babymeisje 6 maanden te licht.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biancamv2, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Daantje beweegt ook erg veel,zeker nu ze het kruipen,optrekken en staan heeft ondekt,en ze probeerd soms stapjes te zetten in de box,cb zei ook dat ze een epg vlotte dame is die druk in de weer is. Weet niet of ze daar ook van af kunnen vallen? Maar ze verbruikt best een honp energie.

2. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Mylène viel daar wel van af... want zolang het niet helemaal lukt kost het ze enorm veel energie!!
    Nu Mylène alles kan wat ze wil groeit ze weer goed!!

3. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Ik denk dat ze te veel naar de lijntje hebben gekeken en minder goed jouw ziekenhuisverhaal hebben geluisterd. Beetje dom dus. Want 700 gram aankomen in 2 weken is gewoon heel netjes...

4. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Het is gewoon een belachelijke reactie van het CB. Het wordt hier in de familie ook wel het Consternatie bureau genoemd...nou dan weet je wel genoeg :p

Jouw meisje heeft het hartstikke moeilijk gehad, ze heeft niet voor niks een week in het ziekenhuis gelegen met een zonde! Het CB zou juist een compliment moeten geven nu! Moet je kijken hoe veel ze afgevallen was en hoe goed ze het nu weer doet!
    En bovenal: hoe energiek ze weer is!

Je doet het echt super, twijfel niet aan jezelf (moet ik zeggen, de grootste twijfelkont van ons allemaal ;) ) Maar je weet wat ik bedoel!

Dikke knuffel en een kus van Lucas

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Als je het ziekenhuisverhaal leest en dan nu bekijkt dat ze 'op eigen kracht' in twee weken tijd weer 700gr is aangekomen, lijkt me dat toch prima??? Ze verwachten toch ook niet dat ze dan in die korte tijd weer 1,5 kilo aan komt???

Je kunt natuurlijk altijd voor je eigen gemoedsrust volgende week weer even gaan wegen???

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vind dat een super gewicht...hier een kind met 6 maanden wat 6065 gram weegt...bij geboorte 3095....en 65,5 cm nu dus....

Waarom zorgen maken, ze is toch actief en reageerd goed...dan is er toch niets aan de hand. ;)

Heb alleen de 1e pagina gelezen...dus sorry als ik mosterd na de maaltijd ben...

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dat is toch een prima gewicht! Onze dochter woog nog minder! Ze is nu 15 maanden en bijna 9 kilo, naja ieder zijn eigen gewicht hoor! Laat je niet gek maken!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    jawel hoor die gegevens staan gewoon in de computer ook bij CB, dezelfde brieven die naar de huisarts gaan, krijgt het cb ook, hier tenminste.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn dochter weegt 7100 gr en dat was precies op de middenlijn.

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat raar zeg, hier bij ruim zes maanden ook 72 cm en maar 6910 gram. Dat is qua gewicht wel onder het gemiddelde ja, maar het cb zei dat ze er goed uitzag en ze luisterde naar mij dat het goed met d'r ging dus dan was het geen probleem.
    Hoop dat jij door al deze reacties je geen zorgen meer gaat maken en lekker verder gaat met genieten!!!

11. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hoi dames, het cb had contact met me opgenomen,ze hebben gegevens van het zh nu binnen en ze keken ernaar. Het ging ze omdat ze zoveel was afgevallen. En cb kijkt lengue/gewicht verhouding,maar op haar leeftijd van 6 maanden is het gemiddeld 7500 gram bij 65 cm. Dus als je kijkt naar haar leeftijd zit ze er 300 gram boven het gemiddelde gewicht en kwa lengte is ze 7 cm te lang. En ze vonden habr in die 2 weken nu dus toch wel flink aangekomen,zeker aangezien het niet goed ging met haar. Moet me dus geen zorgen meer maken,ze zeiden dat ze ook erg lang is en daardoor wat ieler lijkt.

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn dat ze nog even contact met je hebben opgenomen.
    Hier dus een even lang meisje toen en nog een stuk lichter. Hoefde er ook niks mee te doen. Geen zorgen meer maken dus!

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Fijn dat het allemaal goed is!

Deel Deze Pagina