Wij hebben deze maand heel veel verjaardagen. Nu vind ik het leuk om mijn zoontje iets te laten 'maken' voor de jarigen. Maar dit komt in praktijk natuurlijk neer op 'mama knutselt en mannetje zet een paar gekleurde strepen'. Om niet bij iedereen met hetzelfde aan te komen, ben ik benieuwd naar leuke ideetjes van jullie. Dus: wie heeft er voor mij tips om iets leuks voor de jarigen in elkaar te draaien met bijvoorbeeld vouwblaadjes en potloden? Ben benieuwd!
De wel bekende hand en voet afdrukken.. Bij de Action kun je goedkoop schildersdoek halen en dikke water verf.. Veel plezier! ** Als cadeautje voor mijn vriend gemaakt.. vond hij erg leuk!
Koop een aantal stoffentassen op de markt en zet daar met stofverf een handje op. Het zelfde kun je ook doen met serfies (?) verf. Die kun je op het moment kopen bij de Xenos of bij Pipo. Koop een paar goedkope bekers en borden en maak daar een paar handen op. Nog even afbakken en Presto! Ben verder nog heel benieuwd wat voor ideeen er verder nog komen. Lees dus zeker nog even mee. Groetjes Janna
Ow, wat een leuk onderwerp. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst met dochterlief een schilderij voor opa en oma gemaakt met vingerverf. Is erg goed in de smaak gevallen. Hoe oud is je zoontje? Kan hij zelf vouwen? Hoedjes of zo... of slingers maken met strookjes papier.... Poppetjes van toiletpapierrollen... Gewoon een paar ideetjes... Voorlopig houden wij het nog bij vingerverf schilderijen....
Hier laat ik de kleine lekker met stiften, kleurpotloden en krijtjes op papier tekenen en ik heb allerlei stickers gekocht bij zeeman en action die hij er dan zelf op plakt. Als er iemand speciaal jarig is word het vaak een schildersdoek met verf.