hoihoi mijn vriend heet paul onze dochter heet romy en ikzelf sylvia als je dan naar het alfabeth kijkt staan die letters bijna achter elkaar nu leek het ons leuk dat als we een 2de kleine nemen om die dan een naam met een Q te geven wie weet leuke namen voor zowel een jongetje als meisje
Quentin Quin Quincy Quinlan Quinn Quint Quinten Quintin Quinto Quinton Quirijn Queeny Quiana Quincy Quinty Quirina Hele lange lijst op: Jongensnamen met een Q | AlleBabynamen.nl Meisjesnamen met een Q | AlleBabynamen.nl
ik ken nog een jongen die querin heet of queerin. weet niet precies hoe je het schrijft maar volgens mij kan allebei.
Ik had vroeger een meisje in de klas dat Quirine (wat je bij haar ook uitsprak als 'Kwirien') heette.
Andere namen: Quino Joaquim Miquel Henrique Dominique Danique (maar vind ik leuker voor een meisje) Quillan Angelique Anique Danique Monique Qiara Veronique Nique
Ik heb op mijn werk een meisje dat Quiléne heet (kieléhne) én op dezelfde groep een meisje dat Quilana (kielanaa) heet....