Ik had eerst van de Lidl en daarna Kruidvat. Met ongeveer 1 jaar heb ik een partij pampers doekjes kunnen kopen voor heel weinig dus die gebruik ik nu. Waarom prijs en ze waren prima☺️
Waterwipes. Dat zijn de enige doekjes die echt geen chemische troep bevatten. Je kunt er ook het gezichtje en handjes enzo mee schoonmaken. Andere doekjes vind ik teveel parfum, alcohol en andere zooi bevatten.
Zwitsal. In het begin omdat die zo lekker ruiken maar dl reageert er goed op en ik vind ze fijn, niet te nat en niet te droog. Heb de sensitive.
ik zweer bij huggies, veegt goed, ruikt lekker en is goedkoop 1,00 bij de action of vaak bij drogistenplein.nl (wel de groene nemen, of voor newborn de reukloze)
Verschillende geprobeerd. Toch bij Zwitsal gebleven. Lekkere geur en niet te nat. Groot ingekocht op het juiste moment. Ik merk alleen geen verschil tussen de sensitieve en de normale. Behalve het aantal doekjes per pakje.
Ik ben alleen tevreden met Pampers Sensitive. Lekker groot en goed vochtig. Sluiting is ook heel goed waardoor ze niet snel uitdrogen
begonnen met Pampers Sensitive, maar nu over op Etos. Vooral om de prijs. Ik vind ze beide even fijn. Pampers is net iets natter (als ik het me goed herinner.
Pampers sensitive vind ik het fijnst. Maar de kruidvat vind ik ook wel fijn en dat scheelt best wat dus de laatste tijd heb ik daar een doos van.
Wij zweren bij de doekjes van de Aldi Hebben echt al veeeeel merken geprobeerd, maar komen elke keer bij de Aldi doekjes terug Zijn precies nat genoeg, en zeer belangrijk, je pakt maar 1 doekje tegelijk terwijl bij sommige merken de doekjes aan elkaar 'kleven'.
Ik heb die van de Etos. Op aanraden van Etos zelf, die lieten mij weten dat ze van het huismerk eigenlijk net zo goed zijn als bv Pampers of Zwitsal. Ik ben nog geen ervaringsdeskundige, dus ik laat mij van alles aansmeren
Etos. Doen prima hun werk. Meerdere merken geprobeerd. Van zwitsal kreeg/krijgt ons meisje uitslag van. En er zijn meer kindjes die er last van hebben. Dus niet in 1x een hele stapel zwitsal kopen.
gebruik nu nehneh van de action, zijn vochtig en baby krijgt er geen uitslag van (heb sensitive). Doekjes blijven alleen wel aan elkaar plakken dus ben wel benieuwd dan naar die van de Aldi. Etos heb ik ook, zijn stuk droger, maar ook wel fijn!
Huggies is fijn, maar werkt anders als de doekjes van zwitsal of pampers enzo, vind huggies meer op vochtig toiletpapier voor volwassenen lijken,maar dan grotere stukken. Heb nu nog kruidvat en hema in huis, maar ga toch liever voor zwitsal,die vind ik precies nat genoeg, die van hema vind ik wat droog.
Ben begonnen met Huggies. Maar die vond ik veel te stug, veegde slecht, niet vochtig genoeg. Overgegaan op Pampers sensitive. Vochtig genoeg, veegt goed, geen rode billetjes Wel prijzig maar ik koop ze altijd in acties (Kruidvat, Bol, Wehkamp)