ineens zo bang..

Discussion in 'Zwangerschap' started by aylins, Jun 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aylins

aylins Actief lid

Jan 5, 2009
    262
    0
    0
    hai, ik heb een baby van 9 maanden,en over 8 weken verwacht ik al de tweede maar ineens ben ik zo bang kan ik het wel aan? bang voor de bevalling etc etc is dit normaal:(

2. helia

helia Actief lid

Dec 4, 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    ik denk wel dat het normaal is hoor, een beetje gezonde spanning zullen we maar zeggen.
    Ik hoor heel vaak dat vrouwen zelfs bij een 3e of 4e kind nog van die gedachten krijgen.
    Denk dat het komt omdat wij vrouwen alles perfect willen doen en bij een bevalling weet je nou eenmaal nooit precies wat er gaat gebeuren.
    Ik begin hem ook te knijpen nu...maar jah onze baby's moeten er toch uit:D;).
    In ieder geval denk ik dat iedere zwangere het wel eens heeft van die gedachten.
    Niet teveel bij stilstaan.
    Liefs Helia.

3. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    ja al vind ik het ook eng de 2e denk ik er zijn zoveel mensen met 2 of meer kids als die het kunnen dan kan ik t ook :p.
    Angst en onzekerheid is toch wel logisch als er zoiets belangrijk veranderd in je leven!!

4. Pisces

Pisces Lid

Jun 24, 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk kun je het!!! Als je kleintje straks is geboren zal je oergevoel nog sterker worden en dat gaat ervoor zorgen dat je het kan! Ik denk dat je vooral goed moet organiseren voor zover het kan, zoveel mogelijk structuur en zorgvuldig met je energie omgaan! Heel veel succes met de komende bevalling en wat een rijkdom, straks 2 van die kleine schatjes!!!

liefs

5. aylins

aylins Actief lid

Jan 5, 2009
    262
    0
    0
    jullie hebben gelijk! bedankt voor de berichtjes,je hoort zoveel mensen zeggen ooh je krijgt t wel druk hoor zo,en vooral omdat de eerste nog zo klein is,en de bevalling blijft nou eenmaal een bevalling maar t resultaat is geweldig! ook wordt ik soms bang dat ie lelijk is op de echo is zijn mondje een beetje een apen mondje de boven lip naar buiten zeg maar,we zullen zien nog een aantal weken en dan is t al zover iedereen succes met de zwangerschap en bevalling uiteraard!!!

6. Pisces

Pisces Lid

Jun 24, 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook heel herkenbaar:D, had ik ook bij mijn zoontje..dacht aan alle erge lelijke dingen daarom liet ik ook niet een 3d echo maken want daar kun je (vind ik) een heel ander beeld bij krijgen. Het eerste wat ik vroeg toen hij was geboren, hoe ziet ie eruit hahahahaha erg he, maar ik had dat ook zo. Belachelijk natuurlijk maarja je gevoelens gaan gewoon heel raar doen als je in verwachting bent. :)

Zet 'm op meid!

Share This Page