Hallo allemaal, Onlangs heb ik een mooie tweedehandse voetenzak van Koeka gekocht. Toen ik een poosje later bij Baby-dump de kinderwagen ging bestellen vroeg de verkoopster of ik er ook een voetenzak bij wilde. Toen zei ik nee want ik heb er al 1. Toen vroeg ze of ik er 1 van Mutsy had omdat ze lang niet allemaal passen. Ik was een beetje overdonderd en ook wel een beetje op mijn hoede om mij niet teveel spullen aan te laten smeren dus ik heb dat gesprek afgekapt. Maar ja, nu voelen jullie hem al aankomen: ik blijf mij toch maar afvragen of de voetenzak gebruikt kan worden in de Mutsy Evo. De wagen wordt pas eerste week februari bezorgd. Wie o wie weet het?
Volgens mij is de Koeke voetenzak universeel, ik denk dat je ervan uit kan gaan dat het wel past hoor.
Ik gebruik in m'n mutsy evo ook een universele voetenzak, namelijk een lodger bunker. Dus lijkt me dat die van koeka ook wel past hoor!
Ik heb ook koeka Voetenzakken maar er zitten uitsparingen in voor een driepuntsgordel en volgens mij hebben bijna alle kinderwagenzittingen zo'n gordel dus dat moet zeker passen