Babymakende brabbelaars starten april/mei 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lotje84, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoooo, sorry Elf, gecondoleerd!

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wow! Nog 3 dgn :D

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx!

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hihi ik dacht al, hebben we er een nieuw lid bij?:p
    Maar wel leuk, nog maar 2 dagen :D

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    #545 Lotje84, 11 apr 2013
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
    Elf, gecondoleerd. Er zal vast wel weer een nieuw shopuitje op de planning komen, of niet? Nu even alle aandacht voor zijn oma. :(
    Nog maar een paar dagen voor jou! Spannend!

Evi, hihi, alles aangepast! En nog maar 2 dagen!

Wat leuk dat we er nu al een beetje voor gaan met een aantal!!

@ Mini, hoe is het met jou?

@ ovu-testen... het is maar net waar je je prettig bij voelt. Ik heb het zelf in januari een keer geprobeerd om te kijken of mijn lichaam een eisprong heeft. Nog voordat er een kinderwens was dus eigenlijk. Ik had die bevestiging gewoon nodig doordat ik zoveel vriendinnen heb die niet of niet natuurlijk zwanger kunnen worden. Dit is nu de derde cyclus dat ik het doe en eigenlijk de eerste echte knallertesten. De twee keer daarvoor was mijn lh-piek heel licht, maar wel waarneembaar. Maar volgens de handleiding 'geen eisprong' omdat de streep niet net zo donker werd als de controlestreep.
    Ik vind het vooral leuk om te doen. Ik had me ook voorgenomen om het 3 a 4 maanden te doen voordat we echt zouden gaan proberen om tzt mijn cyclus beter te kennen en het dan ookniet meer te doen. Maar ik denk dat ik ze gewoon op ga maken. Ik kan er nog 2 cycli mee vooruit. Nu mijn man ziek is, is het sowieso wel handig om ze te gebruiken omdat we officieel niet eens meer mogen seksen.
    Elf, als je denkt dat het dan een obsessie wordt zou ik het niet doen. Je hebt ze uiteindelijk snel genoeg nog gekocht als je het na een tijdje toch eens wil proberen.

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Lijstje nog maar eens doen?

7. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Naam - Laatste pil - gestart - ronde - NOD
    Lotje84 - 9 sept. '12 - 22 maart - 1 - 19 april
    BB88 - 4 januari - 11 april - 1 - 7 mei
    evi83 - 12 maart - 13 april - 1 - 11 mei
    Elf84 - 16 april - ? - 1 - ?
    Joy - februari - 24 mei - 1 - ?
    Cosy - n.v.t. - 27 juni - 1 - 11 juli

Minimee = Zwanger! Mogelijke bevaldatum: 5 december

8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ik heb even de volgorde aangepast naar de volgorde van NOD. Ik weet niet of dat voor jullie een prettig overzicht is?? Het leek mij wel handig.

9. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Elf, jeetje..gecondoleerd :(. Wat een rotnieuws. Sterkte!

@Evi; nu gaat t opschieten he!! SPANNENDDDD!! Ik vind t zo leuk hihi, straks zitten we hier met zn allen te klagen over onze kwaaltjes en over onze bolle waggelbuik en tepelkloven :p hahahaha
    @Elf, jij stopt ook al bijna met de pil zie ik! Ben benieuwd hoe je lichaam gaat reageren en hoe snel het 't weer 'zelf' gaat doen :) vond ik toen ook heel spannend. Ben best wel ff beetje ziek geweest van t stoppen met die rommel.
    @Lotje; sneu voor je manneke dat ie ziek is :(.. wens hem maar beterschap en zorg goed voor hem! Ik ben wel benieuwd trouwens als je over 8 dagen kan testen hihi zou toch wat zijn he..ook meteen in ronde 1.

Hier gaat alles zn gangetje. Wel ineens wat minder last van gespannen borsten, dus maakte me meteen een beetje zorgen. De misselijkheid komt een gaat..soms heb ik er dagen geen last van, soms moet ik ineens kokhalzen om de stomste dingen (een vitaminepil bijvoorbeeld :p).. nogsteeds wel erg moe, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik héél weinig symptomen heb als extreme misselijkheid e.d. Daardoor vind ik t nogsteeds een heel onwerkelijk idee en geloof ik alsmaar niet dat ik toch écht zwanger ben. Ben wel blij als ik mn eerste echo heb gehad en we t hartje hebben zien kloppen..nog 11 daagjes. Vind t wel heeeel spannend!
    Ga t straks maar vertellen tegen mn leidinggevende.. Ze is best wel opvliegend en een gestresst type wat snel uitvalt tegen anderen, en aangezien ik nu niet de beste persoon ben om dat tegen te doen (hormonen!!! ;)) hoop ik dat ze nadat ze op de hoogte is daar enigzins rekening mee kan houden. Daarnaast vind ik t wel fijn dat als er iets aan de hand mócht zijn waardoor ik ineens weg zou moeten of niet kan werken dat ze weet waar t mee te maken heeft.

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Succes Minimee! hoop dat ze het een beetje goed opneemt :)
    Lotje: Goed idee van het lijstje :) had zelf een foutje gemaakt dus even aangepast!
    Naam - Laatste pil - gestart - ronde - NOD
    Lotje84 - 9 sept. '12 - 22 maart - 1 - 19 april
    BB88 - 4 januari - 11 april - 1 - 7 mei
    evi83 - 12 maart - 13 april - 1 - 11 mei
    Elf84 - 16 april - ? - 1 - ?
    Joy - februari - 24 mei - 1 - ?
    Cosy - n.v.t. - 8 juni - 1 - 11 juli

Minimee = Zwanger! Mogelijke bevaldatum: 5 december

11. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mini, succes!
    Het zou inderdaad wat zijn, 1e ronde. Maar de kans is zo heel klein dat ik daar zeker niet vanuit ga. Al is mijn lijf me alweer goed voor de gek aan het houden. Ik heb continu een 'volle blaas gevoel' (ga 3x zoveel naar de wc dan normaal) en steekjes bij mijn eierstokken ofzo. Maar gevoelsmatig zit dat tussen mijn oren. Stom he.
    Heb (behalve een weekend met lege agenda) wel veel aan mijn hoofd en druk op mijn werk, dus de tijd vliegt. Ben er ook de afgelopen dagen weinig mee bezig geweest.

Cosy, nog een kleine twee maandjes!

12. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Lotje Idd :D op de een of andere manier lijkt het nu niet eens meer zo ver weg, misschien omdat mijn afgelopen cyclus lekker kort was :cool: Twee maanden is heel goed te doen.
    Een paar maanden geleden twijfelde ik nog over of we al in mei zouden starten maar nu kan ik het gerust volhouden tot juni. Ben wel blij dat de hormonen en de "babybabybabygedachtes" wat tot rust zijn gekomen, het was echt zo aanwezig, tot op het irritante af:)
    Ik zie aan het lijstje dat Elf (en Joy?) ook nog even geduld moet hebben. Voor mij wel zo gezellig want als jullie allemaal in de eerste ronde zwanger zijn :p lig ik ver achter :p.

Joy: al enig spoor van je ongesteldheid?

BB: las net pas je vraag over wanneer je t beste kunt klussen:D nu weet ik niet wat de eerste dag van je laatste ongesteldheid was? Ik heb een paar keer een hypothetisch ding ingevuld op deze site: Wanneer gaat het eitje innestelen? Daar staat ook de vermoedelijke conceptiedatum ;) Nu zijn er vast betere sites maar ik vond deze wel fijn :)

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Cosy, echt heel fijn dat je er weer aardig wat dagen van af hebt kunnen snoepen! Het duurt ook niet meer lang nu. "Als wij allemaal de eerste ronde zwanger zijn", hahahaha! Dat zou echt een goede grap zijn! Lijkt mij een mooi staaltje kansberekening om daarop los te laten. :D
    Babygedachtes... das bij mij ook een beetje per dag verschillend. Maar de dagen dat ik er weinig aan denk zijn nog in aardige meerderheid, dus dan voelt het goed. Denk dat het ook wel logisch is dat je er regelmatig aan denkt. Het is toch een keuze die je leven wel zal veranderen. Nu ben je nog met twee (alleen Evi is al met zijn drietjes ;)) en straks zal je leven er in elk opzicht anders uit gaan zien,

BB, wat betreft het seksen (ik haat klussen): als je het om de 2 a 3 dagen doet, zou het altijd wel goed moeten zijn. Je eisprong is normaliter 14 dagen voor je volgende 1e menstruatiedag. En aangezien zaad gemiddeld tot 3 dagen in een vrouwenlichaam kan overleven, kun je het dus het beste de dag voor of van de eisprong doen.
    De zaadkwaliteit van een man is ook het meest optimaal/vers als je het zo'n beetje om de dag doet.

14. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mijn vriendin belt net... ze had vanmiddag de tweede echo: het hartje klopt niet meer. :( Ze was er heel rustig onder (waren al zwanger nog voordat ze kans had om te menstrueren), maar ik vind het toch wel weer even 'back to reality'. Goh.

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :$ nu das een vieze tegenvaller :( hoe lang was ze nu zwanger?

16. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ja echt wel. Ze was nu 10 weken ongeveer. Dit maakt de motivatie om tot 12 weken niks te zeggen aan te veel mensen wel groter.

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Jeetje wat erg voor je vriendin, Lotje!

En idd Cosy, wij hebben gewoon nog even geduld :)

Mini, hoe reageerde je leidinggevende?

18. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Lot, wat erg....

Nou, daar kom ik dan even met nieuws de deur binnen vallen: zuslief is zwanger van de derde :)
    Ze loopt gelijk op met Mini :D

19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de andere kant is het ook fijn als er mensen met je meeleven als het misgaat. Natuurlijk hoef je het niet gelijk wereldkundig te maken, maar een paar mensen dichtbij is wel fijn.

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wow! De 3e al :) wat leuk!

Even iets anders.... wij hebben echt moeite met het bedenken van meisjesnamen. Voor een jongen hebben we al een paar leuke namen bedacht, maar mijn vriend vindt mijn meisjesnamen ouderwets :D haha
    Hebben jullie al nagedacht over leuke namen? Volgens mij hebben we t hier al over gehad of ben ik in de war....?:(

Deel Deze Pagina