babymax grrrrrrr.......

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erlida, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ja want daar heb ik mijn kinderwagen besteld,1 week voor de kerst.12 tot maximaal 14 weken levertijd mevrouwtje zei de natuurlijk aardige verkoper,want zón kinderwagen is duur en stel je voor dat je naar de concurent gaat!....nou ik ga volgende keer naar de concurent,want ik heb vorige week gebeld wanneer onze wagen nou eens eidelijk geleverd zou worden,want intussen ben ik uitgegroeid tot een overrijpe reuze perzik op pootjes die door het leven waggelt.kreeg ik te horen :volgende week mevrouwte,dus ik waggel net de babymax in krijg ik doodleuk te horen dat alles geleverd is behalve :DE BEKLEDING! :x oftewel een kaal frame.....de bekleding gaat nog eens 2 weken duren......jawel,dus ik waggel mijzelf naar buiten om eens lekker te gaan janken en mij te vergijpen aan een megabak chokolade ijs.......het zit allemaal niet mee...gelukkig schijnt de zon 8)

2. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    haha schitterend hoe je het verwoordt.

ach meid laat die lekkere bak chocolade ijs je goed smaken en de rest komt wel vanzelf

geen stress ;)

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    wat erg meis,
    dat is echt flink balen!
    heb je ze de huid niet vol gescholden ?

je hele dag weer verpest (dat zal tenminste bij mij wel het geval zijn)
    verwen jezelf dan maar flink vandaag,sterkte

groetjes susanne

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    haha dat dus!

gewoon rustig blijven :D en korting eisen! :evil:

5. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    En je hebt 'm zeker al betaald?

dat is goed balen!

Linda

6. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Whahahaha zo voel ik me nou ook :) :)

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij hebben een soortgelijk drama met de kinderkamer gehad jaja ook geleverd door.. BabyMax!
    Uiteindelijk hebben we een nieuwe maxi cosi gratis erbij gekregen(mocht ook wel, kinderkamer en complete buggy en kinderwagen er gekocht die waren dus bang dat we naar de concurrent gingen)..dus korting zou ik Zeker vragen!

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Aaah wat vervelend voor je...

Wij hebben er zelf een goede ervaring mee. Wij hebben onze kinderkamer daar bestelt en alles is binnen 8 weken geleverd. Compleet en wel.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had direct mijn geld geeist en ergens anders de wagen gehaald. en anders kwamen ze maar met een flinke korting. een gratis maxi cosi? die kreeg je volgens mij altijd al bij een kinderwagen

10. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    schiet lekker op dan. ik had mn wagen binnen 6 weken bij babypark. misschien ligt het aan het merk wagen ik heb een mutsy gr gerda

11. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    dat van mij is ook een mutsy :cry:

12. Sanny

Sanny Niet meer actief

Oeh babymax. Wij wilden daar onze babykamer kopen en die was daar in de aanbieding. Bij een andere zaak ook en daar wisten we de prijs van. Op de site van babymax stond niet hoeveel de babykamer nu koste, dus wij bellen.
    Werd er verteld dat als we wilden weten hoeveel de babykamer nu koste we maar langs moesten komen :confused: We wonen niet bepaald in de buurt, dus verteld dat we niet voor niks gaan rijden, maar nee ze wou t niet zeggen.
    Nog gevraagd of ze daar niet wilden verkopen, maar die mevrouw wou graag aan ons verkopen, maar toch wou ze de prijs niet vertellen.
    Dus we zijn nog niet eens bij babymax geweest en hebben de babykamer ergens anders besteld.

13. kcrientje

kcrientje Lid

19 dec 2006
    23
    0
    0
    Wat hebben ze als reden opgegeven bij Babymax dan?
    Wij hebben nl ook een Mutsy besteld, ook voor kerst, maar dan bij de Babysjop, en deze heeft me ruim op tijd gebeld dat er problemen zijn met de levering (iets met de boten ofzo?) van Mutsy. Ze schijnen nu ergens in Rotterdam te staan, en volgende week krijgen wij hem ook binnen. Wel erg balen, maar goed, bij Babysjop waren ze wel zo netjes om zelf op tijd te bellen...

14. kcrientje

kcrientje Lid

19 dec 2006
    23
    0
    0
    Oh ik lees weer te snel!
    Zie dat je je wagen al hebt, maar je bekleding niet :oops:

15. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi...nee hoor heb nog niets,het frame is wel geleverd!maar niet aan mij....

16. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    wat erg!

wij hebben ook een kinderwagen besteld bij babymax......
    kregen er wel een maxi cosy bij, (was een aktie.)
    ik ga binnenkort maar even bellen of alles goed gaat...
    ik ken mezelf, als ik niet op tijd alles in huis heb, word ik gek!

17. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    JAWEL HIJ IS BINNEN!we hebben hem ook net opgehaald en hij staat nu mooi te wezen......de buggy/kindewagen zitting komt denken ze pas over ruim een week ,maar de reiswieg en frame heb ik.....*zucht* wat issie mooi =P~

@shelly,de leveringsproblemen schijnen alleen met mutsy te zijn geweest,dus als je een andere wagen hebt zou het goed moeten gaan.....maar ja bellen kan nooit kwaad!

18. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Wij hebben een mutsaert (goedkopere versie van mutsy)besteld (26-12-2006), levertijd zou ongeveer 8 weken zijn. Na 12 weken maar eens gebeld...nog niets. Nu heb ik deze week weer gebeld en nu zou de kinderwagen deze of volgende week binnen komen, mag ook wel een keer na 18-19 weken!
    We hebben de kinderwagen niet bij babymax gekocht, dus miscchien ligt het aan het merk dat de levertijd zolang is.

Deel Deze Pagina