Hoi iedereen, Ik dacht het is misschien wel leuk om elkaar een beetje te volgen op de zelfde tocht!! Wie is er nog meer nét zwanger? Ik ben vandaag 8dgn overtijd en ben zwanger getest van de eerste Ik voel me tot nu toe prima eigenlijk alleen met name 's morgens heb ik erg opgezette borsten 22 juli eerste echo Liefs
Hoi Pally, Ik sluit me aan hoor! Ik ben ook net zwanger, vandaag 4w5d. Het is ook mijn eerste kindje. (of 1e 2 of 1e 3, het is nog even afwachten want ik had 3 eitjes) Ik ben zwanger geworden doormiddel van ovulatieinductie. Ik vind het allemaal zo spannend. Wegens mijn overstimulatie en cyste mag ik volgende week met 5w2d al een echo. Misschien kunnen ze dan ook al zien hoeveel het er zijn...
Wow! Wat heerlijk dat het gelukt is dan hé zowieso. Nou ben errugg benieuwd hoor hoeveel het er bij je zijn Wel super dat je niet zolang hoeft te wachten op dat antwoordt. Ik moet nog 26dgn wachten op de echo, aftellen
Je kunt je hier aansluiten bij het topic wanneer jullie zijn uitgerekend: Bevallingslijst forum - Zwangerschapspagina
Ja spannend he.. Er zal nog erg weinig te zien zijn hoor, het kan zelfs zo zijn dat ze nog niks zien. De echo is dan ook vooral om te kijken hoe het nu met de cyste en mn eierstokken gaat. Ik ben heel blij dat het gelukt is, en ik vind het nog aardig snel na mijn miskraam in feb. Wel ben ik nu telkens bang dat het misgaat, omdat dit de vorige keer ook zo is gegaan. En ik heb helemaal geen klachten, niet misselijk geen pijnlijke borsten niks! Alleen een beetje moe/lui... En hoe voel jij je? @Bosi333, ik heb me daar ook aangesloten, alleen is het vreselijk on overzichtelijk, ik moet elke dag 5 a 6 paginas lezen... Dus blijf graag hier kletsen...
Hey meiden, Ik heb gisteren positief getest van de tweede! Ben afgelopen 20 januari dmv een geplande keizersnee bevallen van onze zoon en ondanks het gebruik van anticonceptie ben ik nu alweer zwanger.... Ik voel nog geen symptomen (bij de vorige zwangerschap wel al direct) dus ik ben nog voorzichtig blij. Iedereen hartelijk gefeliciteerd en een mooie zwangerschap toegewenst!
Hey mm7: Ik snap dat je daar bang voor bent. Ik heb het nog niet meegemaakt maar het spookt af en toe wel door me hoofd. Ben blij als ik de eerste 3 maanden voorbij ben Ik heb alleen een beetje last 's morgen van groeiende borsten verder heb ik nergens last van. Maar we zitten ook nog zo pril in de zwangerschap. De mv van moeders voor moeders zei tegen mij dat je in week 6 een giga hcg piek gaat krijgen en dat dan alle klachten pas komen. We wachten af =) Hey Sula wow gefeliciteerd! Is wel heftig voor je lichaam misschien zo snel ik hoop dat het allemaal soepeltjes zal verlopen
@Pally, ja ik moet gewoon gaan genieten. Ik heb hier zo naar uitgekeken... En wat is het spannend hoeveel het er zijn.. Wat goed dat je mee doet met moeders voor moeders, ik ga dinsdag na de echo ook bellen. Vind het ook echt het minste wat ik kan doen, ik heb natuurlijk zelf gebruik gemaakt van de medicatie. De gyn zei van de week ook tegen me maak je niet druk om geen kwaaltjes, het komt idd meestal vanaf week 6. @Sula, wow wat snel zeg! Gefeliciteerd..... Ik heb ooit eens gelezen dat je toch een jaar moet wachten na een ks, of heb ik dat mis! Meid super gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van..
Ja, geadviseerd wordt om minimaal 6, maar liever nog 12 maanden te wachten met een nieuwe zwangerschap. Dat waren wij ook zker van plan!!!!! Daarom gebruikten we ook een condoom. Aan de pil wilde ik nog niet, omdat ik mijn lichaam eerst de tijd wilde geven om helemaal weer op orde te komen. Maar ja..... het is een wonder want ik ben tóch zwanger. Ben 6 weken na de bevalling netjes ongesteld geworden en verder niet meer. Twee weken geleden voelde ik mijn eisprong (heb ik altijd last van) en toen ik van de week niet ongesteld werd toch maar een test gedaan.... Ik heb een afspraak met de gyn gemaakt voor 13 juli, zullen we eens kijken wat hij zegt... Ben ook bang dat mijn lichaam nog niet volledig is hersteld. Voel me verder prima vwb de keizersnede, maar heb nog wel altijd boven het litteken een 'blauwe plek gevoel' als ik daar duw. Tja, de natuur heeft beslist dus we wachten maar af.... Hoe voelen jullie je?
@Sula, spannend dus!! Ik voel me verder goed, geen kwaaltjes eigenlijk.... Ik heb alleen OHSS gekregen, dat is overstimulatie door de medicatie. Hier heb ik nog wel last van.. dus moet het rustig aan doen. Ik ben alleen heel erg benieuwd na de echo van volgende week dinsdag, als het goed is weten we dan hoeveel kindjes wij gaan krijgen. Ik had namelijk 3 eitjes vandaar...
Hey meiden, Ook ik mag me hier melden Wij zijn zwanger van ons eerste wondertje! Zou nu ongeveer 7 weken moeten zijn, kan minder zijn maar kan langer zijn ook weet het niet exact omdat ik niet weet wanneer ik het laatst ongi ben geweest. Had vorige maand de 2de maal clomid genomen maar was deze keer niet aangeslaan, blijkbaar heeft moeder natuur toch een handje geholpen en heb ik toch een spontane eisprong gehad! Vind het zo gek hoe het allemaal kan lopen, we zijn echt in de wolken! Mag 5juli eindelijk naar de gyn, wat duurt wachten lang hé Dan ga ik pas echt gerust zijn. De eerste week heb ik nergens last van gehad, behalve heel gevoelige borsten. Vanaf deze week ben ik wel al behoorlijk misselijk geweest (met vlagen) en nog steeds heel gevoelige borsten en mijn tepels komen meer naar voren. Ben langs de ene kant wel blij dat ik wat klachten heb, is toch een beetje een bevestiging dat er echt iets zit in mijn buik Laat jullie nog wel iets weten als ik naar de gyn geweest ben! Groetjes en tot hoors!
hey hallo dames ook ik sluit me aan bij het groepje. vandaag positief getest ben zo super blij. maandag de vkundige bellen voor een afspraak want ik heb echt geen idee hoever ik nu ben aangezien ik een verwarde cyclus heb.
Allemaal gefeliciteerd! Als je met andere vrouwen wilt kletsen die (ongeveer) even lang zwanger zijn als jij kan je je aansluiten bij een bevallingstopic. Bevallingslijst forum - Zwangerschapspagina Deze sluit ik nu. Lotte