Jaaaaa de zon is eindelijk terecht! En ik lig er (met spf) in Evi en lotje wauw wat een romantische mannen hebben jullie zeg! Wij hebben soort van besloten om te gaan trouwen dus geen officieel aanzoek gekregen. Das niet erg want als ik daar op had moeten wachten waren we nu nog niet getrouwd hihi Hij was wel ontroerd en superzenuwachtig toen hij me kwam ophalen op de grote dag, en dat terwijl we elkaar maar 2 uurtjes niet hadden gezien. Rooibosthee is een goede optie, ik zal eens op de verpakkingen gaan letten.
nog even een vraagje, ongeduldig als we zijn (haha!), wanneer heb je ongeveer, als je die hebt, de innestelingsbloeding? vroeg t me gewoon af. Heerlijk weer trouwens vandaag he!!
@BB ik qoute mezelf ff, als je je gegevens op bovenstaande site invult kun je je innestel datum vinden, rond die datum kun je dan ook een bloeding hebben maar lang niet alle vrouwen krijgen die volgens mij..
Morgen weer ff bijlezen! BB; innestelingsbloeding hoeft niet altijd indd. Ik heb m ook niet gehad. Helemaal nix van gemeld die innesteling @cravings: valt nog mee! Enige is zure matten hahaha van die snoepjes maar ik probeer me een beetje in te houden. Ga binnenkort al een positielegging oid halen want krijg al een lekker darmenbuikje.. Vlgd week 1e echo. Zo benieuwd! Iedereen lekker van t weertje genoten vandaag?
Het duurde even, maar toen de zon er eenmaal was heb ik er heerlijk van genoten! Kreeg er meteen energie van heerlijk! Meteen weer iets teveel wijntjes gedronken... Pfff... Gelukkig kan ik morgenochtend uitslapen en was mn laatste wijntje rond 17.30u, dus inmiddels weer een beetje nuchter Wel leuk om te lezen van die aanzoeken!! Mijn vriendje is helaas niet zo attent/creatief. Ben heel benieuwd of wij ooit gaan trouwen. Voor mij heeft het niet heel veel meer waarde dan samen een huis kopen, een gezinnetje beginnen... Denk dat wij het ook weer heel anders dan anders zouden aanpakken. Wat was voor jullie de belangrijkste reden om te trouwen? Jammer Evi, van het mailtje... Al had je natuurlijk wel een vermoeden
Ik wilde heel erg graag trouwen, m'n man hoefde niet zo nodig. Je denkt dat er weinig veranderd maar wij hebben allebei het gevoel dat het toch anders is. Een soort van berusting, het is goed zo, we horen bij elkaar en dat blijft zo. Ondanks dat ik een nuchter persoon ben en weet dat het mis kan gaan. Vind het heel fijn om getrouwd te zijn
Thanks! (en Minimee) voor je antwoord =) ei toch pas over 2 dagen volgens die site.... blijven klussen, haha!
Hetzelfde gevoel hier. Er is maar 1 iemand met wie ik graag wilde trouwen, maar er waren tig vriendjes. Ik wilde ook graag een man en geen vriendje meer. Een stap naar volwassenheid die gevoelsmatig inderdaad toch wel veel veranderd heeft. Op de een of andere manier neemt de buitenwereld je ook gevoelsmatig serieuzer, al is dat onzin natuurlijk. Toen wij het slechte nieuws hoorden afgelopen tijd was ik ook zo blij dat hij nog mijn man is geworden ipv mijn vriendje bleef. Daarnaast wil ik onder geen beding een ander achternaam dan mijn kinderen of dat mijn vriendje bij de gemeente moet gaan vertellen dat hij toch wel echt de vader is (gevoelsmatige kronkel, want zo dramatisch of spannend zal dat niet zijn). Het was emotioneel gezien de mooiste dag van mijn leven. Dat er gewoon iemand bestaat die hardop tegen de wereld durft uit te spreken dat jij zijn liefde van zijn leven bent, is onbeschrijfelijk mooi. En ook wat hij hardop in de kerk tegen mij zei, het was zo waar en zo mooi! Daar kon ik me nooit iets bij voorstellen. Mijn man hoefde ook niet zo nodig, maar wist hoeveel het voor mij betekende. Achteraf zei hij als eerste: 'dit moeten we nog eens doen!' En hij was minstens zo gelukkig als ik doordat hij zich zo welkom voelde in mijn familie. Nu hoort hij er zeker echt bij. Zo mooi! Dit geluk en die bevestiging, ik zou willen dat iedereen zich zo zou mogen voelen!
Cosy, ook super lief!! Soms hebben die mannen gewoon een zetje nodig. Mini, spannend! Zure matten, haha! Ik ben benieuwd of er nog meer volgt. Natuurlijk ben ik ook zeer benieuwd naar je buikje... Gisteren heerlijk genoten van het weer! Zelfs lekker bijgekleurd. Top! Vandaag weer een hectische dag. Maar vanavond lekker sporten. (srry voor mijn overload aan posts, maar ik kan het gewoon niet allemaal onthouden)
Hey dames, Nou ik had eigenlijk een afspraak vanochtend maar die heb ik bij deze afgezegd, want ik werd zojuist in ene enorm misselijk. Heb ik normaal echt nooit =( kan ook de spanning zijn omdat dit mn laatste week van school is. Bleh. Lotje succes vandaag met alle dingen die het zo hectisch maken!!
Hoi allemaal, druk weekend gehad dus ik reageer nu even haha! Nog steeds geen ongesteldheid, probeer er gewoon even minder mee bezig te zijn. Het komt wel wanneer het komt en we hebben nog alle tijd. En bovendien hadden we ooit het plan pas eind zomer te beginnen dus. Wel fijn dat ik me nu iets meer op andere dingen ga richten. @BB , wat voor afspraak heb je, heb het even gemist! @Trouwen, ik wil ook echt nog graag trouwen, we zijn hard aan het sparen Hebben jullie allemaal uitbundig getrouwd of klein en intiem?
@Joy: Haha had ik niet vermeld, maar bij mn psycholoog. Ben nu een jaar bij hem en ben erg vooruit gegaan (had nogal eens heel snel verhitte ruzie met mn vriend bijv. , dat is nu al echt maanden niet meer voorgekomen). Ontopic: wij zijn wel verloofd, en er was ook geld voor trouwen, maar we wonen in een appartement en vonden dat nieuwe kozijnen (kunststof) echt voor gingen. Hopen nu volgend jaar juni te trouwen, jaartje later dan gepland. =) kunnen we nog lekker sparen voor beeb / bruiloft.
Joy, elke extra maand voor de zomer is meegenomen. Maar afwachten is nu helaas even het enige... Succes! Best wel een beetje uitbundig ja, maar omdat we veel zelf hebben gedaan was het betaalbaar en ook nog eens extra uniek. Bb, sparen zorgt er voor dat je geen/minder compromissen hoeft te sluiten. En dat is toch wel erg fijn. @ cosy en evi, mijn ochtendprogramma werd opeens gecanceld, dus ik ga zometeen eens even mijn online album opfrissen (veel oude foto's) en aanvullen. Dus jullie krijgen een pb'tje. Komt wel goed uit. Voel me in een keer erg slecht. Darmen/buikgriepje?? Bleh.
Nou Joy en Lotje, beterschap!! Hopelijk gaat het snel weer beter met jullie (of krijgen we binnenkort ander leuk nieuws ). Leuk om jullie redenen om te trouwen te lezen. Mijn vriend en ik hebben het er gister nog over gehad, maar het voor ons momenteel niet het belangrijkste. Wij sparen ook maandelijks (behoorlijk veel), dat gaat in eerste instantie naar onze reis in september, maar eigenlijk hebben we dat bedrag al bij elkaar gespaard. Wat er dan overblijft is mooi meegenomen voor de babykamer enzo, maar ook wel fijn om sowieso iets achter de hand te hebben
Heb gister nog even een goed gesprek gehad met mijn vriend over het stoppen met de pil, het bijhouden van mn cyclus en het zwanger proberen te worden. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik best een beetje zenuwachtig ben voor het stoppen met de pil. Misschien ga ik wel een 2e puberteit meemaken. Heb vroeger nooit veel puistjes gehad en ook een regelmatige cyclus, wel moodswings.. Misschien duurt het wel erg lang allemaal voor het allemaal op gang komt of komt het helemaal niet op gang. Dat kan allemaal... Dus om die reden ga ik mn cyclus bijhouden, mn lichaam leren kennen.... Hij is erg bang dat het een geforceerde situatie gaat worden en dat we alleen nog maar seksen op de juiste momenten enzo Best lastig, want ik denk dat ik hem idd op de meest vruchtbare dagen de slaapkamer in lok Hij wil geen 'zaaddonor' worden of dat gevoel krijgen... Hebben jullie mannen dat ook? En hoe pakken jullie het aan?
Dat had ik de vorige keer wel, en toen ik deze ronde met die ovutestjes bezig was dacht ik: Ho, stop, dit loopt uit de hand. Ik zie veel van mezelf terug in Lot (wat niet erg is, maar dan is de teleurstelling zo groot als het niet raak is, of de spanning zo erg als je menstruatie een keer een dag later is). Dus ik ga proberen me er deze keer niet zo mee bezig te houden. Eerst maar weer eens ongesteld worden
De ovutestjes ga ik niet aan beginnen en temperaturen ook niet. Ik denk dat dit ook beter is voor mn relatie en voor mijn eigen gemoedstoestand. Lotje's situatie is nu door de ziekte van haar man wel iets gewijzigd, dus in dat opzicht begrijp ik haar wel heel goed. Bij jou duurt het nu dus ook langer dan verwacht Evi.. Succes met wachten!
Oh ja, maar ik bedoel, Lot hield haar cyclus al bij voordat dat aan de hand was Heb het niet over nu hoor, nu snap ik het zeker wel. Is ook niet aanvallend bedoeld of zo, maar moet gewoon uitkijken dat ik mezelf er niet weer in verlies. Ben in strijd met mezelf, het is zoooo aanlokkelijk om op m'n man z'n mail te kijken. Maar ik moet het niet doen, afblijven, afblijven, afblijven...
Hihi ok Ik begrijp ook wel wat jij zegt hoor. Het wordt snel zo'n 'obsessie'. NIET DOEN EVI!! NIET DOEN!!