Nou, zoals de titel al zegt...ik mag gaan bevallen met 38 weken Dat maakt me ergens heel erg blij maar ook nerveus. Zal het even uitleggen: Ik zit hier thuis zonder auto en fiets (fiets heb ik wel maar is van alles stuk aan) Mijn vk is voor mij gewoon te ver weg. Kan een bus pakken en daarna nog is 15 min. lopen. Maar ik heb sinds een paar dagen vreselijk last van me schaamstreek. Als ik zit en me been over me andere been wil doen ga ik bijna onderuit van de pijn. Ik kan al niet meer verder lopen dan Kelsey d'r school en terug (en dat gaat dan nog met muizen stapjes) Nou komt de vk morgen naar mij toe. Dit omdat ik dus BI heb. Ik heb natuurlijk ook me 2 kids. Waarvan me oudste (Kelsey) nu ook nog is ziek op de bank ligt en ik nog een zoontje heb van anderhalf. Nou vertelde ze me aan de telefoon dat (als ik dat zelf ook graag wil) ingeleid mag worden met 38 weken. En ik moet zegen....ik zou dat dus heel graag willen. Maar aan de andere kant vraag ik me ook af wat het beste is voor de kleine. Mijn andere 2 kwamen allebij "te laat" zeg maar. Kelsey 12 dagen te laat (ingeleid) En Damiën 5 dagen te laat (uit zichzelf) Ik loop dus erg de kans dat dit kereltje ook blijft zitten tot 40+ weken. En dat zie ik eigenlijk niet zo zitten. Ben ook met bijde ingeknipt (bij mijn zoontje zonder verdoving en een trauma aan overgehouden) En dit hoeft dus misschien niet als ik met 38 weken beval. Mijn zoontje woog 4300 gram. Dit kindje is niet zo groot...vermoed ik dan...aangezien ik nog steeds in me eigen kleding loop. Maar toch... pfff....ik denk dat ik het gewoon ook even van me af moest schrijven. Het is ineens zo plotseling. Nou morgen even babbelen met de vk en daarna laat ik jullie ook even weten wat we gaan doen. Sorry voor het rommelige verhaal hoor hihihi.....voel me ook nog een beetje overvallen met het idee dat ik zelf mag kiezen om eerder te bevallen XX
Jeetje meid, dat is een keuze! Maar de vk zou hetniet zomaar voorstellen lijkt me. Voor jou is het ook fijner. Dus je wordt een februari mama ipv maart.
WOW! Das al over 1,5 week! Daar zou ik ook gigantisch de kriebels van krijgen..... Denk niet dat je je ongerust hoeft te maken over de gezondheid van je kindje. Met 38 weken kan een baby prima geboren worden. Als jouw zwangerschap zo zwaar is dat het eigenlijk niet meer uit te houden is (waar het nu in princiepe op neer komt) zou ik als ik jou was wel ingeleid willen worden met 38 weken, ook met de andere factoren meegerekend die je zojuist beschreven hebt.
Nou,ik zou het super vinden! Ik zit ook met die vreselijke pijn in mijn schaamstreek,je hoeft je maar te bewegen en je voelt een vreselijke pijn van onder. Ze zouden het tegen mij niet tegen een dove hebben als ze zouden zeggen dat ik met 38 weken ingeleid zou mogen worden. Ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard roepen JAH.whahhaha Ik vind je echt een mazzelaar,ik zou graag met je willen ruilen,met deze pijn is de lol er echt vanaf. Succes meid,hou ons op de hoogte he? groetjesssssssss
Ik word met 40 weken ingeleid als de kleine er dan nog niet is. Vanwege de groei van de kleine en vanwege BI. Ik zou niet eerder willen eerlijk gezegd. Het lijkt me toch het fijnste om de kleine te laten komen als ie er aan toe is. Moeilijke keuze hoor! Succes
Bedankt voor de reactie's dames Ik had ook al min of meer besloten dat ik het ook ga doen. Liever nu dan over 3 tot 5 weken. Maar heb idd wel de kriebels hihihi Strakkies al m'n kleine hummel in me armen...pfff...als ik terug denk aan die positiefe test tot nu dan lijkt het wel alsof die 9 maanden (bijna dan ) voorbij gevlogen is. pff...hahaha...word nu toch wel nerveus hoor Ik hou jullie zeker op de hoogte! Maar euhhh....nog wat opbeurende woorden voor een nerveuze Linda? haha
Lastig hoor. Maar op zich is 38 weken een mooie termijn. Ik bedoel, met 37 weken mag je al thuis bevallen. Spannend hoor. Maarre, ik lees dat jij nog in je eigen kleren past. Mazzelaar!
@Daphne: haha ja idd...ik pas nog in m'n eigen kleren. Al moet ik nu niet ineens een stuipgroei krijgen want dan knal ik er wel uit hoor Met m'n dochter kon ik ook 9 maanden lang me eigen kleding nog aan. Maar bij Damiën kon ik al met 12 weken positie kleding gaan aanschaffen. Kreeg meteen ook de nodige strea mee. En nu dus weer geluk.