hoi onze zoon is nu 14 maanden maar als we wat eten wat anders is dan hij dan wil hij dat ook! Hoe ga je hier mee om?Hij zeurt net zo lang tot dat we toe happen.Erg irritant dus eigenlijk
haha komt me zo bekent voor... eten wij krieltjes uit de patatpan roep ze die die.. en gillen dan... dan zeggen wij neee maar ze blijf inderdaad door zeuren dus ik lees even mee ben benieuwd
Waarom krijgt hij niet hetzelfde eten als jullie dan? Gewoon proberen zou ik zeggen (als het kan ivm met kruiden enzo natuurlijk).
Als hij niet met ons mee eet doordat wij bijv later eten en hij alvast bij de oppas heeft gegeten, laat ik hem gewoon happen wat hij wil als wij eten. Op een gegeven moment houd hij op (als hij genoeg heeft of het niet lekker vind).
Gewoon wat van dat wat jullie eten op het bordje van je kleintje leggen, dan heeft hij/zij zelf de keuze. Groetjes Anita
Hahaha erg herkenbaar hoor, al heeft Fayley altijd hetzelfde als ons Ze probeert dan van ons bord te pikken, soms het hele bord erbij Gewoon blijven zeggen dat het eten op haar bord van haar is en dat op ons bord van ons.
Jelle zat daarstraks de wrap van mijn man zowat uit zijn mond te kijken... Toch maar een klein hapje laten proeven, en hij vond het heerlijk! Met knoflooksaus en al... (zijn echt muizehapjes hè?) Ik laat Jelle vaak wel proeven, van een paar hapjes krijgt hij niks, en als hij er wel last van krijgt weet ik dat meteen voor de volgende keer...