Zuigbehoefte baby 2,5 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwiep, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Mijn dochter is 2,5 maand en krijgt volledige BV. Dit gaat prima en ze drinkt zo'n 6 voedingen op een dag. Het enige waar ik tegenaan loop is dat ze enorme zuigbehoefte heeft maar weigert de speen (heb drie verschillende geprobeerd). Ze bevredigt de zuigbehoefte met onze pink. Ze wordt erg boos als we een gewone speen geven en begint dan te kokhalzen. Ze valt ook erg moeilijk alleen in slaap omdat ze graag wil zuigen. Bestaat er een speen die op een pink lijkt?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zelf geen ervarin mee maar hoor hele goeie verhalen over de speen van MAM heb je die al eens geprobeerd?

3. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Dank voor je reactie. Ja die speen heb ik ook liggen en wil ze helaas ook niet.

4. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Onze kleine man heeft dat kokhalzen ook bij verschillende spenen, dat zijn voornamelijk die Dental dingen.
    Hij heeft nu de kersspeen van difrax, die hadden we eerst in de kleinste maat (-2 t/m +2 maanden) die zijn echt een stuk korter dan die 0-6 maanden spenen. Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

Hij heeft ook een MAM speen, sinds 2 dagen maar is daar ook niet weg van.

De spenen van bibi krijgt hij weer een clownsgezichtje van omdat hij zo fanatiek zuigt. Dit was dan al bij 2 minuten, terwijl bij de difrax hij daar helemaal geen last van had.

Met 8 dagen kreeg hij trouwens zijn eerste speen omdat ik niet maandenlang met mn pink in zn mond wilde zitten :p

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mijn zoontje moet ook kokhalzen omdat hij ineens een andere manier van zuigen moet doen... Hier helpt t als k t speentje geef hem onde z'n kinnetje wat te kriebelen .. Dan ineens 'snapt' ie t.. Pink is zelfde manier van zuigen.. Als k m'n pink geef moet ie ook altijd even omschakelen en helpt t als k een brj tegen z'n gehemelte druk

Deel Deze Pagina