Dankjulliewel voor de lieve woorden. Vannacht best goed geslapen gelukkig. Maar vanmorgen wel weer vroeg wakker. Heb echt mega buikkramp en al een paar keer naar de wc moeten gaan. Vrees dat ik een buikgriepje onder de leden heb. Ik moet vandaag wel werken, maar heb alleen vanmiddag afspraken. Dus ik ga vanochtend denk ik thuis werken. Vanavond weer verjaardag. Elf, daar gaat ie dan! Tijd voor een nieuwe banner ook!
Nou, buik'griepje' lijkt opeens verdwenen, althans dat lijkt zo. Even lekker pauze en lunchen en dan ga ik er maar weer even op uit. Mini, wat zij je vriend gisteren nog? Hoe is het met de dames die wachten op hun menstruatie? Al iets te zien? Het afgelopen half jaar begon mijn spotting (voorteken van mijn menstruatie) normaal op dinsdagochtend, maar er is nog niets te zien... wat ik al vermoedde. Ik denk echt dat mijn cyclus dit keer 2 a 3 dagen langer is en mijn NOD naar a.s. zondag verschuift, dus dan zou ik donderdag iets moeten merken i.p.v. vandaag. Maar ik heb geen idee of dat zo werkt, haha. Puur op logische beredenering gebaseerd, haha.
Ach ja dames, we hebben er toch geen invloed op, dus laten we het maar op ons afkomen he. Wie weet liggen onze NOD's straks wel heel dicht bij elkaar! Dat wordt wat. Ik denk het niet hoor. En mocht er zaterdag/zondag nog niets te zien zijn en we vrijdag enigszins met een rustig gevoel het ziekenhuis verlaten (hope so), wil ik dan weleens een testje wagen. Maar mijn gevoel zegt van niet, ik denk ook wel omdat ik geen kwaaltjes/klachten/etc. heb. Maar wie weet. Het zou wel echt hilarisch zijn als juist mijn kindje rond de feestdagen jarig zou zijn. Dat zou een heel mooi staaltje 'loslaten' zijn. Mijn man zou dat daarentegen juist wel heel leuk vinden.
Dat klinkt mij als muziek in de oren. Ik ben namelijk al misselijk (zonder te overdrijven) als mijn man een bocht om rijdt en ik kijk niet door de voorruit. :x Dus ik heb eigenlijk altijd de verwachting gehad dat het wel helemaal menens zal worden als ik ooit zwanger ben. En wat betreft de overige kwaaltjes lijkt het me eigenlijk wel fijn als je íets voelt/merkt/hebt, puur voor de geruststelling. Ik reed net langs de Kruidvat en moest aan die 2v5 testjes denken... maar in alle drie de Kruidvats in mijn stad werken studenten die ik in de studiebanken heb (gehad). En bij de kv die het dichtste bij mijn huis is, staat er eentje zelfs fulltime achter de kassa (krijg ik in elk geval geen verleiding om er een in mijn mandje te gooien). Dus mocht het ooit zo ver komen, sla ik er denk ik gelijk een paar in als ik in een andere stad ben ofzo. Ik zou het echt naar vinden als mijn kinderwens in het roddelcircuit op mijn werk belandt.
Ik had gisteren eind de ochtend een klein beetje rood na het toilet... nogsteeds beetje last van mn buik maar gelukkig wel echt wat minder dan gisteren! Misschien vanavond nog klussen en dan afwachten ... =)
He balen van die uitblijvende ongesteldheid Joy en Evi. Lotje, dat zou wat zijn zeg een decemberbaby... maar dan heeft het echt zo moeten zijn
Voor zo ver ik me kan herinnneren.... 15jr is lang! Ik was heel regelmatig, vanaf het begin. Dus we wachten gewoon af