Hoe dik is dat matras dan? Er is namelijk wel een soort minimumdikte voor matrassen (ik geloof 8 cm ofzo) voor wat oudere baby's / dreumesen. Die kunnen namelijk bij een te dun matras onder het matras kruipen, met alle gevaren van dien. Bij een wat dikker matras lukt ze dat niet. Wij hebben destijds voor het ledikant een vyssa slöa gekocht (toen 39,95) en die bevalt prima. Het tijk is wasbaar en dat is echt wel prettig! Onze zoon heeft er bijna drie jaar op gelegen en dit matras gaat straks gewoon door voor ronde nummer twee.
Wij hebben ook een Ikea matrasje (was dacht ik ook iets van 40 euro) en bevalt ons prima. Wasbare hoes is erg handig. Onze kraamzorg heeft er destijds niets over gezegd. Voor de tweede komt er weer een Ikea matrasje hoor. Ons eerste was trouwens een buikslaper en ging helemaal prima!
deze bedoelen jullie allemaal of niet? VYSSA SKÖNT Matras voor babybed - IKEA staat bj 9 centimeter.. dus dat zou goed moeten zijn ik zal nog even rondkijken, maar denk dat het deze bij ons ook gaat worden.
Ja, die hebben wij ook gekocht en ook het dekmatrasje erbij. Erg vreemd dat dit matrasje te dun zou zijn!?? We hebben hem nog niet gebruikt, maar mijn eigen online onderzoek wees uit dat hier heel veel kindjes heerlijk op slapen!
Ik heb hem ook voor mijn eerste, vooral omdat ik en manlief voor de rest allergies zijn. Dus grote kans dat onze er ook allergies voor is. Ze kunnen wel zeggen een bijv een veren kussen is beter, maar als je er stront ziek van wordt heb je er ook niet veel aan..
die van 99-, heel tevreden over Het enige waar je op moet letten is de hoes, als je die wast, er zit geen trekdingetje aan dus dat moet je met een spijker of paperclip voorzichtig open maken
Wij gaan ook een matras bij de ikea halen. Maar waar ik nog over aan het twijfelen ben kopen jullie er ook een dekmatras bij?
Ja, wij hebben wel het dekmatras erbij gekocht. Maar ben erg benieuwd naar de reacties hier. Ik twijfel een beetje ivm de luchtdoorlatendheid. Maar volgens Ikea zou het juist geen probleem moeten zijn.
Wij moeten ook nog een matras en vinden dit best moeilijk.. Ons eerste kindje dus niet echt een idee naar wat voor matras we moeten kijken. Nou ben ik wel blij met dit topic, ik vind de prijzen voor een aerosleep bijvoorbeeld echt overdreven.. Nu heb ik ook veel goeds over het matrasje Fenne van Leen Bakker gehoord en gelezen.. Dus twijfels en nog eens twijfels!
Ik wou hem ook kopen zo rond de tijd dat de kleine meid niet meer in het wiegje past! Idd ook de koudschuim variant! Best getest!