Hihi al over gehad maar wij hebben ook nog steeds moeite om een meisjesnaam te vinden Evi: gefeliciteerd leuk nieuws zeg! Was het snel raak of weet je dat niet?
Wij hebben de meisjesnaam al op de plank liggen. Jongens wordt lastig denk ik, want dat was bij de eerste al zo moeilijk.
Hallo, Nog geen ongesteldheid te vinden hier Ik wil gewoon dat mijn lichaam werkt!! Dadelijk word ik dit jaar niet eens meer zwanger Super erg een miskraam bij 10 weken, hoe verder je bent hoe eerder je toch blijft denken dat het goed blijft gaan. Vertel het ook echt pas op de 12 weken denk ik, behalve aan mijn zus en een beste vriendin denk ik. En evi dan ook weer gelijk gefeliciteerd! Zo zie je hoe het leven is. Voor een meisjesnaam willen wij Liv , Het maakt me toch niet uit als jullie dat weten haha Een jongensnaam vinden wij juist moeilijker, We dachten laatst aan Brent. Maarja zal maar niet op de zaken vooruit lopen gezien mijn situatie! Kan het lijstje dus ook niet echt goed invullen aangezien ik het zelf niet weet!
Joy, ik snap hoe je je voelt, maar hou er rekening mee dat er maar weinig dokters zijn die gelijk aan de bel trekken. Heb je al bloed laten prikken?
Ja bloed is geprikt, woensdag krijg ik de uitslag! denk zelf gewoon dat ik ook misselijk en vermoeid word doordat ik nu maar niet ongesteld word, dus ben benieuwd of er iets uitkomt
Jeetje Joy!! Echt vervelend zeg.. kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt en dat je wil dat alles gewoon werkt. Dat ontpillen kan veel tijd in beslag nemen en veel van je geduld vragen..
Dit heb ik getypt op 15 maart: Ik heb even een vraagje , ik ben 18 tm 22 februari voor het laatst pil ongesteld geweest. Volgens mijn app moet ik het maandag weer worden. Alleen het begint nu al licht. Wat betekend dat voor mijn cyclus , is dat 'gunstig' of maakt dat niets uit? Ik was dit eigenlijk vergeten, Alleen dit was maar 2 dagen geloof ik een klein beetje, zou het dan misschien toch een 'menstruatie' zijn, want als dat zo is, is het morgen 28 dagen later. En dat waar ik het hierboven over had was ook 26 dagen na m'n laatste pilongesteldheid..
Kan hoor, ook al was het maar een beetje. Misschien wordt je vandaag of morgen wel gewoon ongesteld. Probeer het naast je neer te leggen, je lijf kan je aardig voor de gek houden met ontpillen.
Eh nee ik keek naar VPRO thema: alles voor je kind, was ook best interessant Ga morgen Babyboom terugkijken, hoop wel dat er dit jaar wat meer gemakkelijke zwangerschappen tussen zitten... das misschien minder spannende tv maar geeft wel een beter beeld lijkt me. Werd een beetje kriebel van de 2010 reeks (of was het 2011?) Daar zat zo veel tegenslag in
Daar heb ik ook het eerste stuk van gezien, was ook erg interessant. Maar babyboom riep me Ging het altijd maar zo makkelijk, hahaha!
Heb ik in 2008 ook eens gehad, twee dagen een paar druppies heel raar maar goed daarna 'deed' alles weer normaal. Hoop dat dat ook zo bij jou gaat
Hihi was babyboom even vergeten Ik keek eerst naar de keuringsdienst en bleef toen automatisch voor het VPRO thema hangen