Hallo, Heb weer even zitten kijken op babydump en ik kwam nu de Babymoov love nest tegen. Dit is een kussen met een holte voor het hoofdje zodat het hoofdje niet afgeplat word. Even de link, kun je zien over wat het gaat. Babymoov Love Nest Beige | Bedtextiel | Baby-Dump Heeft iemand dit? Of hoe doen jullie dat? Of is het beter om dan zo een delta zijligkussen aan te schaffen en het kindje iedere keer anders te leggen? Alvast bedankt!
Ik zou sowieso afwachten hoe het straks allemaal werkt met je kindje. Eva hebben we gewoon om en om neergelegd (haar hoofdje dan) en ze bleef netjes zo liggen. Lisa sliep vanaf 5 weken op haar buik. Dus hier helemaal niets nodig gehad.
gewoon elke voeding weer anders neerleggen en je hebt nergens geen last van, als ze een voorkeur ontwikkelen voor bepaalde kant (en ze draaien er steeds heen) kan je bv knuffeltje steeds anders leggen of iets, dus genoeg normale manieren...
Dat afplatten is normaal en komt vaak echt wel goed.. ik dacht eerst ook; oh god, wordt dat nog mooi?? Maar ze heeft een heel mooi koppie nu ze lekker kan draaien in bed en liggen hoe ze wilt (vaak zij of buik). Gewoon lekker vaak op zijn/haar buik leggen om spieren te trainen en dan komt het goed!