ervaringen badstoeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anoniempje2011, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
  2. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het per kind verschilt (en per badkamer). Mijn dochter vond de tummytub verschrikkelijk. Wij hebben een douche in het bad zitten en dat vond ik weer geklim met een baby. Mijn buurvrouw had zo´n zitje over en dochterlief vond het fantastisch. Dus nu bewaar ik hem voor ooit een tweede (zal je zien dat baby 2 dan juist de tummytub weer leuk vind).

3. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    ik heb hem van de week net besteld bij de baby dump!!
    een nicht van me zij dat het ideaal was.. en ik dacht..voor dat 10tje valt het nog te proberen;).
    en trouwens..op heel veel uitzet lijsten staat deze aquasit ook op.

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik vond m ideaal in t badje, ben 1.82 en mn dochter vond badderen heerlijk, dus dan hoefde ik niet de hele tijd krom te staan en kon ze lekker spetteren!

5. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Mijn zoontje vond het niets aan... die is daarentegen wel weer helemaal gek op de badring. Dat is voor als ze (bijna) kunnen zitten, ideaal dat ding!

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mijn dochter ligt er heerlijk op in bad en voor mij is het erg fijn aangezien ik iets aan mijn arm heb waardoor ik eigenlijk maar 5 kilo kan tillen. En zij weegt er inmiddels 8... Maar ook voor mijn rug is het fijn om niet meer krom te hoeven staan.

Hier is het een groot succes!:)
    Bekijk bijlage 257802

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter vond het wel fjin, mijn oudste zoontje lag erin alsof hij in de python zat (hield zich angstvallig vast haha). Bij deze heb ik het niet geprobeerd en ga dat ook niet doen aangezien ik geen idee heb waar dat ding gebleven is, mis het ook niet moet ik zeggen.

8. Illy30

Illy30 Actief lid

15 mei 2012
    220
    0
    16
    Ik gebruik het ook in badje. Ideaal want je hebt nu 2 handen vrij om kindje te wassen en lekker te spelen. Anders moet ik haar altijd met 1 hand vasthouden en kan spelen niet echt. Ik en mijn dochter vinden het veel fijner dan zonder!

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind het echt wen uitkomst!:D

Ik ben niet zoon krachtpatser haha dus krijg al snel een lamme arm..
    En vooral dat gespartel enzo haha
    Dus nu kan zoontje er ook langer in blijven:)

Ik zet nu et badje in de douchebak... Zo kan hij in bad en ik tegelijk douchen.. Heeel handig!

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    bedankt voor jullie reacties! voor dat kleine bedrag ga ik hem toch maar uitproberen ;)

11. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

17 okt 2011
    143
    0
    0
    wij hebben het badstoeltje veel gebruikt. Vond het op een gegeven moment wel zwaar worden om haar te tillen. nu kan je er gewoon naast gaan staan.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ligt heel erg aan je kind... 2 dochters vonden het geweldig en prettig maar de jongste vond het doodeng, daar heb ik een easybath matrasje voor gekocht, dat beviel een heel stuk beter ;)

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Maar je hebt zoveel van die dingen. Deze die van de link, maar ook van Bebe jou en ik zag ook een hele zachte in de winkel.
    Welke is dan juist fijn om te gebruiken?

En dan lees ik hier ook nog over een easybath matrasje? (geen idee nog at dat is, ga even kijken in de winkel)

14. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik heb hem wel, ik zet mijn jongste dochter er eerst even in en daarna gaat ze nog buiten het stoeltje onder water. Ik vind het ideaal in bad vanaf 3 maanden

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ideaal ding. Dochter kan zich lekker uitleven in bad en ik krijg geen lamme arm. (en kan de douche deuren dicht doen en blijf dus droog)

16. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Heb hem ook en vind het echt fantastisch!
    Onze kraamverzorgster zette hem direct weg en wild ehem niet gebruiken, maar zodra ze weg was ben ik hem gaan gebruiken en ik wil niet meer zonder! De kleine vindt het heerlijk in bad en ik vind het fijn om twee handen vrij te hebben, lekker samen spelen en makkelijker om hem te wassen. Zo duur is het niet, het geld zeker waard! Misschien dat het per kindje verschilt hoor, maar is misschien ook een kwestie van gewenning. Zelf heb ik nooit een tummy tub gebruikt, omdat het me zelf zo onhandig leek, dus de kleine heeft nooit een keuze gehad. Merk wel dat hij het in het badje met zitje prettiger vindt dan zonder, is wat meer ontspannen.

17. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Ik heb hem ook gebruikt, en ik vind hem ook ideaal!! Ik gebruikte hem in het kleine badje, in het grote bad, zodat ik er bij in kon zitten, en onder de douche, zodat ik haar er in kon zetten en haar met 2 handen goed kon wassen, en om mezelf te wassen.

Nu ze groter is en er niet meer in past, en goed kan zitten ben ik overgestapt naar de badring, net zo ideaal! Ik gebruik deze ook in het kleine badje, grote bad en onder de douche. Zo heb je beide handen vrij:)

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nog nooit gebruikt, is echt mijn miskoop geweest...ik heb het ook echt nooit nodig gehad, je doet alles met 1 hand, en dat is super makkelijk...

ik had er 1 van bebejou, en daar zit zo'n ding voor tussen de beentjes, nou die drukte bijna in zn billetjes...nee vond het echt een on ding...

19. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Grappig, ik heb ook zo'n zitje klaarliggen en werd door een vriendin die al een kindje heeft voor gek verklaart omdat het rotdingen zouden zijn.
    Mij leek/lijkt het juist hardstikke handig! En hier is ook het meerendeel erover te spreken!

Ik ben dus benieuwd hoe wij het zullen vinden. :)

20. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Vind het echt een topding! Kleine is nog niet zo zwaar maar dacht van de week laat ik het is uitproberen en ze vond het heerlijk.. Lekker zitten en als we bijna klaar zijn dan laat ik nog wat water met de douche kop over haan heen gaan, ze zit echt te genieten dan! Nu nog wel wat moeite met erin blijven zitten maar blijf er toch bij en kan haar zo weer pakken..

Je moet het gewoon maar proberen want ieder kindje is anders

Deel Deze Pagina