Onze kleine meid heeft sinds een week iets nieuws: ze wordt per nacht een keer of zes, zeven wakker, gaat huilen, en stopt gelijk met huilen zodra ze de speen krijgt. Verder voor niet zo erg, maar wij worden er een beetje moe van! Nu zijn we sinds een dag of 2 met 2 schepjes Nutrix door de laatste voeding begonnen (we dachten dat ze honger kreeg) maar dat helpt nog niet echt. wat kan ik eraan doen? Iemand tips?
Hey, Dit komt me erg bekend voor alleen heeft kaye het iets langer bij hem is het geen honger. Maar hij kan zijn draai dan niet vinden of wil zijn speentje teminste dat denk ik zou het anders ook niet weten ben ook erg benieuwd of andere mensen dit ook hebben.
Bij mij is het ook lange tijd geweest. Nu lijkt Quinn het weer opgepakt te hebben het langere slapen, maar er zijn nachten bij dat ik er 5,6 of soms wel vaker uit moet. Dit heeft te maken met eczeem soms, maar volgens mij ook met een sprongetje dat een week of 5 duurt. Ik merk het ook als hij overprikkeld is dat hij dan vaker komt snachts.
Wij hebben dit met Evi gehad tot ze 6 maanden was. Moesten er heel vaak uit voor haar speen, dan was het goed en sliep ze weer even verder. Op een gegeven moment hebben we haar (nadat ze al had geslapen 's-avonds) gewoon een keer laten huilen en niet meer haar speentje gegeven. Vond het heel erg moeilijk, maar het heeft wel geholpen! Sinds die tijd slaapt ze aan een stuk door van half 8 's-avonds tot half 8 's-ochtends. Af en toe wordt ze weleens wakker, maar dan valt ze ook zelf weer opnieuw in slaap.
die van mij duimt dus daar heb ik geen last van. Ze doet wel tutten met een spuugdoekje. die is ze weleens kwijt, maar tegenwoordig liggen er 4 in haar bedje dus daar hebben we geen last meer van. Fienne heeft een aantal weken terug wel gehad datze rond een uur of 10 gillend! wakker werd. Helemaal overstuur en moeilijk te troosten. Dan volgde er een hele dikke boer en na een kwartier kon ze pas weer terug. Gelukkig is die fase nu voorbij.. Naja hier kan je dus niks mee..