Zeg Evi, ben je in 2010 getrouwd? jouw jurk komt me heel bekend voor... (uit een gekleurde jurken topic op een ander forum )
Nope ik had een lichtblauwe/ zilveren jurk. Zal vanavond even een foto opsnorren Wit stond me echt voor geen meter hihi. Het afvallen viel me mee, het moeilijkste is het begin, dan snak je nog naar alles wat fout is maar op een gegeven moment, als het zijn vruchten af gaan werpen gaat het veel gemakkelijker. Ik moet wel zeggen dat een afwijkende cyclus voor mij een goede stok achter de deur was!.
Ja nu was ik daar niet zo actief als hier hoor. Jouw jurk is me ook bijgebleven omdat hij niet wit was en ik hem zo mooi vond Goh maar dat je al mamma ben wat leuk! ik heb op dit forum nog maar een ander hyve bruidje ontdekt en die herkende ik ook aan haar jurk.
yep die herkende ik dus! ze had ook zon bereklauw boeket toch? Er was in de lounge een tijdje geleden een bruidsjurken topic en daar had ze een foto gepost
Ja klopt. Romanya is ook actief hier, die had een baluw met witte jurk met blauwe roosjes. Verder nog een aantal met minder opvallende jurken. Ben nu toch wel heel benieuwd naar jou...
Heerlijk die bedrijvigheid hier. Zit weer in de wachtkamer. Op een ijskoude stoel. Dokter zegt dat het 1,5-2 uur duurt... Dus ik ga weer even lekker bijlezen.
Ik kom ff tussendoor denderen! Alles ziet er goed uit en t hartje KLOPT!!! voor zover de VK kon zien is t er maar 1 hihi..pfffff WAT een opluchting!!
Evi, veel geld, maar voor zo'n groot gezelschap is dat ook reeel. Wij waren voor 95 gasten 10.000 kwijt. En doordat we heel veel cadeau hebben gekregen (jurk en toebehoren, pak en toebehoren en de ring, totaal 3750,-), heeft het ons uiteindelijk amper de helft gekost. Onze reis darentegen kostte het dubbele, maar als je een doel hebt, is sparen opeens geen probleem meer. Beide aparte kleuren. Ben wel nieuwsgierig, Cosy! Ik heb een gouden aan gehad, mijn moeder was verkocht! Ik vond hem geweldig! Maar voelde me er geen bruid in. Dus na lang twijfelen verder gekeken.
Daar heb je wel gelijk in. Bij mij is dat de bekende knop die dan om moet. Als die om is, gaat het meestal wel goed.
Ja, van toen in hem uitzocht en later toen de winkel had hem iets te veel ingenomen waardoor ik nogal in de stress schoot.