Welke luiers??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door petra31, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra31

petra31 Lid

19 mei 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, ik verwacht in december mijn eerste kindje , maar heb nog veel dingen wat ik graag weten wil. Welke luiers gebruiken jullie? en welke maat??? Hoor graag van jullie! gr petra

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.878
    113
    Wij hebben altijd Pampers gebruikt, begonnen met New Baby nr. 1 en daarna gewoon de opvolgende maten (eerst New Baby, daarna BabyDry). Gewicht waarvoor ze geschikt zijn staat op de verpakking. Gaat niet altijd helemaal op, maar is wel een goede richtlijn.

3. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik gebruik Pampers. Tot nu toe goede ervaringen mee.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Met maatje 1 en 2 heb ik alleen pampers gebruikt
    Nu met maatje 3 gebruik ik de etospampers die zijn ook heel zacht en vind ik wel op de echte pampers lijken. Alleen snachts gebruik ik nog een echte pamper

Die van het kruitvat vind ik heel stijf aanvoelen, ze moeten wel lekker zacht zijn

5. Luja

Luja Niet meer actief

Bij mijn dochters altijd kruidvat gebruikt zonder problemen.

Ik vind ze nu alleen zo ontzettend stug geworden, nu maat 1 en 2 van pampers new baby gehad, geweldig!
    Nu zit hij in maat 3 van AH, voor mij net zulke fijne luiers als pampers en zowat de helft goedkoper :) (en volgende week ook tweede pak hal e prijs dus 2 pakken voor €10!)

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb eerst Pampers new born maatje 1 en 2 gebruikt, daarna kun je altijd eens een ander merk proberen. Wij hadden ook mt 2 van Kruidvat, maar die zijn vrij stug; vanaf mt 3 zijn ze minder stug. Maar mja; het verschilt echt per kindje welke luier goed zit etc, dus kwestie van uitproberen!

(Na 3 maandjes zijn wij wasbaar gaan luieren, bevalt ons ontzettend veel beter dan wegwerp; we begonnen er vooral mee vanwege het milieu, maar uiteindelijk vinden we het ook veeel makkelijker! En mijn dochter krijgt van wegwerp gewoon direct uitslag...)

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Etos. Zijn super luiers en ik vind Pampers echt belachelijk duur (en ze stinken ook nog eens)

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.878
    113
    Pampers zijn vrijwel altijd wel ergens in de aanbieding, scheelt een hoop geld dan. Vind het zelf ook fijn dat je ze overal kunt kopen, dus niet afhankelijk bent van een specifieke winkel ofzo. Wij hebben allerlei andere merken uitgeprobeerd, maar ik vond er geen één fijn...vaak veel te stug, lekten bij ons door en sommigen stonken hier juist erg (Pampers Active Fit stinken hier ook, BabyDry alleen als we (te) lang niet verschoont hebben - dus bv. na de nacht). Maar verschilt inderdaad per kind. :)

9. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers op dit moment maat 2 van new baby. Heb kruidvat gebruikt maar alles kwam er langs de randjes doorheen. En ze waren heel stug. Voor bv poep vind ik new baby van pampers een stuk beter dan kruidvat.
    Ik koop vaak een maandpakket via wehkamp. Hebben ze geloof ik wel pas vanaf maat 2. Vaak zijn ze in de aanbieding.

10. Indoroosje

Indoroosje Nieuw lid

26 jul 2012
    3
    0
    0
    Hier ook pampers new baby nr 1 gebruikt. Beviel prima, er zit ook een urine indicator op, vond ik ook erg handig. Ik gebruik nu nog steeds pampers.

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Pampers new baby en inderdaad goed op de aanbiedingen letten.

12. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Pampers!!! zijn mijn favorieten!!
    kruidvat is ook goed, alleen wat stug...
    maar Etos luiers zou ik afraden, mijn zoontje lekte er binnen een half uur uit...

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier pampers of etos.

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier bij beide kruidvatluiers. Nooit doorlekkers, goedkoop en het stugge valt echt mee. Vroeger waren ze ze stugger. Luiers zijn nu verbeterd.

15. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Andere merken luiers zijn prima (lildl , etos) maaaaaar voor de eerste paar maanden zijn pampers het beste, zacht (andere merken voelen stug aan). Goede pasvorm.

Andere merken vind ik in de newbornmaten echt stug. In maat 3/4 maakt het weinig meer uit vind ik.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tot maat 3 pampers en dan ga ik over op de Lidl luiers.

17. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Leuk topic, ik lees even mee. Ook in december uitgerekend van eerste kindje dus alles is nieuw ;), maar zoals ik lees komt bevalt Pampers toch het beste.

18. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij vanaf het begin kruidvat en eigen merk supermarkt (C1000 en jumbo)... Bevalt prima!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zijn echt het beste voor het begin;)

20. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pampers en kruidvat gebruikt. Wij hadden bij de pampers het idee dat het er dwars doorheen zou komen. Je voelt het gewoon warm worden. Het lekte bij ons ook vrij vaak langs de randjes. Kruidvatluiers bevallen bij ons beter. Ik zou van tevoren niet teveel inslaan. Er zijn vaak genoeg aanbiedingen dus in de praktijk ben je er snel genoeg achter wat je het fijnst vind.

Deel Deze Pagina