bijna!!) En mn lichaam leren kennen. Daarna zien we wel weer even ;)

20. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik ben er nog hoor, maar even wat dingetjes veranderd ;)

Deel Deze Pagina