Ik heb 2 kindjes in de luiers. Ik gebruik de luiertas nu dus voor 2 kids alleen is hij wel erg vol en zwaar als ik een keer wegga. Verder zijn het een jongen en een meisje en vind ik het ook wel leuk om voor het meisje een echte meisjestas te hebben maar dan zou ik dus met 2 tassen moeten sjouwen. Hoe doen jullie dat met meerdere luierkindjes?
Ik heb nu nog maar een kind, maar ik ga straks met twee maar één tas meenemen...dan liever een wat grotere, maar anders wordt het helemaal zo'n gezeul... Voor J. neem ik toch steeds minder mee, dus dan kunnen haar spullen een klein plekje krijgen in de tas en de rest kan ik dan vullen met spullen voor de baby. Voor J. had ik in het begin een klein sporttasje, denk dat ik die straks ook weer ga gebruiken of gewoon een rugzak, ook handig met tillen. En dan als er weer minder mee gaat, weer de gewone luiertas.
ik neem voor de oudste vrij weinig mee.... eigelijk niks meer. Ik heb bewust voor pampers maat 4 gekozen, die kan gedragen worden van 7 tot 18 kilo of zo. Dus beide kids kunnen die aan. Ik had nog wel eens dat ik misgreep. Nu dus nooit meer. En ligt eraan waar we naar toe gaan. Gaan we naar de dierentuin met waterspeelparadijs, dan zit er vooral veel kleding voor de oudste erin. Maar anders voor de jongste.....als we ergens naar gtoe gaan. En naar stad neem ik alleen een etui met luiers en doekjes mee. Mocht het helemaal mis gaan koop ik wel iets. Vond goed excuus, helaas nog nooit een nieuw stelletje moeten kopen. Wat ik wel altijd doe is luiers en doekjes in de auto en als we ver weg aan en langer blijven wil ik wel eens een tasje in de auto leggen. Maar dan ga ik er niet mee nemen, als we bv naar de ikea gaan of naar fam of ? dan loop ik wel terug als we kleding nodig hebben. Maar ook nog nooit terug hoeven te lopen. gr brenda
hier 1 tas. van kipling, oerdegelijk ding. Zitten kleertje, slabbertjes en doekjes voor de kleinste in. en luiers van allebei en luierdoekjes. gaat prima. alleen als de oudste dadelijk ook weer schone kleren mee moet voor ongelukjes wordt hij wel erg vol, maar goed, dan krijgt ze gewoon een eigen rugzakje mee, vindt ze geweldig.
Ik ben wat dat betreft een controlfreak! ik moet altijd alles bij me hebben, vind ik we l.zo handig. Denk dat ik bij een 2e ook maar 1 tas zal gebruiken. Desnoods een grotere!
Ik heb voor de oudste een klein rugzakje gekocht en daar zijn luiers en reservekleertjes in gedaan. Dit rugzakje neem ik mee als we op pad gaan. Verder heb ik voor hem eigenlijk niets meer nodig. En voor de jongste gewoon de luiertas.
Ik heb gewoon 1 tas en zoveel hoef ik niet mee te nemen. Voor Ayla: - luiers - drinken - tussendoortje Voor Tobin: - luiers - schoon setje kleren En dan zit er nog standaard billendoekjes, geurzakjes (voor de vieze luiers), verschoningsmatje, hydrofiel en een spuugdoek in de tas. That's it. Daar heb ik geen 2 tassen voor nodig...
hoi hoi .. hier ook 2 kids en 1 luiertas . ik had eerst een luiertas van quinny, maar met de komst van de 2e zo'n g rote luiertas gekocht die bijd e kruitvat in de aanbieding waren en dan de linker kant is voor de jongste zoon en de rechterkant is voor de oudste zoon. kei makkelijk niet te zwaar en niet te groot en hij ziet er gaaf uit
Ik heb nu nog maar 1 kindje, maar met het oog op onze kinderwens, heb ik een XL luiertas gekocht, eentje van Jujube. Best een aankoop, maar ideaal. Ik neem ook graag veel mee en ik wil echt maar 1 tas bij me hebben.
toen onze 2e geboren werd, ben ik de luiertas voor hem gaan gebruiken. Voor onze dochter heb ik toen een meidenrugzakje gekocht. Bij een klein uitstapje gebruikte ik de luiertas voor beide kinderen. Bij een dagje weg ofzo nam ik voor ieder een tas mee.
Hier hebben we 9 maanden met 2 kinderen in de luiers gezeten, maar het maakt niet veel uit met nu, alleen maar 3 luiers extra, dat is de ruimte niet. Hier in de luiertas: schoon setje kleding voor beiden, luiers, doekjes, wat te eten en te drinken, spuugdoekjes, slabbers en plastic zakjes. Heb ook zo'n lekker grote luiertas van de Kruidvat