Bedankt allemaal voor de reacties!! Ik wil sowieso een jongensnaam met o op het einde omdat nando en gino dat ook hebben. En ook echt een korte naam omdat de andere namen ook kort zijn en mensen gaan toch altijd afkorten. enzo vind ik ook heel leuk maar vind ik niet een naam voor je laatste kind want dan zeg je Gino Nando Gioya en enzo.Vind ik en beetje raar. Sandro had ikzelf ook al want die naam vind ik ook wel mooi.. het wordt nog een moeilijke opgave haha gr
Ik zou ja dat slaat misschien nergens op hoor ghihi maar een naam willen die met een letter M begint. je hebt dan: G N G N vind ik wel lollig
Jammer dat Nino teveel op Gino lijkt... Enzo is inderdaad ook jammer dat dat niet 'kan'... Misschien: Caio Celio Ciro Danilo Duilio Ennio Enrico Ferro Fico Franco Fredo Giulio Guido Justo Lauro Livio Marco Matteo (!) Mauro (!) Mio Nero Nevio Nico Renzo (! ipv Enzo) Rico Santo Tino Tonio Vico Vito Silvio Met uitroepteken er achter vind ik het leukst. Ook leuk, maar niet Italiaans: Nio.
Jongmama@Ja ik wilde inderdaad eigenlijk een naam die begint met n en eindigt op o omdat gino en nando ook met o eindigen. En n omdat je dan inderdaad gino nando gioya en n.... hebt. maar met n zijn maar weinig aparte korte italiaanse jongensnamen! maar nio vind ik heel erg leuk!!!maar is niet italiaans...maar wel echt leuk!! Gino Nando Gioya en Nio Gr
oeps zag ik dat per ongeluk M had neergezet maar bedoelde inderdaad de letter N. Oef dat word nog een hele zoektocht maar ik zie dat je nog even hebt. Hoop dat het toch nog lukt uiteindelijk een naam vinden die begint met een N en eindigt met een O
Of vinden jullie dat nino toch kan bij Gino? Dan krijg je Gino Nando Gioya en Nino ???? Ik vind nino wel een hele leuke naam!!! gr
Namen die op elkaar rijmen, vind ik persoonlijk heeeeeel erg fout. Zou ik echt niet doen. Ken zo'n voorbeeld van een Iet en een Piet. Vre-se-lijk! Zou dan toch echt voor een naam gaan die je ook leuk vindt, maar die niet rijmt.
Hihi Quattro, LOL Rocco? En italiaans, beginnend met N en eindigend op o: Nevio? Nazario? Nuncio? Nico? En gewoon namen beginnend met N en eindigend op o: Nalo, Nardo, Navarro, Neo, Nero, Niko, Nemesio. Gino en Nino in 1 gezin vind ik echt niet kunnen, sorry!