Ik benieuwd naar jullie ervaringen met babyfoons met camera. Ik vind het vrij lastig omdat je zooveel keus hebt. Roept u maar
Motorola. Eerst een luvion gehad, maar de motorola is veel beter qua beeld en geluid en batterijduur.
Motorola hele slechte ervaringen mee. Slechte beeldkwaliteit en batterij mega snel leeg. Alecto ook slecht beeld itt luvion. Inmiddels al jaren luvion en ook voor de tweede. Nooit problemen. Heb wel de suprême connect. Zag op de luvion zelfs dat M'n dochter bijna stikte in haar eigen braaksel en blauw aanliep. Zo helder beeld.
Luvion platinum 2, heel tevreden over. Nachtzicht is perfect en er zijn meerdere camera's aan te koppelen.
Ik heb ook de luvion, en ben er erg tevreden mee. Enige minpunt is dat de batterij snel leeg is en ik het vaak moet opladen! Maar super scherp beeld en geluid en nooit storingen.
Wij hebben nooit een babyfoon gehad en eerlijk waar nooit gemist. Gebruiken onze smartphones met de babyminitor als we ergens op visite gan. Mijn schoonzusje heeft de Luvion en dan die Grand Elite 2. Super tevreden mee. Je kan ook zoomen!Heel leuk om te zien. Luvion babyfoons, alle modellen op een rij die 3e!